logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwiastun Dying Light 2 Stay Human autorstwa Platige Image z nagrodą Silver Drum w kategorii Animacja

  PR 26.09.2022, przeczytano 419 razy
ilustracja

W piątek, 23 września 2022 r., odbyła się ceremonia Grand Award, podczas której jury wyróżniło najlepszych twórców i projekty. Wśród nagrodzonych w 28. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum znalazło się studio Platige Image, które otrzymało SILVER DRUM w kategorii Motion Craft - Animacja za trailer do gry Dying Light 2: Stay Human.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwiastun-dying-light-2-stay-human-autorstwa-platige-image-z-nagroda-silver-drum-w-kategorii-animacja,397345,artykul.html

Dying Light 2: Stay Human to gra komputerowa stworzona przez Techland, będąca połączeniem fabularnej akcji i survival horroru. Cinematic trailer rozgrywa się w postapokaliptycznym, europejskim mieście, plądrowanym po zmroku przez hordy zakażonych. Zarówno istoty, jak i scenografia opuszczonej metropolii, zostały zrealizowane w kluczu naturalistycznym. Do prac nad modelami postaci studio wykorzystało skaner 3D, aby jak najdokładniej przenieść wygląd oraz mimikę twarzy aktorów do cyfrowego świata. Dla podkreślenia plastyki obrazu oraz precyzyjnego oddania choreografii parkour twórcy współpracowali z kaskaderami oraz wykorzystali wirtualną kamerę i steadicam.

– Ta nagroda jest kolejnym potwierdzeniem naszej silnej pozycji na rynku. Zdobyte na przestrzeni ostatnich 25 lat doświadczenie we współpracy ze światowymi producentami branży gamingowej, takimi jak: Activision, Ubisoft, Electronic Arts, Creative Assembly, czy Smilegate sprawia, że nasze studio jest w stanie podjąć się realizacji nawet najbardziej wymagających projektów – podkreśla Karol Żbikowski, Prezes Zarządu Platige Image.

Zapowiedź survivalowej gry została zrealizowana w konwencji teledyskowej, której punktem odniesienia było również kino grozy. Zwiastun został uzupełniony o ścieżkę dźwiękową, gdzie motywem przewodnim jest utwór Pixies „Where is My Mind” w coverze autorstwa Safari Riot.

- Elektroniczny, wręcz psychodeliczny charakter muzyki idealnie odzwierciedla potrzeby emocjonalne kluczowe do przekazania w trailerze, a jednocześnie zawiera warstwę tekstową, z którą się utożsamiamy, i która wpisuje się w przedstawione wydarzenia – mówi Tomek Suwalski, reżyser trailera, Platige Image, zdobywca nagrody Young Director Award w Cannes. Za produkcję efektów dźwiękowych odpowiadało Platige Sound.

– Naszym zadaniem było pokazanie nie tylko czym tak naprawdę jest ta gra, ale też przybliżenie klimatu rozgrywki. Przygotowanie zwiastuna okazało się nie lada wyzwaniem, ponieważ chcieliśmy jak najlepiej pokazać, jakie możliwości zaoferuje druga część, tego kultowego tytułu. Artyści Platige odpowiedzialni byli m.in. za scenariusz i reżyserię trailera oraz voice-overy i dźwięk. To prestiżowe wyróżnienie jest zwieńczeniem pracy całego zespołu  – dodaje Piotr Prokop, Executive Producer.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atrium Poland Real Estate z dwoma nagrodami podczas PRCH Retail Awards 2022
Za nami XIII edycja prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Firma Atrium Poland Real Estate, właściciel i zarządca takich centrów jak Wars Sawa Junior, Atrium Promenada, Galeria Dominikańska czy Focus w Bydgoszczy zdobyła nagrody w kategoriach Wydarzenie Roku i Kampania Otwacia.
Złote Spinacze 2022 rozdane
Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.
Nikon i partnerze ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year
Nikon, CIWEM, WaterBear i Arup z przyjemnością ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year w 2022 r. W dorocznym konkursie, organizowanym już po raz 15, są nagradzane najbardziej inspirujące prace w dziedzinie fotografii ekologicznej z całego świata, dzięki czemu wydarzenie to stanowi międzynarodową platformę do zwiększania świadomości...
Dziadek do orzechów i Oto Film nagrodzeni złotem w Effie Europe Awards
Agencja Dziadek do orzechów i studio Filmowe OTO Film zostały nagrodzone złotą statuetką Effie Europe Award w kategorii Best of Europe: Positive Change, za kampanię „STOP kobietobójstwu”, przygotowaną dla Centrum Praw Kobiet.
Międzynarodowy konkurs projektowania opakowań: Model Young Package 2023
W 2023 roku międzynarodowy konkurs wzornictwa opakowań Model Young Package zyska nową, poszerzoną formułę. Uczestnicy będą proszeni  o stworzenie innowacyjnych opakowań na napoje pod hasłem „Thirsty for Packaging” („Spragnieni…Opakowań”). Konkurs oferuje od teraz wyższe nagrody pieniężne, a przede wszystkim możliwość opracowania opakowań gotowych do produkcji w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764