logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował projekt Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski

  PR 26.09.2019, przeczytano 1068 razy
ilustracjastrzałka

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński zmieniają doświadczenia zakupowe klientów. Ruszył projekt Salonowe Rewolucje, prezentujący nowe podejście do projektowania przestrzeni ekspozycyjnej. Nowatorska inicjatywa zrewolucjonizuje branże bram, okien, drzwi i ogrodzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-projekt-salonowe-rewolucje-marki-wisniowski,384108,artykul.html

W środę, 25 września w Łomiankach odbyła się konferencja prasowa, która zainicjowała autorski projekt marki WIŚNIOWSKI Salonowe Rewolucje. Jego celem jest zmiana doświadczeń zakupowych klientów i stworzenie salonów sprzedaży XXI wieku: miejsc, które odpowiadają na potrzeby współczesnego konsumenta, prezentują komplementarną ofertę i oferują profesjonalne doradztwo.

W projekcie Salonowe Rewolucje wzięło udział 30 salonów z całej Polski. W ośmiu z nich zrealizowano odcinki miniserii wideo dedykowanej projektowi. Shop Doctor dr Marek Borowiński, ambasador projektu, udał się z wizytą do Łodzi, Bochni, Piasek k. Pszczyny, Wielunia, Tarnowa, Chełma, Turka i Straszyna, aby poddać diagnozie przestrzeń sprzedażową i doradzić, jak w prosty sposób przeprojektować ją, żeby była atrakcyjna i zachęcała do zakupu.

- Bilans akcji Salonowe Rewolucje to przejechane 17.000 km, rok pracy sztabu ludzi, w tym ekspertów od merchandisingu oraz projektowania wnętrz. Efektem - produkcja miniserialu o tym, jak za pomocą marketingu sensorycznego zmieniliśmy przestrzeń punktów sprzedaży w miejsca przyjazne dla klientów. Po Salonowych Rewolucjach konsumenci inaczej patrzą na punkty sprzedaży, ponieważ są one doświetlone i uporządkowane, a strefa ekspozycyjna proponuje gotowe, komplementarne aranżacje – mówi dr Marek Borowiński, specjalista Visual Merchandisingu.

Odcinki serii będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube. Na razie dla widzów dostępny jest trailer projektu.

Kompleksowa oferta do domu

Najważniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept, którego ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego portfolio produktowego w punktach handlowych. To przestrzeń prezentująca bramy, okna, drzwi oraz ogrodzenia w oparciu o design kolekcji HOME INCLUSIVE 2.0 z użyciem funkcji smartCONNECTED. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań, które realizują koncepcję „smart dom”, dzięki możliwości sterowania telefonem lub tabletem.

- Strefy WIŚNIOWSKI Concept to efekt wprowadzenia do naszej oferty okien PVC. Teraz spotykamy się z klientem krok wcześniej w procesie zakupowym produktów do budowy domu i już na tym etapie możemy mu pokazać, jak pięknie może wyglądać jego wymarzona inwestycja. Każdy element może dopasować do swoich oczekiwań. Dodatkowo wszystko spinamy systemem inteligentnego sterowania. Możemy powiedzieć, że zapewniamy naszym klientom poczucie komfortu i bezpieczeństwa kompleksowo – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

Czy budowanie salonów sprzedaży ma sens?

Konferencja otwierająca projekt Salonowe Rewolucje stała się idealną okazją do rozmowy na temat przyszłości branży budowlanej. Grupa ekspertów: Krystyna Baran, prezes zarządu WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI, dr Marek Borowiński, Shop Doctor oraz Michał Prałat, prezes zarządu Polskiej Dystrybucji Budowlanej i twórca portalu budio.pl próbowała odpowiedzieć na pytanie, czy wszystko do budowy domu klienci będą mogli kupić w Internecie.

ilustracjastrzałka

- Wszystko można sprzedać w Internecie, ale nie wszystko jest sens kupować w Internecie. Digitalizacja sprzedażowa na polu bitwy o klienta, nie tylko polega na sprzedaży przez Internet, ale także na przewidywaniu, a nawet wyprzedzaniu potrzeb konsumenta na zasadzie algorytmu, który znamy – mówił Michał Prałat, prezes zarządu Polskiej Dystrybucji Budowlanej.

- Klienci jeszcze długo będą potrzebowali pójść do salonu sprzedaży i dotknąć produkty, sprawdzić, jak działają. Mówię oczywiście o produktach, jak bramy, okna, drzwi czy ogrodzenie, które są inwestycją na długie lata i ich zakup musi być przemyślany. To jak z zakupem samochodu, bez jazdy testowej, sprawdzenia, jak on pracuje, nie kupimy – podkreślała prezes Krystyna Baran.

Marka WIŚNIOWSKI wspólnie z siecią dystrybucji udowadnia, że salony sprzedaży stolarki otworowej mogą być miejscem zarówno dla współczesnych jak i nowych pokoleń klientów, który oczekują nie tylko profesjonalnej obsługi, ale też sprzężenia świata wirtualnego z rzeczywistym. To powala zagwarantować im pewność właściwego wyboru.

ilustracjastrzałka

Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje:

  • P.P.H.U. "Artex" Artur Petla
  • P.P.H.U. BOMARD Czesław Kędziora
  • P. H. U. Olbud Straszyn
  • JAPI-BUD DUDA Sp.j.
  • P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek
  • Materiały Budowlane Sp. z o.o.
  • F. P. H. U Nowoczesny Dom
  • P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych

Źródło: Wiśniowski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamowego
W swoim tradycyjnym czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku aż o 7,8 %, do 989,8 mld dol. To spora pozytywna korekta wobec przewidywań z grudnia 2023 r., kiedy to holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3 %. Tak...
VML z kampanią nowego produktu Garnier
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch. Kampania wystartowała na początku czerwca. 
Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764