logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował projekt Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski

  PR 26.09.2019, przeczytano 1047 razy
ilustracjastrzałka

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński zmieniają doświadczenia zakupowe klientów. Ruszył projekt Salonowe Rewolucje, prezentujący nowe podejście do projektowania przestrzeni ekspozycyjnej. Nowatorska inicjatywa zrewolucjonizuje branże bram, okien, drzwi i ogrodzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-projekt-salonowe-rewolucje-marki-wisniowski,384108,artykul.html

W środę, 25 września w Łomiankach odbyła się konferencja prasowa, która zainicjowała autorski projekt marki WIŚNIOWSKI Salonowe Rewolucje. Jego celem jest zmiana doświadczeń zakupowych klientów i stworzenie salonów sprzedaży XXI wieku: miejsc, które odpowiadają na potrzeby współczesnego konsumenta, prezentują komplementarną ofertę i oferują profesjonalne doradztwo.

W projekcie Salonowe Rewolucje wzięło udział 30 salonów z całej Polski. W ośmiu z nich zrealizowano odcinki miniserii wideo dedykowanej projektowi. Shop Doctor dr Marek Borowiński, ambasador projektu, udał się z wizytą do Łodzi, Bochni, Piasek k. Pszczyny, Wielunia, Tarnowa, Chełma, Turka i Straszyna, aby poddać diagnozie przestrzeń sprzedażową i doradzić, jak w prosty sposób przeprojektować ją, żeby była atrakcyjna i zachęcała do zakupu.

- Bilans akcji Salonowe Rewolucje to przejechane 17.000 km, rok pracy sztabu ludzi, w tym ekspertów od merchandisingu oraz projektowania wnętrz. Efektem - produkcja miniserialu o tym, jak za pomocą marketingu sensorycznego zmieniliśmy przestrzeń punktów sprzedaży w miejsca przyjazne dla klientów. Po Salonowych Rewolucjach konsumenci inaczej patrzą na punkty sprzedaży, ponieważ są one doświetlone i uporządkowane, a strefa ekspozycyjna proponuje gotowe, komplementarne aranżacje – mówi dr Marek Borowiński, specjalista Visual Merchandisingu.

Odcinki serii będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube. Na razie dla widzów dostępny jest trailer projektu.

Kompleksowa oferta do domu

Najważniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept, którego ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego portfolio produktowego w punktach handlowych. To przestrzeń prezentująca bramy, okna, drzwi oraz ogrodzenia w oparciu o design kolekcji HOME INCLUSIVE 2.0 z użyciem funkcji smartCONNECTED. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań, które realizują koncepcję „smart dom”, dzięki możliwości sterowania telefonem lub tabletem.

- Strefy WIŚNIOWSKI Concept to efekt wprowadzenia do naszej oferty okien PVC. Teraz spotykamy się z klientem krok wcześniej w procesie zakupowym produktów do budowy domu i już na tym etapie możemy mu pokazać, jak pięknie może wyglądać jego wymarzona inwestycja. Każdy element może dopasować do swoich oczekiwań. Dodatkowo wszystko spinamy systemem inteligentnego sterowania. Możemy powiedzieć, że zapewniamy naszym klientom poczucie komfortu i bezpieczeństwa kompleksowo – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

Czy budowanie salonów sprzedaży ma sens?

Konferencja otwierająca projekt Salonowe Rewolucje stała się idealną okazją do rozmowy na temat przyszłości branży budowlanej. Grupa ekspertów: Krystyna Baran, prezes zarządu WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI, dr Marek Borowiński, Shop Doctor oraz Michał Prałat, prezes zarządu Polskiej Dystrybucji Budowlanej i twórca portalu budio.pl próbowała odpowiedzieć na pytanie, czy wszystko do budowy domu klienci będą mogli kupić w Internecie.

ilustracjastrzałka

- Wszystko można sprzedać w Internecie, ale nie wszystko jest sens kupować w Internecie. Digitalizacja sprzedażowa na polu bitwy o klienta, nie tylko polega na sprzedaży przez Internet, ale także na przewidywaniu, a nawet wyprzedzaniu potrzeb konsumenta na zasadzie algorytmu, który znamy – mówił Michał Prałat, prezes zarządu Polskiej Dystrybucji Budowlanej.

- Klienci jeszcze długo będą potrzebowali pójść do salonu sprzedaży i dotknąć produkty, sprawdzić, jak działają. Mówię oczywiście o produktach, jak bramy, okna, drzwi czy ogrodzenie, które są inwestycją na długie lata i ich zakup musi być przemyślany. To jak z zakupem samochodu, bez jazdy testowej, sprawdzenia, jak on pracuje, nie kupimy – podkreślała prezes Krystyna Baran.

Marka WIŚNIOWSKI wspólnie z siecią dystrybucji udowadnia, że salony sprzedaży stolarki otworowej mogą być miejscem zarówno dla współczesnych jak i nowych pokoleń klientów, który oczekują nie tylko profesjonalnej obsługi, ale też sprzężenia świata wirtualnego z rzeczywistym. To powala zagwarantować im pewność właściwego wyboru.

ilustracjastrzałka

Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje:

  • P.P.H.U. "Artex" Artur Petla
  • P.P.H.U. BOMARD Czesław Kędziora
  • P. H. U. Olbud Straszyn
  • JAPI-BUD DUDA Sp.j.
  • P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek
  • Materiały Budowlane Sp. z o.o.
  • F. P. H. U Nowoczesny Dom
  • P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych

Źródło: Wiśniowski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764