logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

  PR 15.04.2021, przeczytano 442 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska została partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Umowę o współpracy 14 kwietnia oficjalnie podpisali Joanna Pawlak, Prezes Wirtualna Polska Media oraz Andrzej Kraśnicki, Prezes PKOl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-partnerem-polskiego-komitetu-olimpijskiego,391059,artykul.html

Umowa została podpisana na dwa lata. Obejmuje współpracę podczas tegorocznych Igrzysk Olimpijskich w Tokio i przyszłorocznych Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Wirtualna Polska uzyskała prawo do tytułu Partnera PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz prawo do wizerunku zawodników w stroju Reprezentacji Olimpijskiej.

– Sport jest jednym z najważniejszych obszarów Wirtualnej Polski. Od lat wspieramy olimpijczyków, chcemy im towarzyszyć podczas najważniejszych momentów kariery. Jesteśmy zaszczyceni, że dołączamy do grona partnerów Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Traktujemy to jako część naszej misji, wierzymy, że kibice razem z nami poczują niepowtarzalną atmosferę i emocje towarzyszące Igrzyskom Olimpijskim. Przygotowania do relacjonowania tych imprez już trwają – mówi Joanna Pawlak, Prezes Wirtualna Polska Media.

Podczas Igrzysk XXXII Olimpiady Tokio 2020 ponad stuosobowa redakcja WP SportoweFakty zjednoczy siły w relacjonowaniu tego wydarzenia. Bezpośrednio z Tokio relacje przygotowywać będą Grzegorz Wojnarowski oraz Tomasz Skrzypczyński. Redakcja planuje specjalne, codzienne programy wideo z łączeniami na żywo. Na czas trwania Igrzysk na Stronie Głównej Wirtualnej Polski pojawi się boks wydarzeniowy oraz specjalnie dedykowana sekcja.

– Zyskujemy nowego, silnego i wartościowego partnera. Cieszymy się, że Wirtualna Polska – ważna na polskim rynku medialna marka – została partnerem PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Nadchodzące Igrzyska będą inne niż dotychczasowe, odbędą się przy dużych obostrzeniach sanitarnych. Naszych sportowców będziemy dopingować i wspierać z kraju. Rola mediów – także internetowych – jest w tym zakresie nieoceniona. Cieszę się, że WP włącza się nie tylko w relacje z Igrzysk, ale też w promocję Ruchu Olimpijskiego – powiedział Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Polski Komitet Olimpijski jest autonomicznym, ogólnopolskim stowarzyszeniem Związków i Organizacji sportowych z siedzibą w Warszawie. Zajmuje się pełną organizacją udziału Reprezentacji Polski w Igrzyskach Olimpijskich. Upowszechnia idee, zasady i wartości olimpijskie – szacunek, przyjaźń, dążenie do doskonałości, dba o rozwój sportu kwalifikowanego, promuje sport dla wszystkich, zwalcza doping, szerzy ideę fair play oraz prowadzi edukację olimpijską.

WP SportoweFakty to największy w kraju domenowy serwis sportowy, odwiedzany codziennie przez 1,5 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764