logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

XPS Revolt 2 – nowa odsłona kampanii Dell i Intel

  PR 09.06.2022, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

Marki Dell i Intel rozpoczynają 2. etap wspólnej kampanii „XPS Revolt”. Obejmuje on premierę eksperymentalnego wideo Brodki, opartego na kolaboracji z cyfrowymi twórcami oraz promocję sprzedaży, w której w pakiecie z laptopami Dell na platformie Intel Evo dostępne są etui na laptop oraz oryginalne bluzy z limitowanej kolekcji „XPS Revolt by Mariusz Przybylski”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xps-revolt-2-%E2%80%93-nowa-odslona-kampanii-dell-i-intel,396197,artykul.html

Pierwszym etapem kampanii „XPS Revolt” był konkurs dla cyfrowych twórców, którego Dyrektor Artystyczną była Brodka. Z 1400 nadesłanych prac: grafik, filmów, animacji i motywów muzycznych, jury pod przewodnictwem artystki wybrało 5 najlepszych. Zostały one nagrodzone laptopami Dell XPS 13 z Intel Evo oraz włączeniem do finałowego wideo Brodki, promującego tę serię laptopów dedykowanych twórcom:

Projekt „XPS Revolt” ma swoją kontynuację w świecie mody. Do jego kolejnej odsłony marki Dell i Intel zaprosiły znanego polskiego projektanta Mariusza Przybylskiego. Zaprojektował on ekskluzywne etui na laptop 13”, inspirując się topową linią laptopów Dell XPS, opartą na platformie Intel Evo. Również prace laureatów konkursu otrzymały nowy modowy kontekst. Mariusz Przybylski zaprojektował na ich podstawie artystyczny kolaż będący nadrukiem na streetwearowej bluzie jego autorstwa.

Etui i bluza z limitowanej kolekcji „XPS Revolt by Mariusz Przybylski” dostępne są wyłącznie w ramach „Stylowej Promocji Dell” przy zakupie 13-calowych laptopów Dell z serii XPS i Inspiron, opartych na platformie Intel Evo.

Wiele ciekawych dodatkowych treści, związanych z projektem „XPS Revolt”, jak wywiady z twórcami czy relacje zza kulis, można znaleźć na platformie uzdalnieni.pl oraz powiązanych z nią kanałach społecznościowych. Jest to lifestylowy portal marki Dell adresowany do użytkowników, którzy realizują swoje pasje i zdolności zdalnie, dla których laptop stał się nieodłącznym towarzyszem codziennego życia.

Za koncept kreatywny i kompleksową obsługę projektu „XPS Revolt” odpowiedzialna jest agencja reklamowa Pakaya. Produkcją wideo zajęło się studio Papaya Films. Zakup mediów w ramach kampanii powierzono domowi mediowemu MediaHub.

Źródło: Dell

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764