logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Zarządzanie Customer Experience za pomocą Digital Signage

  PR 19.11.2019, przeczytano 269 razy
ilustracja

Najnowsze badanie "Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta" opracowane przez Futurum Research na zlecenie SAS zauważa, że głównym motorem działania w tworzeniu nowych pozytywnych doświadczeń klienta będzie technologia. Jedną z takich technologii jest Digital Signage – innowacyjne, interaktywne ekrany nie tylko przyciągają uwagę i dostarczają informacje, lecz są także w stanie kompleksowo zadbać o Customer Experience.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zarzadzanie-customer-experience-za-pomoca-digital-signage,384778,artykul.html

Według przytoczonego badania prawie 80% przedsiębiorstw jest zdania, że klienci czują się niepewnie podczas interakcji z technologią w sklepach, choć tak naprawdę dotyczy to jedynie 35% konsumentów. Widać tutaj pewien rozdźwięk, który może być wynikiem różnic pokoleniowych, a trzeba podkreślić, że każde kolejne pokolenie jest bardziej oswojone z technologią od poprzedniego. Na czym zaś mogą polegać takie interakcje? Jest to na przykład błyskawiczna i precyzyjna obsługa, wyjście naprzeciw potrzebom klienta lub też rozwiązanie jego problemu.

Inną prawdą dotyczącą konsumentów jest to, że bardzo szybko przyzwyczajają się oni do wysokiego poziomu obsługi, a więc i technologii. Jeżeli zatem w sklepie X mogli szybko znaleźć interesujący ich produkt dzięki systemowi komunikacji wizualnej, to brak takiego systemu w sklepie Y już na wejściu budzi pewne rozczarowanie, a przecież dla Customer Experience liczą się wszystkie odczucia i emocje klienta w relacji z daną marką.

- Powszechny dostęp do Internetu sprawia, że porównanie między sobą produktów i znalezienie najlepszej oferty jeszcze nigdy nie było łatwiejsze. Firmy wciąż mogą jednak sprawić, że klient wybierze właśnie ich, jeśli umiejętnie postawią na swoje pozaproduktowe atuty, jak choćby misja i bliskie im wartości lub działania wpisujące się w koncepcję społecznej odpowiedzialność biznesu (CSR). To także należy do Customer Experience i to także można komunikować za pomocą Digital Signage - mówi Bartłomiej Skorczyk, prezes firmy Nedilo.

Dynamiczny content na cyfrowych ekranach można skierować nie tylko na zewnątrz, do klientów, ale też do wewnątrz, to znaczy do pracowników. W ten sposób można wspierać ich w codziennych zadaniach i usprawniać poszczególne procesy, np. w dziale kontroli jakości czy logistyki, w celu jeszcze lepszej obsługi klienta i w konsekwencji poprawie jego doświadczeń. Digital Signage w takim zastosowaniu umożliwi również wyświetlanie informacji z intranetu, na przeczytanie których pracownicy w natłoku codziennych zadań zwyczajnie mogą nie znajdować czasu.

- Tym samym zarządzanie Customer Experience za pomocą Digital Signage nie ogranicza się jedynie do branż typu retail spożywczy i pozaspożywczy czy QSR, to znaczy do branż, gdzie mamy do czynienia z fizycznym produktem. Digital Signage doskonale sprawdza się także w sektorze usług finansowych, w placówkach medycznych, w korporacjach, na siłowniach i w punktach fitness, w biurach podróży czy w hotelach. Każde przedsiębiorstwo wraz z inwestycją w system komunikacji wizualnej zyskuje nowoczesny image oraz świetne narzędzie do informowania swoich klientów na dowolnie wybrany przez siebie temat – podsumowuje Bartłomiej Skorczyk.

Źródło: Nedilo

www.nedilo.pl


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: grajam

(Gracjan Jamroszczyk)

grajam o sobie:

Nedilo - kompleksowe rozwiązania Digital Signage. Digital Transformation Offline. Rozwiązania Software & Hardware. Outsourcing zarządzania systemem i jego obsługą.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing zapachowy w placówkach opieki zdrowotnej
Umiejętna aromatyzacja pomieszczeń w placówkach medycznych, może pomóc pacjentom w szybszym powrocie do zdrowia, a personel pobudzić do bardziej efektywnej pracy i tym samym lepszej opieki nad podopiecznymi. Jakie zapachy sprawdzą się najlepiej w kreacji przyjemnego i odprężającego otoczenia?
Mitologiczne smoki i Wiedźmin a prawo autorskie
Andrzej Sapkowski, polski pisarz fantasy, twórca sagi o Wiedźminie, najczęściej po Stanisławie Lemie  tłumaczony polski autor fantastyki, stał się bardzo popularnym twórcą - netfliksowski serial „Wiedźmin”, gra oparta na przygodach Geralta z Riwii czy w końcu bardzo sprawny marketing sprawiły, że jego książki trafiły właśnie na prestiżową listę bestsellerów "New...
Pieczątka wcale nie musi być nudna
Czy zdajecie Sobie sprawę, że odbicie Waszej pieczątki, może być bardzo skutecznym nośnikiem reklamowym? To czysty marketing, o ile zadacie Sobie trud, żeby było na niej logo, adres Waszej strony internetowej czy profilu na social media, Facebook, Instagram lub innego. No i wszystkie najważniejsze dane opracowane w czytelny sposób.
Opakowanie kluczem do serc klientów
Walentynki to, obok Bożego Narodzenia i Wielkanocy, najbardziej dochodowe święto w Polsce. Według wyliczeń analityków Open Finance w ubiegłym roku każdy Polak wydał na nie średnio 277 złotych. Wyjątkowo chętnie klienci kupują wtedy m.in. czekoladki i inne produkty opatrzone serduszkami czy różami. O zakupie decyduje w takich przypadkach nie tylko promocja czy...
Sześć sklepów internetowych działających na platformie Shoper zostało laureatami ostatniej edycji rankingu serwisu Opineo zbierającego oceny nadawane e-sklepom przez klientów. Ekspertka ze sklepu Xiaomi-Poland.pl, który znalazł się w czołówce w kategorii “Telefony”, opowiada, jak pozyskiwać pozytywne opinie i dlaczego to takie ważne dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764