Z reguły za naprawy gwarancyjne serwisowi płaci producent, więc może być tak, że dla serwisu są bardziej opłacalne.
Z reguły za naprawy gwarancyjne serwisowi płaci producent, więc może być tak, że dla serwisu są bardziej opłacalne.
|
-----------------
No wiesz jak kasa się zgadza to i papiery jakoś ogarniesz
Witam!
Ja posiadam zenitha 1601 od marca tego roku. Właściwa nazwa tego użądzenia to niprint 1601 i jak sama nazwa wskazuje nie bardzo chce drukowac nalezycie. Była to podobno pierwsza maszya w polsce i od samego poczatku są z nią problemy aż do tej pory. Teraz nie mogę doprosić sie o wymianę płyty grzewczej która od samego poczatku daje czasu. Nie można ustawic na nie niej stałej temperatury zawsze ucieka aż do 70 stopnie. Serwis stwierdził że to wina termostatu i obiecał wymianę a ostatnio mimo próśb z mojej strony a jaką kolwiek reakcje serwis stwierdził że mogę zakupić termostat na własną rękę a oni tylko przyjadą zamontować ewentualnie. Pomijając fak że maszyna jest nadal na gwarancji. Co do kolorów druku to zależy od dnia. Raz drukuje pieknie i czysto a raz z pasmowania i zachlapaniami. Jednym słowem wolałbym zeby to była X maszyna w polsce i sprawdzona niż pierwsza z którą bez przerwy są problemy
|
|
-----------------
MegaMegi od 8 lat współpracuje między innymi z tym dostawcą choćby z racji posiadania 4 ploterów mutoha i jak na razie żadna krzywda mi się nie przydarzyła ani niczym specjalnym ani na plus ani na minus ten dostawca się dla mnie nie wyróżnia na tle pozostałych firm.
A z ciekawości czym Cie tak skrzywdził ?
|
|
|