logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Związek Firm Public Relations częścią międzynarodowej inicjatywy na rzecz pomocy Ukrainie

  PR 29.03.2022, przeczytano 174 razy

Międzynarodowa Organizacja Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO) oraz Stowarzyszenie Public Relations i Komunikacji (PRCA) z Londynu ogłosiły wspólny projekt na rzecz profesjonalnej pomocy branży public relations Ukrainie - The Ukraine Communications Support Network (UCSN). Zapraszają profesjonalistów PR z całego świata do zaangażowania się i rekomendowania projektów, które mają wspierać Ukrainę w walce z rosyjskim najeźdźcą i osoby (szczególnie z ukraińskiej branży PR) dotknięte wojną. Związek Firm Public Relations przyłącza się do tej inicjatywy oferując m.in. swoją pomoc w zakresie zapewnienia ciągłości działalności biznesowej ukraińskim podmiotom PR, bądź ich pracownikom, którzy znaleźli się w Polsce m.in. poprzez udostępnienie przestrzeni biurowej z w pełni wyposażonymi miejscami do pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwiazek-firm-public-relations-czescia-miedzynarodowej-inicjatywy-na-rzecz-pomocy-ukrainie,395292,artykul.html

Celem nowopowstałej inicjatywy jest koordynacja działań komunikacyjnych realizowanych pro bono dla obywateli Ukrainy przez firmy lub specjalistów PR z całej szeroko pojętej branży. Ma ona zapewnić profesjonalne i przemyślane wsparcie. Komitet zarządzający UCSN składający się z wybitnych ukraińskich i międzynarodowych liderów komunikacji, również z Polski, będzie nadzorował proces zatwierdzania zgłoszonych projektów, które będą następnie promowane i udostępniane potrzebującym tego podmiotom z Ukrainy. Każda firma czy osoba, której projekt zostanie wykorzystany przez UCSN, otrzyma tytuł „Member of the PRCA / ICCO Ukraine Communications Support Network”.

UCSN będzie ściśle współpracować z rosnącą bazą wolontariuszy składającą się już z ponad 200 specjalistów i agencji zajmujących się komunikacją. Dzięki temu możliwe będzie zapewnienie praktycznego wsparcia, które  szybko, ale także skutecznie będzie docierać do potrzebujących.  

Propozycje projektów można zgłaszać w 12 kategoriach (m.in. w zakresie promowania międzynarodowego wsparcia dla uchodźców, wiarygodnych informacji i przeciwdziałaniu dezinformacji, wsparcia ciągłości dla ukraińskiej działalności biznesowej) poprzez formularz zamieszczony TUTAJ.

Specjaliści i agencje PR z Polski mogą zgłaszać swoje inicjatywy (aktualnie prowadzone lub pomysły) także bezpośrednio poprzez biuro Związku Firm PR kontaktując się z Katarzyną Rudzik (dyrektor biura ZFPR): katarzyna.rudzik[at]zfpr.pl.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak odpowiada za komunikację wewnętrzną i employer brandingową w Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764