logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank reklamuje elastyczny rachunek 4x4 dla przedsiębiorców

  PR 25.03.2019, przeczytano 839 razy

Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz pierwszy znajdą się reklamy w podcastach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-reklamuje-elastyczny-rachunek-4x4-dla-przedsiebiorcow,381801,artykul.html

W kampanii Alior Bank opowiada historię czworga przedsiębiorców działających w różnych branżach. Są to właściciele firmy stolarskiej, krawieckiej, spedycyjnej i cukierniczej. Wszyscy wybrali Rachunek ,,4x4” w Alior Banku i dopasowali usługi do specyfiki swojej działalności. Korzystają więcz podstawowej wersji rachunku, w ramach której za 0 zł otrzymują: prowadzenie konta, kartę debetową, przelewy internetowe do ZUS i US, aplikację księgową online na zafirmowani.pl oraz wybranego i dopasowanego do specyfiki firmy pakietu za 10 zł miesięcznie, ale z niższymi opłatami za usługi w stosunku do stawek w standardowej Tabeli Opłat i Prowizji (oferta skierowana jest do nowych klientów Alior Banku).

Kampania ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy i obejmuje m.in. działania w radiu oraz Internecie. Będzie można ją usłyszeć w najpopularniejszych wśród przedsiębiorców ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, takich jak ESKA, WAWA, VOX FM, Radio Plus, RMF FM, Radio Zet i „Trójka”. Będą w nich emitowane trzy 30-sekundowe spoty zrealizowane w formie testymoniali, które reklamują trzy najbardziej popularne pakiety Rachunku ,,4x4”. W pierwszym opowie o nim właściciel firmy stolarskiej, w drugim przedstawicielka firmy krawieckiej, a w trzecim przez właściciela firmy spedycyjnej, który prowadzi swój biznes również za granicą.

Działania w Internecie obejmują m.in. e-mailingi, social media oraz współpracę z blogerami, np. Szymonem Ostrowskim, prowadzącym „Biznes na ostro”. Reklamy rachunku zobaczymy w autobusach miejskich w Warszawie, Trójmieście i aglomeracji górnośląskiej, a także w prasie branżowej.

Dodatkowo Alior Bank po raz pierwszy sięgnął po emisję reklam w podcastach, które zyskują coraz większą popularność wśród przedsiębiorców.

Kreacja kampanii jest dziełem agencji PZL, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker. Działania w jej ramach będą prowadzone do połowy maja.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764