logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Blix: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé

Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.

23.04.2024 | przeczytano: 153 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Aktywacja konsumencka: Maomam zasila dobrą zabawę

Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs, w którym do wygrania jest zapas gotówki i nie tylko.

10.03.2024 | przeczytano: 402 razy

Kolejne trzy organizacje powiększyły szeregi IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii professional services dołączyły McCann, Blix oraz subko&co.

18.01.2024 | przeczytano: 389 razy
Grupa Blix wzmacnia zespół

Piotr Biela dołączył do Grupy BLIX, obejmując stanowisko Business Development Managera. Wcześniej był związany z siecią SPAR i Intermarché. W Grupie BLIX przede wszystkim ma doprowadzić do wzrostu liczby klientów aplikacji zakupowych oraz wesprzeć ich. Jak sam zapowiada, zamierza jeszcze bardziej zwiększyć już 60-proc. udział firmy w rynku e-gazetek w Polsce. W najbliższym czasie będzie głównie rozwijał sprzedaż, optymalizował ofertę, wdrażał nowe rozwiązania u aktualnych partnerów i pozyskiwał kolejne podmioty do współpracy. W ocenie zarządu spółki, dzięki bogatej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu Biela potrafi wspierać merytorycznie obecnych i przyszłych klientów Grupy BLIX.

22.12.2023 | przeczytano: 540 razy
Świąteczna kampania marki Dan Cake

W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.

03.12.2023 | przeczytano: 483 razy
Gotowe ciasta w świątecznej kampanii Dan Cake

W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.

29.11.2023 | przeczytano: 476 razy

Trwająca świąteczna kampania Milka obejmuje szereg działań - zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne Milionerów w telewizji TVN oraz product placement kalendarza adwentowego wielkoformatowych rozmiarów na planie filmu “Listy do M.”. Zimowa aktywacja marki obudowana jest również komunikacją w TV oraz digitalu. Za planowanie i zakup mediów, a także działania niestandardowe odpowiada agencja mediowa Mindshare.

21.12.2022 | przeczytano: 456 razy
Blix Awards 2022: Polacy wybrali najlepsze gazetki promocyjne w kraju

W trzeciej edycji programu branżowego BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów zebrano i przeanalizowano przeszło 4 mln opinii Polaków. W sumie blisko 120 tys. osób oceniło aktywność sieci handlowych w sześciu kategoriach. Shopperzy zdecydowali, które sklepy w poszczególnych formatach mają najbardziej przejrzyste i estetyczne publikacje z promocjami, a także najlepiej sprofilowane pod oczekiwania i potrzeby konsumenckie. W gronie tegorocznych laureatów nagrody „GAZETKA ROKU” znalazły się takie sieci, jak Lidl Polska, Auchan Supermarket, Kaufland, Żabka, Rossmann i PEPCO. Ponadto organizatorzy dodatkowo wyróżnili Stokrotkę oraz JYSK.

08.11.2022 | przeczytano: 790 razy

Dla wszystkich, którzy przegapili, i dla tych, którzy chcą obejrzeć jeszcze raz. Nagrania 8 bezpłatnych webinarów towarzyszących premierze Raportu Strategicznego już są. Zapraszamy do oglądania:

15.07.2022 | przeczytano: 1010 razy

IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.

24.06.2022 | przeczytano: 617 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764