logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

SMSAPI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 47
Kurs marketingu mobilnego za darmo: SMSAPI na Infoshare 2020

Tym razem szykuje się mniej branżowego plotkowania przy kawie, za to więcej wiedzy, inspiracji i networkingu w wersji online. Tegoroczna edycja konferencji Infoshare (23-30.09) ze względu na pandemię odbywa się wirtualnie. Dlatego partner wydarzenia, firma SMSAPI zamiast wizytówek, krówek i gadżetów przygotowała sześć dni intensywnego dzielenia się doświadczeniem z ekspertami marketingu SMS.

17.09.2020 | przeczytano: 319 razy
Push-blindness: efekt popularności powiadomień w czasie pandemii

Przeprowadzone wiosną badanie pokazało, że skuteczność powiadomień push osiągnęła w tym czasie rekordowy poziom, a firmy wysyłały ich o 16 proc. więcej niż przed pandemią.  Eksperci SMSAPI oceniają, z czego wynika wzrost zainteresowania kanałem mobilnym i czym grozi jego nadmierna eksploatacja.

02.09.2020 | przeczytano: 428 razy
Whatsapp Business Api od Smsapi już dostępne dla firm

Polskie firmy dostają nowe narzędzie do komunikacji z klientami. SMSAPI udostępnia interfejs, który pozwala na przesyłanie wiadomości za pomocą komunikatora WhatsApp. Potencjał platformy, z której korzysta 2 mld użytkowników na świecie i wg. badania Gemius ok. 8,9 mln w Polsce, zaczynie odkrywać nasz rodzimy biznes.

18.06.2020 | przeczytano: 330 razy
Odmrożone sklepy i lokale piszą do swoich klientów

Kartka “JUŻ OTWARTE!” przyklejona do witryny może nie wystarczyć, gdy klienci przez dwa miesiące siedzenia w domu przywykli do robienia zakupów w sieci i zamawiania jedzenia z dostawą. Dlatego biznesy stosują szereg zabiegów marketingowych, by zaprosić ich na nowo do siebie. Eksperci SMSAPI podpowiadają, jak zrobić to skutecznie.

22.05.2020 | przeczytano: 483 razy

Kilka dni temu Google bez zapowiedzi i po cichu uruchomił w Polsce nowy standard komunikacji mobilnej RCS, który media już nazwały "zabójcą SMS-ów", "końcem SMS-ów" lub czasem łagodniej "następcą SMS-ów".

13.05.2020 | przeczytano: 547 razy (komentarzy: 24)
Verified SMS skończy z podszywaniem się pod znane marki

Sprzątanie internetu niedługo obejmie także urządzenia mobilne i kluczowy dla nich kanał komunikacji - wiadomości SMS. Google pracuje nad nową funkcją Verified SMS (vSMS) dla systemu Android, która zweryfikuje wiarygodność nadawcy. Jednym z lokalnych partnerów giganta w tym projekcie jest polska firma SMSAPI.

06.05.2020 | przeczytano: 281 razy
SMS od dziennikarza? Nowe medium dla redakcji na 2020 r.

Dostajemy od mediów tyle informacji, że nie potrafimy ich przyswoić. Często nie mamy nawet wyboru, co wyświetla się nam na ekranach. A gdyby na telefon odbiorcy przychodziło to, co naprawdę go interesuje? Powiadomienia o pracy ulubionego reportera albo relacje z wybranych wydarzeń. W USA media już wprowadzają takie usługi, a doświadczenia SMSAPI pokazują, że jest to możliwe także w Polsce.

30.12.2019 | przeczytano: 377 razy
Ubrania, kosmetyki i rekordowy Black Friday

Black Friday w Polsce nie ma takiego umocowania w kalendarzu świąt jak w USA - u nas to po prostu końcówka listopada. Jednak sprzedawcom, zwłaszcza tym internetowym, udało się od zera w kilka lat wykreować ten dzień na festiwal zakupów. Świetnie zadziałała tu magia marketingu, a zwłaszcza sprawdzony zabieg: czas promocji ograniczony.

04.12.2019 | przeczytano: 495 razy
4 powody rosnącej popularności Black Friday w Polsce

Co roku polski Black Friday bije kolejne rekordy sprzedaży, chociaż to relatywnie nowa tradycja. Rozkład świąt nie sprzyja jej tak jak w USA, gdzie listopadowe święto zakupów już kilkadziesiąt lat temu na stałe wpasowało się w kalendarz. Mimo to, marketerzy świetnie sobie radzą z wypompowaniem nowego trendu. Jak oni to robią?

25.11.2019 | przeczytano: 276 razy
Jak marki skracają dystans z klientem?

"Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero" - niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes - klient.

11.09.2019 | przeczytano: 535 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 47)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764