logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Związek Firm Public Relations częścią międzynarodowej inicjatywy na rzecz pomocy Ukrainie

  PR 29.03.2022, przeczytano 350 razy

Międzynarodowa Organizacja Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO) oraz Stowarzyszenie Public Relations i Komunikacji (PRCA) z Londynu ogłosiły wspólny projekt na rzecz profesjonalnej pomocy branży public relations Ukrainie - The Ukraine Communications Support Network (UCSN). Zapraszają profesjonalistów PR z całego świata do zaangażowania się i rekomendowania projektów, które mają wspierać Ukrainę w walce z rosyjskim najeźdźcą i osoby (szczególnie z ukraińskiej branży PR) dotknięte wojną. Związek Firm Public Relations przyłącza się do tej inicjatywy oferując m.in. swoją pomoc w zakresie zapewnienia ciągłości działalności biznesowej ukraińskim podmiotom PR, bądź ich pracownikom, którzy znaleźli się w Polsce m.in. poprzez udostępnienie przestrzeni biurowej z w pełni wyposażonymi miejscami do pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwiazek-firm-public-relations-czescia-miedzynarodowej-inicjatywy-na-rzecz-pomocy-ukrainie,395292,artykul.html

Celem nowopowstałej inicjatywy jest koordynacja działań komunikacyjnych realizowanych pro bono dla obywateli Ukrainy przez firmy lub specjalistów PR z całej szeroko pojętej branży. Ma ona zapewnić profesjonalne i przemyślane wsparcie. Komitet zarządzający UCSN składający się z wybitnych ukraińskich i międzynarodowych liderów komunikacji, również z Polski, będzie nadzorował proces zatwierdzania zgłoszonych projektów, które będą następnie promowane i udostępniane potrzebującym tego podmiotom z Ukrainy. Każda firma czy osoba, której projekt zostanie wykorzystany przez UCSN, otrzyma tytuł „Member of the PRCA / ICCO Ukraine Communications Support Network”.

UCSN będzie ściśle współpracować z rosnącą bazą wolontariuszy składającą się już z ponad 200 specjalistów i agencji zajmujących się komunikacją. Dzięki temu możliwe będzie zapewnienie praktycznego wsparcia, które  szybko, ale także skutecznie będzie docierać do potrzebujących.  

Propozycje projektów można zgłaszać w 12 kategoriach (m.in. w zakresie promowania międzynarodowego wsparcia dla uchodźców, wiarygodnych informacji i przeciwdziałaniu dezinformacji, wsparcia ciągłości dla ukraińskiej działalności biznesowej) poprzez formularz zamieszczony TUTAJ.

Specjaliści i agencje PR z Polski mogą zgłaszać swoje inicjatywy (aktualnie prowadzone lub pomysły) także bezpośrednio poprzez biuro Związku Firm PR kontaktując się z Katarzyną Rudzik (dyrektor biura ZFPR): katarzyna.rudzik[at]zfpr.pl.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764