logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zespół z Good One PR wygrał Young Creatives Cannes 2023

  PR 26.04.2023, przeczytano 589 razy
ilustracjastrzałka

Ilona Rutkowska i Jakub Macyszyn z agencji Good One PR wygrali nagrodę główną w kategorii PR w tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Zwycięzcy już w czerwcu br. będą reprezentować Polskę na międzynarodowym konkursie Young Lions Competition 2023 w Cannes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zespol-z-good-one-pr-wygral-young-creatives-cannes-2023,399779,artykul.html

W tegorocznej edycji jednego najważniejszych konkursów branży kreatywnej – Young Creatives Cannes - po raz pierwszy wystartował dwuosobowy zespół z agencji Good One PR. Ich debiut zaowocował otrzymaniem nagrody głównej w kategorii PR, czyli kwalifikacją do międzynarodowego konkursu Young Lions Competition 2023 w Cannes.

Ilona Rutkowska i Jakub Macyszyn w 24 godziny opracowali strategię działań PR-owych, odpowiadając na problem zawarty w briefie przygotowanym przez partnera kategorii - firmę SAMSUNG. Zadanie polegało na przygotowaniu kreatywnej kampanii z potencjałem do wygenerowania buzzu w mediach dla lodówek, które wykorzystując nowoczesne technologie AI dają możliwość oszczędzania do 15% energii.

Prace uczestników Young Creatives zostały ocenione przez doświadczonych dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, marketerów oraz designerów. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzyli się z briefami w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz specjalnej — Open. Do tegorocznej edycji, która jest jednocześnie 25-leciem Young Creatives, zgłosiło się niemal 150 dwuosobowych teamów. Nagrody zostały wręczone na uroczystej Gali w Kinie Luna 20 kwietnia br.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska firma meblarska w finale konkursu Designeuropa Awards
Podczas czwartej edycji konkursu DesignEuropa Awards, która odbyła się w ośrodku konferencyjnym Axica w Berlinie, uhonorowano dwa wyjątkowe wzory. Pierwszym jest RemigoOne, elektryczny silnik zaburtowy stworzony przez słoweńską projektantkę Ajdę Bertok, zaprojektowany zgodnie z zasadami innowacyjności morskiej i zrównoważonego rozwoju, zdobył nagrodę dla małych i nowo...
Termin zgłoszeń do Youtube Works Awards przedłużony
To już ostatnie chwile na zgłoszenie swojej kampani wideo do tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 września 2023 roku. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny, a projekty można zgłaszać na stronie YouTube Works.
Projekt Roku 22/23 wystartował
Od 11 do 27 września można zgłaszać swoje projekty do jednego z najbardziej prestiżowych konkursów dla projektantów graficznych - Projektu Roku. 
Złote Spinacze kolejny rok z rzędu z rekordem zgłoszeń
Do 21. edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęły aż 482 zgłoszenia w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych nadesłano 309 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 128, a do kategorii specjalnych 45 zgłoszeń.
Znaki Jutra 2023: przegląd znaków, logo i symboli graficznych
Czas przemian, napięć, oczekiwań, nadziei i działania. Czas w którym ze szczególną uwagą definiujemy kształt przyszłości. Czy mamy realny wpływ na obraz świata w którym żyjemy? Świat wyidealizowany, świat zepsuty, a może jednak nadal pełen piękna i harmonii? Ideały w konfrontacji z codziennością życia stanowią o naszej tożsamości kulturowej, społecznej,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764