logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2019: startuje konkurs na Nagrodę Publiczności

   24.10.2019, przeczytano 534 razy
ilustracja

Po raz trzeci, w ramach konkursu Złote Spinacze, przyznana zostanie Nagroda Publiczności. Internetowe głosowanie już się rozpoczęło i potrwa do 21 listopada do godz. 24:00. W tym roku, w konkursie rywalizuje 26 projektów, a zwycięzcę poznamy podczas Gali Złotych Spinaczy, w dniu 6 grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2019%3A-startuje-konkurs-na-nagrode-publicznosci,384458,artykul.html

W konkursie na Nagrodę Publiczności biorą udział te projekty, które otrzymały nominację w Złotych Spinaczach, a także zgłosiły swoje zainteresowanie uczestnictwem, już na etapie zgłaszania projektu do konkursu głównego.

Głosujący, poprzez swoje zaangażowanie mają realny wpływ na przyznanie nagrody.  Ze wszystkimi projektami mogą zapoznać się za pośrednictwem dedykowanej platformy www.glosowanie.zlotespinacze.pl. Zamieszczono tam krótkie opisy projektów oraz specjalnie przygotowane postery. Każdy internauta ma możliwość oddania tylko jednego głosu, na jeden wybrany projekt podczas trwania całego konkursu.
    
Nagrodzie Publiczności partneruje PRoto.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

6 nagród European Newspaper Award dla Polska Press
Okładki dzienników Polska Press autorstwa Tomasza Bocheńskiego, jako jedyne z Polski, nagrodzone w 21. edycji prestiżowego konkursu projektowania prasowego European Newspaper Award.
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.
Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764