logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

6 nominacji Effie Awards dla VMLY&R

  PR 08.10.2021, przeczytano 542 razy

Spośród zgłoszeń do 22-ej edycji konkursu Effie Awards jury wyłoniło grono nominowanych. Wśród nich znalazły się projekty zrealizowane przez VMLY&R Poland. Agencja powalczy o 6 statuetek Effie. W konkursie nagradzane są kampanie i rozwiązania marketingowe w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/6-nominacji-effie-awards-dla-vmlyandr,393303,artykul.html

Nominacje otrzymały następujące projekty stworzone przez agencję VMLY&R Poland:

  • Czy można już płacić kartą? dla Fundacji Polska Bezgotówkowa w kategorii BUSINESS-TO-BUSINESS (B2B)
  • Wspieramy Przedsiębiorców dla Fundacji Polska Bezgotówkowa w kategorii REACT & DEFEND
  • Bank zmieniającego się świata dla Banku BNP Paribas w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE
  • Premiera elektrycznej Mazdy MX-30 dla Mazdy Polska w kategorii MOTORYZACJA
  • Impreza to stan umysłu dla Desperadosa (Grupa Żywiec) w kategorii NAPOJE ALKOHOLOWE
  • Kuchnie bez filozofowania dla IKEA w kategorii RETAIL/KANAŁY SPRZEDAŻY

Konkurs Effie Awards Poland jest w tym roku podzielony na 24 kategorie. Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji jury przyznało w kategorii React & Defend. Wszystkie zgłoszone prace oceniło 170-osobowe jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel .

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland przyznano 78 nominacji.

Nagrodzonych poznamy 26 października 2021 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje 5-ta edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja
4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.
100 tys. zł trafi do ilustratorki książki dla dzieci wybranej w konkursie Piórko
Sieć sklepów Biedronka już po raz ósmy zorganizowała konkurs „Piórko” na najlepszą książkę dla dzieci. Rysunki do zwycięskiej książki o żabie Brerep wykona Silvia Pizzati, debiutująca ilustratorka, do której trafiła właśnie nagroda 100 tys. zł. Wydawnictwo za kilka tygodni trafi na sklepowe półki. Piórko to jedna z najważniejszych inicjatyw Biedronki promujących...
„Pierwsza pomoc ludzkości” nagrodzona w konkursie Golden Drum
"Pierwsza Pomoc Ludzkości" zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża została nagrodzona dwiema statuetkami w konkursie Golden Drum.
World Photography Organisation ogłosiła skład jury konkursu Sony World Photography Awards 2023, nowe nagrody oraz daty wystaw. W konkursie pojawi się nowa nagroda w wysokości 5000 dolarów USA za wsparcie środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Zorganizowana zostanie także indywidualna wystawa prac Fotografa Roku.
Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR
W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764