logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół kreatywny Viasat World zdobywcą dwóch nagród w konkursie Promax Global Excellence

  PR 18.06.2019, przeczytano 173 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema nagrodami na prestiżowej gali Promax Global Excellence Awards 2019 w Los Angeles. Uznanie jury zdobyła kampania kreatywna zrealizowana dla programu „Dzieje Europy“.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-kreatywny-viasat-world-zdobywca-dwoch-nagrod-w-konkursie-promax-global-excellence,382938,artykul.html

Rozdawane od 2003 roku nagrody Promax Global Excellence Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienia za wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, marketingu i designu. Na tegorocznej gali, koncern medialny Viasat World został wyróżniony w dwóch z czterech kategorii, do których był nominowany. Obie statuetki przyznano kampanii kreatywnej zrealizowanej dla programu „Dzieje Europy”, emitowanego na kanale Polsat Viasat History, a zdobyte statuetki to srebrna nagroda w kategorii reklamy drukowanej i brązowa za key art stworzony na potrzeby promocji serii dokumentalnej.

Przyciągająca uwagę i ambitna kampania została oparta na podstawowych filarach historii Europy: wojnie, religii, sztuce, nauce, rewolucji, odkryciach i wyzysku. Podstawowym założeniem twórców było potraktowanie Europy nie jako kontynentu, lecz jako zbioru idei. Zespół kreatywny opracował w tym celu animację pokazującą kruche piękno Europy, zwizualizowane za pomocą rzeźb i popiersi kluczowych postaci w historii kontynentu. Do nadania kreacji wyjątkowego stylu twórcy wykorzystali starożytną japońską sztukę naprawy ceramiki zwaną Kintsugi. Autorem oprawy dźwiękowej było wielokrotnie nagradzane studio Echoic.

- Zdobycie tak prestiżowych wyróżnień traktuję nie tylko jako uznanie ze strony branży, lecz także jako potwierdzenie talentu i zaangażowania zespołu kreatywnego w tworzenie nowatorskich kampanii. Naszą misją jest wyprzedzanie oczekiwań odbiorców i realizowanie skłaniających do myślenia kreacji, które podkreślają wartości wyznawane przez naszą markę oraz przemawiają do widzów i partnerów. Cieszymy się, że nasz wielokrotnie nagradzany zespół stoi dziś obok najlepszych światowych twórców - komentuje sukces Paul Evans, szef zespołu kreatywnego Viasat World.

Źródło: Viasat World

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764