logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca Ministerstwa Cyfryzacji z 38PR & Content Communication

  PR 08.08.2018, przeczytano 546 razy

Postępowanie na przygotowanie strategii i realizację działań PR w ramach realizowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji i NASK projektu wygrała Agencja 38PR & Content Communication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-ministerstwa-cyfryzacji-z-38pr-and-content-communication,37519,artykul.html

Do zadań agencji należeć będą nie tylko przygotowanie strategii działań PR dla kampanii, ale i m.in. proaktywna współpraca z mediami, wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych i przy organizacji wydarzeń dla mediów oraz stałe doradztwo w zakresie PR.

Za nadzór nad realizacją umowy ze strony agencji odpowiada Prezes Zarządu, Katarzyna Życińska.

Agencja została wybrana w postępowaniu prowadzonym w trybie dialogu konkurencyjnego. Podpisana 3 sierpnia 2018 r. umowa obowiązuje do końca 2020 roku. Maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego wykonania umowy to 650 000,00 zł netto.

Głównym problemem, na jaki odpowiada realizowany przez Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy z Naukową i Akademicką Siecią Komputerową - Państwowym Instytutem Badawczym (NASK) projekt,  jest niewystarczająca świadomość Polaków o możliwościach i korzyściach jakie daje cyfryzacja. Jego celem jest m.in. zachęcenie Polaków do korzystania z nowoczesnych technologii, przekonanie nieprzekonanych, że znacząco mogą one poprawić jakość ich życia.

Projekt obejmuje cztery obszary: jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci
i programowanie. Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych realizowane są w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Źródło: 38PR & Content Communication

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764