logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

  PR 15.04.2021, przeczytano 228 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska została partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Umowę o współpracy 14 kwietnia oficjalnie podpisali Joanna Pawlak, Prezes Wirtualna Polska Media oraz Andrzej Kraśnicki, Prezes PKOl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-partnerem-polskiego-komitetu-olimpijskiego,391059,artykul.html

Umowa została podpisana na dwa lata. Obejmuje współpracę podczas tegorocznych Igrzysk Olimpijskich w Tokio i przyszłorocznych Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Wirtualna Polska uzyskała prawo do tytułu Partnera PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz prawo do wizerunku zawodników w stroju Reprezentacji Olimpijskiej.

– Sport jest jednym z najważniejszych obszarów Wirtualnej Polski. Od lat wspieramy olimpijczyków, chcemy im towarzyszyć podczas najważniejszych momentów kariery. Jesteśmy zaszczyceni, że dołączamy do grona partnerów Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Traktujemy to jako część naszej misji, wierzymy, że kibice razem z nami poczują niepowtarzalną atmosferę i emocje towarzyszące Igrzyskom Olimpijskim. Przygotowania do relacjonowania tych imprez już trwają – mówi Joanna Pawlak, Prezes Wirtualna Polska Media.

Podczas Igrzysk XXXII Olimpiady Tokio 2020 ponad stuosobowa redakcja WP SportoweFakty zjednoczy siły w relacjonowaniu tego wydarzenia. Bezpośrednio z Tokio relacje przygotowywać będą Grzegorz Wojnarowski oraz Tomasz Skrzypczyński. Redakcja planuje specjalne, codzienne programy wideo z łączeniami na żywo. Na czas trwania Igrzysk na Stronie Głównej Wirtualnej Polski pojawi się boks wydarzeniowy oraz specjalnie dedykowana sekcja.

– Zyskujemy nowego, silnego i wartościowego partnera. Cieszymy się, że Wirtualna Polska – ważna na polskim rynku medialna marka – została partnerem PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Nadchodzące Igrzyska będą inne niż dotychczasowe, odbędą się przy dużych obostrzeniach sanitarnych. Naszych sportowców będziemy dopingować i wspierać z kraju. Rola mediów – także internetowych – jest w tym zakresie nieoceniona. Cieszę się, że WP włącza się nie tylko w relacje z Igrzysk, ale też w promocję Ruchu Olimpijskiego – powiedział Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Polski Komitet Olimpijski jest autonomicznym, ogólnopolskim stowarzyszeniem Związków i Organizacji sportowych z siedzibą w Warszawie. Zajmuje się pełną organizacją udziału Reprezentacji Polski w Igrzyskach Olimpijskich. Upowszechnia idee, zasady i wartości olimpijskie – szacunek, przyjaźń, dążenie do doskonałości, dba o rozwój sportu kwalifikowanego, promuje sport dla wszystkich, zwalcza doping, szerzy ideę fair play oraz prowadzi edukację olimpijską.

WP SportoweFakty to największy w kraju domenowy serwis sportowy, odwiedzany codziennie przez 1,5 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lokalna eko inicjatywa AMS na start oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie
Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.
Burda Media Polska (BMP) porozumiała się z Gruner und Jahr  (G+J) w sprawie nabycia na rynku polskim grupy popularno-naukowych marek wydawniczych „Focus”, wraz z portalem Focus.pl. „Focus” jest silną marką medialną i publikacją popularnonaukową o ugruntowanej pozycji w Polsce. Przejęcie ”Focusa” umożliwi BMP dalszy rozwój marki na polskim rynku i kontynuację prac nad...
Ogólnopolski Ekotest Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska rozpoczęła ogólnopolski test poświęcony ekologii. Celem badania jest zebranie informacji o wiedzy Polaków nt. ochrony środowiska. Za każdy wypełniony test WP przeznaczy 1 zł na sadzenie lasu.
TikTok, jako platforma rozrywkowa zachęcająca społeczność do kreatywnej i autentycznej ekspresji, stale udostępnia twórcom nowe narzędzia pomagające w nawiązywaniu więzi z ich widzami. Jednym z nich jest TikTok LIVE – transmisje na żywo zapewniające dodatkowe możliwości dotarcia do swoich odbiorców. Platforma udostępniła również nowe funkcje...
Dlaczego Polacy wybierają webinary?
Webinary, czyli internetowe szkolenia, cieszą się w ostatnim czasie bardzo dużą popularnością. Co zachęca do wzięcia w nich udziału? Jak się okazuje, najważniejszy dla uczestników jest rozwój, a pandemia nie ma wpływu na wybranie webinarów jako formy szkolenia – tak twierdzi 76% ankietowanych z badania home.pl. Prawie jedna trzecia z ankietowanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764