logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką właśnie wchodzi na rynek

  PR 09.03.2020, przeczytano 2510 razy
ilustracjastrzałka

Warka Radler, jako lider kategorii, nie ustaje w tworzeniu innowacji i wyznaczaniu trendów w branży. Marka wprowadziła właśnie do sklepów nowy smak – Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką. Produkt dostępny jest już w nowej szacie graficznej, w której wkrótce pojawią się także inne smaki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warka-radler-0%2C0procent-rabarbar-z-truskawka-wlasnie-wchodzi-na-rynek,385987,artykul.html

Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką to unikalne połączenie bezalkoholowego piwa z lemoniadą o kusząco kwaskowatym smaku rabarbaru i słodyczy dojrzałej w słońcu truskawki. Doskonale sprawdzi się zarówno w ciągu dnia, jak i podczas wieczornego relaksu. Nowy smak dołączył do rodziny bezalkoholowych radlerów, w której znajdują się już: klasyczna cytryna, grejpfrut z pomarańczą, jabłko z miętą oraz ciemne cytrynowe – pierwszy radler warzony na ciemnym piwie.

Warka Radler zmienia również opakowania swoich produktów. – Od marca br. na rynku zaczną się pojawiać nowe opakowania naszych radlerów – mówi Ewa Stefanowicz, Specjalista ds. Marketingu Warki Radler. – Celem zmiany jest mocniejsze podkreślenie owocowego i naturalnego smaku produktów. Chcemy pokazać już na poziomie opakowania, że Warka Radler to gwarancja orzeźwienia i świetnego smaku – dodaje.

Nowy radler od Warki otrzyma wsparcie w kanałach ATL i digital oraz na materiałach POS. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w Internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764