logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół kreatywny Viasat World zdobywcą dwóch nagród w konkursie Promax Global Excellence

  PR 18.06.2019, przeczytano 147 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema nagrodami na prestiżowej gali Promax Global Excellence Awards 2019 w Los Angeles. Uznanie jury zdobyła kampania kreatywna zrealizowana dla programu „Dzieje Europy“.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-kreatywny-viasat-world-zdobywca-dwoch-nagrod-w-konkursie-promax-global-excellence,382938,artykul.html

Rozdawane od 2003 roku nagrody Promax Global Excellence Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienia za wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, marketingu i designu. Na tegorocznej gali, koncern medialny Viasat World został wyróżniony w dwóch z czterech kategorii, do których był nominowany. Obie statuetki przyznano kampanii kreatywnej zrealizowanej dla programu „Dzieje Europy”, emitowanego na kanale Polsat Viasat History, a zdobyte statuetki to srebrna nagroda w kategorii reklamy drukowanej i brązowa za key art stworzony na potrzeby promocji serii dokumentalnej.

Przyciągająca uwagę i ambitna kampania została oparta na podstawowych filarach historii Europy: wojnie, religii, sztuce, nauce, rewolucji, odkryciach i wyzysku. Podstawowym założeniem twórców było potraktowanie Europy nie jako kontynentu, lecz jako zbioru idei. Zespół kreatywny opracował w tym celu animację pokazującą kruche piękno Europy, zwizualizowane za pomocą rzeźb i popiersi kluczowych postaci w historii kontynentu. Do nadania kreacji wyjątkowego stylu twórcy wykorzystali starożytną japońską sztukę naprawy ceramiki zwaną Kintsugi. Autorem oprawy dźwiękowej było wielokrotnie nagradzane studio Echoic.

- Zdobycie tak prestiżowych wyróżnień traktuję nie tylko jako uznanie ze strony branży, lecz także jako potwierdzenie talentu i zaangażowania zespołu kreatywnego w tworzenie nowatorskich kampanii. Naszą misją jest wyprzedzanie oczekiwań odbiorców i realizowanie skłaniających do myślenia kreacji, które podkreślają wartości wyznawane przez naszą markę oraz przemawiają do widzów i partnerów. Cieszymy się, że nasz wielokrotnie nagradzany zespół stoi dziś obok najlepszych światowych twórców - komentuje sukces Paul Evans, szef zespołu kreatywnego Viasat World.

Źródło: Viasat World

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland został nagrodzony w tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Ostatni „Twój Weekend” zdobył Grand Prix w kategorii Print oraz Srebrne Bębny w kategoriach Social Good i Content. To kolejne międzynarodowe wyróżnienia dla tego projektu.
Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.
Helios i Papa Diego z nagrodami PRCH Retail Awards
Ogólnopolska sieć kin Helios i restauracyjny koncept Papa Diego otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji prestiżowego, branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.
Szut Szut Studio z nagrodą za produkcję dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Wyprodukowana przez dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO kampania dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego otrzymała dwie nagrody na 14. Międzynarodowym Festiwalu Filmów Turystycznych, Dokumentów i Reportaży TV oraz Filmów Korporacyjnych.
4 x Performance Marketing Diamonds dla Bluerank
Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764