logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2b design przekształciła się w agencję Lotna

  PR 20.08.2018, przeczytano 2160 razy

Agencja 2b design istnieje w na rynku od 2010 roku. Firma, która zaczynała jako butik projektowy, przez 8 lat swojej działalności znacznie poszerzyła zakres swoich usług stając się firmą oferującą kompleksową obsługę reklamową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2b-design-przeksztalcila-sie-w-agencje-lotna,37623,artykul.html

W ciągu 4 ostatnich lat 2b design zwiększyła swój obrót o ok. 300%, realizując prestiżowe kampanie i gromadząc w swoim portfolio uznane firmy oraz produkty. W związku z chęcią dalszego rozwoju zmienia kształt firmy z agencji projektowej na agencję full service – 360 stopni, a wraz z nim zmienia nazwę oraz identyfikację wizualną.

- 2b design – „to be design” – być designem, tworzyć, projektować – to motto przyświecało nam przez wszystkie lata działalności. Teraz jednak nadszedł czas, by zrobić kolejny krok do przodu - mówi Piotr Flis, executive director i współwłaściciel agencji.

- Każdy rok przynosił nam kolejne wyzwania, kolejne inne projekty, które powoli zbliżały nas do agencji full service. Nadszedł więc czas, żeby tę zmianę przypieczętować. Przez te lata staliśmy się bardziej doświadczeni, kreatywni, bardziej… lotni – mówi Anita Kamila Sochacka, managing director, a zarazem drugi współwłaściciel. - Nazwa Lotna na którą się zdecydowaliśmy idealnie nas opisuje , pokazuje chęć nieustannego rozwoju, przekraczania granic i wznoszenia marki ponad przeciętność – kontynuuje.

Podczas projektowania naszej identyfikacji wizualnej firma inspirowała się retro neonami oraz kaligrafią. Autorem jest Art Director agencji – Jarosław Dziubek.

ilustracjastrzałka

Logotyp przypomina podpis, autograf firmy. Symbol indywidualnego podejścia do pracy oraz klienta. Skos będący elementem identyfikacji to symbol wzrostu oraz nieustannego rozwoju firmy.

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Żmuda dołącza do Feeders Agency
Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda zajmując stanowisko Head of Social Media & Engagement. Od lutego rozpoczęła kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję contentu do mediów społecznościowych. Sprawuje pieczę nad jednymi z kluczowych klientów (Żywiec,...
Zmiany w dziale Video Havas Media Network
Zgodnie z wprowadzoną na początku tego roku strategią Data Driven, agencja Havas Media Network inwestuje w rozwój narzędzi do optymalizacji kampanii wideo, zmienia się także struktura działu odpowiedzialnego za kampanie wideo. Zmiany mają na celu zapewnienie jak najlepszych doświadczeń klientów agencji w pracy z danymi, zgodnie z filozofią Make a Meaningful Difference.
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764