logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec Zdrój i Danone konsolidują budżet mediowy w Mediacom

  PR 02.04.2020, przeczytano 326 razy

2 spółki z grupy spółek DANONE konsolidują budżet mediowy swoich marek produktów mlecznych oraz wody i napojów w MediaCom Warszawa. Tym samym, po niespełna półtorarocznej przerwie, dom mediowy rozszerza zakres usług, świadczonych na rzecz lidera rynku żywności, obejmujący tworzenie strategii all mediowych oraz planowanie i zakup mediów tradycyjnych, o prowadzenie kampanii digitalowych dla marek klienta, powracając do realizowanego we wcześniejszych latach modelu holistycznej współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zywiec-zdroj-i-danone-konsoliduja-budzet-mediowy-w-mediacom,386386,artykul.html

2 spółki z grupy spółek DANONE zdecydowały w 2020 roku przenieść obsługę budżetu digitalowego swoich marek produktów mlecznych oraz wody i napojów z agencji K2 Precise do MediaCom. Współpracę wznowiono bez przetargu, wybór MediaCom podyktowany był dotychczasowym 20-letnim partnerstwem z wysoko ocenianym poziomem serwisu i doświadczeniem z poprzednich lat w prowadzeniu kampanii digital dla marek klienta.

- Cieszymy się z zaufania, którym obdarzyli nas nasi wieloletni partnerzy z grupy spółek DANONE. Powierzenie nam całego budżetu mediowego przez Żywiec Zdrój i Danone stanowi dla nas swoiste potwierdzenie, że nasze podejście systemowe przynosi realne korzyści i jest doceniane przez naszych klientów – komentuje Andrzej Skibniewski, Business Director w MediaCom Warszawa.

Jednym z kluczowych elementów decyzji była postawa zespołu MediaCom, który pomimo okresowego przesunięcia obsługi Digitalu do konkurencyjnej agencji, wykazał wysokie zaangażowanie w tworzenie digitalowej części strategii komunikacyjnych.

- W grupie spółek DANONE priorytetem jest dla nas efektywna współpraca ze strategicznymi partnerami biznesowymi. Na rynku zdominowanym przez przetargi skupione na ofertach kosztowych, widzimy że nie zawsze jest to droga, która prowadzi do sukcesu biznesowego. MediaCom jest naszym wieloletnim partnerem, rozumiejącym nasz biznes i codzienne wyzwania, a jednocześnie zapewniającym wysokiej klasy serwis i konkurencyjne koszty. Z tego powodu zdecydowaliśmy się powierzyć w ręce właśnie tej agencji nasz budżet digital media – stawiając na synergię offline i online oraz wsparcie strategiczne dostarczane przez współpracujący z nami zespół – komentuje Paulina Złotnicka, Head of Media & Integrated Communication w Żywiec Zdrój.

Żywiec Zdrój i Danone zdecydowały się tym samym na powierzenie budżetów mediowych swoich marek w rękach jednego partnera.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764