logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Zarządzanie Customer Experience za pomocą Digital Signage

  PR 19.11.2019, przeczytano 151 razy
ilustracja

Najnowsze badanie "Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta" opracowane przez Futurum Research na zlecenie SAS zauważa, że głównym motorem działania w tworzeniu nowych pozytywnych doświadczeń klienta będzie technologia. Jedną z takich technologii jest Digital Signage – innowacyjne, interaktywne ekrany nie tylko przyciągają uwagę i dostarczają informacje, lecz są także w stanie kompleksowo zadbać o Customer Experience.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zarzadzanie-customer-experience-za-pomoca-digital-signage,384778,artykul.html

Według przytoczonego badania prawie 80% przedsiębiorstw jest zdania, że klienci czują się niepewnie podczas interakcji z technologią w sklepach, choć tak naprawdę dotyczy to jedynie 35% konsumentów. Widać tutaj pewien rozdźwięk, który może być wynikiem różnic pokoleniowych, a trzeba podkreślić, że każde kolejne pokolenie jest bardziej oswojone z technologią od poprzedniego. Na czym zaś mogą polegać takie interakcje? Jest to na przykład błyskawiczna i precyzyjna obsługa, wyjście naprzeciw potrzebom klienta lub też rozwiązanie jego problemu.

Inną prawdą dotyczącą konsumentów jest to, że bardzo szybko przyzwyczajają się oni do wysokiego poziomu obsługi, a więc i technologii. Jeżeli zatem w sklepie X mogli szybko znaleźć interesujący ich produkt dzięki systemowi komunikacji wizualnej, to brak takiego systemu w sklepie Y już na wejściu budzi pewne rozczarowanie, a przecież dla Customer Experience liczą się wszystkie odczucia i emocje klienta w relacji z daną marką.

- Powszechny dostęp do Internetu sprawia, że porównanie między sobą produktów i znalezienie najlepszej oferty jeszcze nigdy nie było łatwiejsze. Firmy wciąż mogą jednak sprawić, że klient wybierze właśnie ich, jeśli umiejętnie postawią na swoje pozaproduktowe atuty, jak choćby misja i bliskie im wartości lub działania wpisujące się w koncepcję społecznej odpowiedzialność biznesu (CSR). To także należy do Customer Experience i to także można komunikować za pomocą Digital Signage - mówi Bartłomiej Skorczyk, prezes firmy Nedilo.

Dynamiczny content na cyfrowych ekranach można skierować nie tylko na zewnątrz, do klientów, ale też do wewnątrz, to znaczy do pracowników. W ten sposób można wspierać ich w codziennych zadaniach i usprawniać poszczególne procesy, np. w dziale kontroli jakości czy logistyki, w celu jeszcze lepszej obsługi klienta i w konsekwencji poprawie jego doświadczeń. Digital Signage w takim zastosowaniu umożliwi również wyświetlanie informacji z intranetu, na przeczytanie których pracownicy w natłoku codziennych zadań zwyczajnie mogą nie znajdować czasu.

- Tym samym zarządzanie Customer Experience za pomocą Digital Signage nie ogranicza się jedynie do branż typu retail spożywczy i pozaspożywczy czy QSR, to znaczy do branż, gdzie mamy do czynienia z fizycznym produktem. Digital Signage doskonale sprawdza się także w sektorze usług finansowych, w placówkach medycznych, w korporacjach, na siłowniach i w punktach fitness, w biurach podróży czy w hotelach. Każde przedsiębiorstwo wraz z inwestycją w system komunikacji wizualnej zyskuje nowoczesny image oraz świetne narzędzie do informowania swoich klientów na dowolnie wybrany przez siebie temat – podsumowuje Bartłomiej Skorczyk.

Źródło: Nedilo

www.nedilo.pl


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: grajam

(Gracjan Jamroszczyk)

grajam o sobie:

Nedilo - kompleksowe rozwiązania Digital Signage. Digital Transformation Offline. Rozwiązania Software & Hardware. Outsourcing zarządzania systemem i jego obsługą.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Komunikacja akcji crowdfundingowej - znajdź swojego inwestora
Na początku lipca br. zakończyła się akcja crowdfundingowa Mazurskiej Manufaktury Alkoholi. Nieznana szerzej na rynku firma pozyskała od nowych akcjonariuszy finansowanie w wysokości 2,54 mln zł, zajmując tym samym 6. miejsce w historii zbiórek equity crowdfundingowych (znajdując się w gronie tak znanych marek, jak Wisła Kraków, PINTA czy Doctor Brew). Ambasadorem kampanii...
Listopad i grudzień to miesiące, w których działy marketingu i sprzedaży pracują na najwyższych obrotach. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia to dla biznesu okazje do zwiększenia przychodów. Mimo że firmy nie dysponują jeszcze dokładnymi danymi, jak podaje serwis rabatowy picodi.com, w tym roku podczas „Czarnego Piątku” Polacy mogli...
Prawo autorskie w przedświątecznej gorączce
Skąd Św. Mikołaj zna nasze adresy? Skąd wie, kto był grzeczny? Czy pakowanie prezentów i wysyłanie życzeń podlega ochronie? Czy wizerunek Mikołaja jest dobrem publicznym? - czyli prawo autorskie w przedświątecznej gorączce.
Czy kobiety i mężczyźni widzą... inaczej?
Powszechnie uważa się, że mężczyźni rozróżniają o wiele mniej kolorów niż kobiety. Jednym ze schorzeń, które częściej przypisuje się mężczyznom jest daltonizm, czyli upośledzenie zdolności rozpoznawania barw. Jakie jest źródło tej choroby? Czy rzeczywiście cierpią na nią głównie mężczyźni? Na te pytania odpowiada Małgorzata...
Ile warta jest dobra reklama?
Kiedy mówimy o promocji firmy, nasuwa nam się myśl: reklama w telewizji lub bilbordy. Świadome kształtowanie wizerunku firmy to coraz ważniejszy aspekt jej obecności w przestrzeni publicznej. Jaka jest prawdziwa wartość dobrze dobranych narzędzi reklamowych i co wziąć pod uwagę przy planowaniu kampanii?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764