logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żubr powraca do korzeni w kampanii „Kolej na Żubra”

  PR 24.03.2015, przeczytano 923 razy
ilustracjastrzałka

Po latach Żubr powrócił do źródeł swojego sukcesu i ponownie nawiązał współpracę z agencją PZL. Kampanią ją inaugurującą jest „Kolej na Żubra”. Najnowszą historię wymyślił i wyreżyserował Iwo Zaniewski – współtwórca i reżyser pierwszych filmów Żubra: „Cieszymy się niezmiernie, że Żubr wrócił do matecznika. Nasza filozofia  nie zmieniła się przez te lata. Chcemy, aby obcowanie z reklamą było dla konsumentów poza wszystkim miłym przeżyciem i budziło sympatie oraz szacunek dla marki”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zubr-powraca-do-korzeni-w-kampanii-kolej-na-zubra,24315,artykul.html

W najnowszej historii główny bohater prezentuję inną niż zwykle postawę  – jest zdecydowany, wręcz nieustępliwy w obronie słusznej sprawy. „Po raz kolejny mamy okazję zobaczyć żubra stającego w obronie równowagi panującej w puszczy. Tym razem zobaczymy naszego bohatera w konfrontacji z zupełnie nowym zagrożeniem pochodzącym spoza świata zwierząt” – mówi Kamil Trąbiński, młodszy menedżer marki Żubr.

W filmie pojawiają się więc tory i parowóz, czyli elementy należące do świata ludzi, z którym to światem po raz pierwszy w reklamie spotyka się Żubr. 

Sposób opowiadania historii różni się w zależności od tego, czy będzie emitowana w internecie, radiu czy w prasie. Takie formy, jak komiks czy inne niespodzianki pokazują nowe, ciekawe  możliwości dotarcia  do odbiorców. Kampanię będzie można podziwiać od kwietna do lipca w telewizji, outdoorze, internecie, prasie oraz w sklepach.

Warto przypomnieć, że to właśnie PZL stworzył wizerunek marki oraz platformę komunikacyjną, w której piwo reklamowane jest bez pokazywania sytuacji jego spożycia. Rewolucyjny wówczas pomysł „broni się” do dziś, dzięki konsekwencji w komunikacji, pokazaniu piękna polskiej przyrody oraz zaskakującym, dwuznacznym hasłom.

Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Puszczy Białowieskiej odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania print, OOH oraz kampanię w radio odpowiada agencja PZL, za działania digital agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764