logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zdalny plan zdjęciowy najnowszej serii Galaxy S21 5G

  PR 11.02.2021, przeczytano 500 razy
ilustracja

Przedpremierowy pokaz produktu na odległość nie musi być nudną wideo prezentacją. Z okazji premiery smartfonów z serii Galaxy S21 5G, Samsung, we współpracy z Crunch Content House zaprosił czołowych dziennikarzy i twórców wideo na zdalny plan zdjęciowy, pozwalając im spojrzeć na premierowe urządzenia z perspektywy reżysera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zdalny-plan-zdjeciowy-najnowszej-serii-galaxy-s21-5g,390190,artykul.html

- Ciagle szukamy nowych dróg, jakimi prowadzimy komunikację, dlatego tym razem zaproponowaliśmy twórcom i dziennikarzom coś czego jeszcze na Polskim rynku nie było. Postawiliśmy ich w roli reżysera i pomogliśmy przygotować zjawiskowe materiały bez potrzeby wychodzenia z domu. Jest to o tyle znamienne, że Directors View to jedna z nowych funkcji w serii Galaxy S21 5G, idealne połączenie produktu z doświadczeniem - powiedziała Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing w Samsung Electronics Polska.

Zdalny plan zdjęciowy zastąpił niemożliwy do realizacji w aktualnych warunkach przedpremierowy fizyczny pokaz najnowszych smartfonów z serii Galaxy S21 5G. Dziennikarze i twórcy wideo, niczym reżyserzy, mogli w wyznaczonym czasie zarządzać pracą ekipy filmowej oraz precyzyjnego robota Bolt sterującego ruchami kamery. A wszystko w bezpieczny, zdalny sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Realizacją zajęło się warszawskie studio produkcyjne Crunch, wyspecjalizowane w produkcji cyfrowych treści.

By usprawnić pracę, producenci Crunch przygotowali wstępnie zdefiniowany katalog ruchów robota. W oparciu o te wytyczne, dziennikarze i Youtuberzy mogli zrealizować własne materiały, decydując o długości i dynamice ujęć, kierunku ruchu kamery czy tym, co dzieje się na ekranach smartfonów na planie zdjęciowym.

Nowe wzornictwo serii Galaxy S21 5G podkreśliły specjalnie przygotowane, monokolorowe aranżacje dopasowane do kluczowych kolorów – różowego Galaxy S21 5G, fioletowego Galaxy S21+ 5G oraz czarnego Galaxy S21 Ultra 5G.

Koncept planu przygotowała agencja dfusion communication, a za realizację odpowiadał Crunch Content House.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764