logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

SMSAPI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 65
Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?

Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.

24.04.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 1140 razy
Trendy w e-commerce w 2024 r.

Wartość polskiego rynku szacuje się na ok. 120 mld zł. I choć w 2023 r. krajowy i światowy e-commerce mierzyć musiał się z szeregiem wyzwań, ostatecznie utrzymał trend wzrostowy, który w kolejnych latach ma się utrzymywać na poziomie ok. 11 proc. rocznie. Jakie elementy będą decydować o sukcesie handlu internetowego lub jego braku w nadchodzącym roku? Na co powinien przygotować się e-commerce? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci z branży.

27.12.2023 | Wywiady i opinie | przeczytano: 814 razy
31 lat SMS-owania

3 grudnia 1992 r. rozpoczęła się historia SMS-owania. 31 lat temu programista z Vodafone wysłał pierwszą wiadomość tekstową o treści: Merry Christmas. Choć wówczas architekci telefonii komórkowej nie planowali stworzenia czatu dla wszystkich, a raczej system wspierający komunikację techniczną, dzisiaj jest niezbędnym kanałem komunikacji w życiu i biznesie.

02.12.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 835 razy
Smsapi: milionowy biznes na SMS-ach A2P

Ponad 1,4 mld wysłanych wiadomości i 120 mln złotych przychodu w 2022 r. SMS-y A2P (ang. application-to-person) mogą być prawdziwą żyłą złota, a potwierdzają to wyniki gliwickiej firmy SMSAPI. Krótkie wiadomości tekstowe nadal są bardzo skutecznym narzędziem komunikacji biznesowej i w najbliższych latach z pewnością się to nie zmieni.

20.07.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 871 razy
Jak wykorzystać SMS-y w małej gastronomii

Otwarcie nowego lokalu, potwierdzenie rezerwacji stolika czy promocja na lody - o tym wszystkim może poinformować klienta wiadomość SMS. To proste narzędzie daje świetne efekty, gdy trzeba szybko dotrzeć do odbiorcy z ważnym przekazem i zapewnić sobie jego lojalność w przyszłości. Może być również doskonałym wsparciem dla kampanii social media.

05.06.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 858 razy
Walentynki: okazja do odświeżenia relacji z klientami

Walentynki to nie tylko świetna okazja do realizacji kreatywnych kampanii prosprzedażowych. Dzień ten można również wykorzystać do odświeżenia relacji z dotychczasowymi klientami. Swoimi pomysłami na walentynkowy marketing dzielą się ekspertki z SMSAPI oraz Tribe47.

13.02.2023 | Porady ekspertów | przeczytano: 1126 razy
Za nami rok stabilnego rozwoju e-commerce. Co w 2023 r.?

Eksperci z branży e-commerce podsumowują miniony rok i mówią, jakie będą trendy w 2023 r.

30.12.2022 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1137 razy
SMS służy do budowy relacji z klientami

Wiadomości tekstowe częściej używane do wspierania obsługi klienta niż w komunikatach sprzedażowych - to najważniejsze z ustaleń nowego raportu “Komunikacja SMS w biznesie 2022” przygotowanego przez SMSAPI. Publikacja pokazuje, jak zmieniła się rola SMS-a w komunikacji marka-klient.

24.01.2022 | Świat mediów | przeczytano: 562 razy

Mobilne komunikatory zgromadziły wspólnie rekordową liczbę 3 miliardów użytkowników, jednak przybywa ich coraz wolniej, a rynek staje się coraz bardziej rozproszony; żaden z nich nie stanie się uniwersalnym standardem komunikacji tak jak e-mail czy SMS - wynika z raportu eMarketer.

10.01.2022 | Świat mediów | przeczytano: 498 razy

SMSAPI, marka zajmująca się masowymi wysyłkami wiadomości tekstowych odnotowała w tym tygodniu rekordowe zainteresowanie swoim narzędziem. W Czarny Piątek najchętniej korzystają z niego sklepy stacjonarne i internetowe, widząc w SMS-ach skuteczny sposób przypominanie klientom o specjalnych rabatach. Rosnące zainteresowanie sprzedawców działaniami promocyjnymi, sugeruje, że sprzedaż podczas Black Week i Black Friday będzie tym roku rekordowo wysoka.

26.11.2021 | Wywiady i opinie | przeczytano: 936 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 65)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764