logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2019: startuje konkurs na Nagrodę Publiczności

   24.10.2019, przeczytano 687 razy
ilustracja

Po raz trzeci, w ramach konkursu Złote Spinacze, przyznana zostanie Nagroda Publiczności. Internetowe głosowanie już się rozpoczęło i potrwa do 21 listopada do godz. 24:00. W tym roku, w konkursie rywalizuje 26 projektów, a zwycięzcę poznamy podczas Gali Złotych Spinaczy, w dniu 6 grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2019%3A-startuje-konkurs-na-nagrode-publicznosci,384458,artykul.html

W konkursie na Nagrodę Publiczności biorą udział te projekty, które otrzymały nominację w Złotych Spinaczach, a także zgłosiły swoje zainteresowanie uczestnictwem, już na etapie zgłaszania projektu do konkursu głównego.

Głosujący, poprzez swoje zaangażowanie mają realny wpływ na przyznanie nagrody.  Ze wszystkimi projektami mogą zapoznać się za pośrednictwem dedykowanej platformy www.glosowanie.zlotespinacze.pl. Zamieszczono tam krótkie opisy projektów oraz specjalnie przygotowane postery. Każdy internauta ma możliwość oddania tylko jednego głosu, na jeden wybrany projekt podczas trwania całego konkursu.
    
Nagrodzie Publiczności partneruje PRoto.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
Alek Frydrych w jury konkursu KTR 2020
Alek Frydrych, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiadł w jury tegorocznej edycji KTR - największego konkursu kreatywności w Polsce. Oceni prace zgłoszone w kategorii Communication: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.
3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764