logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Zarządzanie Customer Experience za pomocą Digital Signage

  PR 19.11.2019, przeczytano 602 razy
ilustracja

Najnowsze badanie "Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta" opracowane przez Futurum Research na zlecenie SAS zauważa, że głównym motorem działania w tworzeniu nowych pozytywnych doświadczeń klienta będzie technologia. Jedną z takich technologii jest Digital Signage – innowacyjne, interaktywne ekrany nie tylko przyciągają uwagę i dostarczają informacje, lecz są także w stanie kompleksowo zadbać o Customer Experience.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zarzadzanie-customer-experience-za-pomoca-digital-signage,384778,artykul.html

Według przytoczonego badania prawie 80% przedsiębiorstw jest zdania, że klienci czują się niepewnie podczas interakcji z technologią w sklepach, choć tak naprawdę dotyczy to jedynie 35% konsumentów. Widać tutaj pewien rozdźwięk, który może być wynikiem różnic pokoleniowych, a trzeba podkreślić, że każde kolejne pokolenie jest bardziej oswojone z technologią od poprzedniego. Na czym zaś mogą polegać takie interakcje? Jest to na przykład błyskawiczna i precyzyjna obsługa, wyjście naprzeciw potrzebom klienta lub też rozwiązanie jego problemu.

Inną prawdą dotyczącą konsumentów jest to, że bardzo szybko przyzwyczajają się oni do wysokiego poziomu obsługi, a więc i technologii. Jeżeli zatem w sklepie X mogli szybko znaleźć interesujący ich produkt dzięki systemowi komunikacji wizualnej, to brak takiego systemu w sklepie Y już na wejściu budzi pewne rozczarowanie, a przecież dla Customer Experience liczą się wszystkie odczucia i emocje klienta w relacji z daną marką.

- Powszechny dostęp do Internetu sprawia, że porównanie między sobą produktów i znalezienie najlepszej oferty jeszcze nigdy nie było łatwiejsze. Firmy wciąż mogą jednak sprawić, że klient wybierze właśnie ich, jeśli umiejętnie postawią na swoje pozaproduktowe atuty, jak choćby misja i bliskie im wartości lub działania wpisujące się w koncepcję społecznej odpowiedzialność biznesu (CSR). To także należy do Customer Experience i to także można komunikować za pomocą Digital Signage - mówi Bartłomiej Skorczyk, prezes firmy Nedilo.

Dynamiczny content na cyfrowych ekranach można skierować nie tylko na zewnątrz, do klientów, ale też do wewnątrz, to znaczy do pracowników. W ten sposób można wspierać ich w codziennych zadaniach i usprawniać poszczególne procesy, np. w dziale kontroli jakości czy logistyki, w celu jeszcze lepszej obsługi klienta i w konsekwencji poprawie jego doświadczeń. Digital Signage w takim zastosowaniu umożliwi również wyświetlanie informacji z intranetu, na przeczytanie których pracownicy w natłoku codziennych zadań zwyczajnie mogą nie znajdować czasu.

- Tym samym zarządzanie Customer Experience za pomocą Digital Signage nie ogranicza się jedynie do branż typu retail spożywczy i pozaspożywczy czy QSR, to znaczy do branż, gdzie mamy do czynienia z fizycznym produktem. Digital Signage doskonale sprawdza się także w sektorze usług finansowych, w placówkach medycznych, w korporacjach, na siłowniach i w punktach fitness, w biurach podróży czy w hotelach. Każde przedsiębiorstwo wraz z inwestycją w system komunikacji wizualnej zyskuje nowoczesny image oraz świetne narzędzie do informowania swoich klientów na dowolnie wybrany przez siebie temat – podsumowuje Bartłomiej Skorczyk.

Źródło: Nedilo

www.nedilo.pl


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: grajam

(Gracjan Jamroszczyk)

grajam o sobie:

Nedilo - kompleksowe rozwiązania Digital Signage. Digital Transformation Offline. Rozwiązania Software & Hardware. Outsourcing zarządzania systemem i jego obsługą.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764