logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsztaty kreatywne Gift Show Poland 2017

   23.01.2017, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2016

Ruszyły zapisy na prowadzenie warsztatów kreatywnych podczas Gift Show Poland 2017, czyli jednego z najważniejszych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Targi odbędą się w dniach 26-28 maja br. i będą świetną okazją dla przedsiębiorców do wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów biznesowych, a także promocji swoich produktów i usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsztaty-kreatywne-gift-show-poland-2017,31176,artykul.html

W tym roku odbędzie się kolejna, III już edycja targów Gift Show Poland. Wystawcy z kraju i zagranicy, importerzy, producenci i projektanci upominków m.in. z Polski, Chin, Indii czy Wietnamu, po raz kolejny spotkają się z odwiedzającymi w Centrum Targowo - Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Z kolei osoby interesujące się branżą i szukające pomysłów na prezenty, będą mogły odwiedzić targi w poszukiwaniu nowinek rynkowych.

Jak co roku, Gift Show Poland będzie również znakomitą okazją do nabycia upominków dla klientów oraz partnerów biznesowych. W ramach targów dla odwiedzających przygotowano m.in.: Program dla Branżowych Odwiedzających, Wyspę Zabawek - Sektor Branży Zabawkarskiej (nowość na targach) oraz bezpłatne warsztaty kreatywne dla dorosłych i dzieci.

Warsztaty – kreatywne podejście do biznesu

Warsztaty towarzyszą imprezie od początku istnienia i cieszą się ogromnym zainteresowaniem, przyciągając za każdym razem liczną grupę odbiorców. Podczas pierwszej edycji można było uczestniczyć w zajęciach z tworzenia kartek, decoupage’u czy wykonywania artystycznych lizaków. Natomiast w ubiegłym roku warsztaty minęły pod znakiem tworzenia ozdobnej biżuterii z filcu oraz rozwoju kreatywności najmłodszych. Łącznie w dwóch poprzednich edycjach targów w warsztatach udział wzięło blisko 500 osób.

W tym roku tematyka warsztatów i pokazów kreatywnych będzie równie szeroka. Zaplanowane są warsztaty DIY, podczas których prowadzący będą mogli przekazać m.in. tajniki scrapbookingu i decoupage’u, warsztaty tworzenia zabawek oraz przybliżające proces powstawania słodyczy, ich dekoracji czy szkolenia dla nauczycieli szkół i przedszkoli. Do przeprowadzenia warsztatów może zgłosić się każda firma, której działalność i produkty wpisują się w tematykę eventu. Dla zainteresowanych przedsiębiorców organizatorzy przygotowali atrakcyjne warunki udziału, które uzależnione są od terminu zgłoszeń.

Warsztaty kreatywne stanowią dla firm doskonałą okazję dotarcia z ofertą do wszystkich osób interesujących się nowościami w branży upominkowej, a także tych, które szukają pomysłów na prezent.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Gift Show Poland

www.giftshow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Real Time Marketing w wydaniu KFC
Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.
Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina...
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764