logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

  PR 15.04.2021, przeczytano 195 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska została partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Umowę o współpracy 14 kwietnia oficjalnie podpisali Joanna Pawlak, Prezes Wirtualna Polska Media oraz Andrzej Kraśnicki, Prezes PKOl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-partnerem-polskiego-komitetu-olimpijskiego,391059,artykul.html

Umowa została podpisana na dwa lata. Obejmuje współpracę podczas tegorocznych Igrzysk Olimpijskich w Tokio i przyszłorocznych Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Wirtualna Polska uzyskała prawo do tytułu Partnera PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz prawo do wizerunku zawodników w stroju Reprezentacji Olimpijskiej.

– Sport jest jednym z najważniejszych obszarów Wirtualnej Polski. Od lat wspieramy olimpijczyków, chcemy im towarzyszyć podczas najważniejszych momentów kariery. Jesteśmy zaszczyceni, że dołączamy do grona partnerów Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Traktujemy to jako część naszej misji, wierzymy, że kibice razem z nami poczują niepowtarzalną atmosferę i emocje towarzyszące Igrzyskom Olimpijskim. Przygotowania do relacjonowania tych imprez już trwają – mówi Joanna Pawlak, Prezes Wirtualna Polska Media.

Podczas Igrzysk XXXII Olimpiady Tokio 2020 ponad stuosobowa redakcja WP SportoweFakty zjednoczy siły w relacjonowaniu tego wydarzenia. Bezpośrednio z Tokio relacje przygotowywać będą Grzegorz Wojnarowski oraz Tomasz Skrzypczyński. Redakcja planuje specjalne, codzienne programy wideo z łączeniami na żywo. Na czas trwania Igrzysk na Stronie Głównej Wirtualnej Polski pojawi się boks wydarzeniowy oraz specjalnie dedykowana sekcja.

– Zyskujemy nowego, silnego i wartościowego partnera. Cieszymy się, że Wirtualna Polska – ważna na polskim rynku medialna marka – została partnerem PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Nadchodzące Igrzyska będą inne niż dotychczasowe, odbędą się przy dużych obostrzeniach sanitarnych. Naszych sportowców będziemy dopingować i wspierać z kraju. Rola mediów – także internetowych – jest w tym zakresie nieoceniona. Cieszę się, że WP włącza się nie tylko w relacje z Igrzysk, ale też w promocję Ruchu Olimpijskiego – powiedział Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Polski Komitet Olimpijski jest autonomicznym, ogólnopolskim stowarzyszeniem Związków i Organizacji sportowych z siedzibą w Warszawie. Zajmuje się pełną organizacją udziału Reprezentacji Polski w Igrzyskach Olimpijskich. Upowszechnia idee, zasady i wartości olimpijskie – szacunek, przyjaźń, dążenie do doskonałości, dba o rozwój sportu kwalifikowanego, promuje sport dla wszystkich, zwalcza doping, szerzy ideę fair play oraz prowadzi edukację olimpijską.

WP SportoweFakty to największy w kraju domenowy serwis sportowy, odwiedzany codziennie przez 1,5 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok jako platforma globalna daje swojej społeczności możliwość odkrywania kultury w każdym zakątku na ziemi – od sztuki i muzyki po taniec i teatr. Treści związane z kulturą są niezwykle popularne na TikToku. Najczęściej używane hashtagi takie jak #FineArt, #ArtHistory i #ArtOnTikTok zgromadziły do tej pory ponad 2 miliardy wyświetleń na całym świecie, odnotowując...
Wiodące marki mediowe, TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery innowacyjne produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.
Tomasz Bocheński nagrodzony przez Society for News Design
Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, jako jedyny z Polski, został nagrodzony w największym i najbardziej prestiżowym konkursie projektowania prasowego Best of Print News Design. Konkurs jest organizowany przez Society for News Design ze Stanów Zjednoczonych.
„Monika Olejnik. Otwarcie” – nowy program dziennikarki w TVN24 Go
10 maja w TVN24 GO zadebiutował premierowy odcinek nowego programu "Monika Olejnik. Otwarcie". To autorski cykl wywiadów, w którym dziennikarka, znana z bezkompromisowych dyskusji z najważniejszymi politykami w kraju, zaprasza do szczerej rozmowy ludzi kultury, sztuki, sportu oraz nauki. Goście opowiedzą o swoich spostrzeżeniach dotyczących otaczającej nas...
Business Insider uruchamia platformę Business Insider TRENDS, która będzie skupiać aktywności dotyczące trendów w biznesie i technologii zmieniających biznes. Wśród podejmowanych inicjatyw w ramach platformy Business Insider TRENDS znajdzie się cykl konferencji on-line, publikacja raportu Business Insider Global Trends Report o światowych trendach, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764