logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czym Tobie się odwdzięczy?” – nowa kampania Ikea

  PR 06.09.2019, przeczytano 376 razy
ilustracja

Najnowsza kampania IKEA, będąca początkiem całorocznej linii, opiera się na popularnym dylemacie stawiania potrzeb mieszkania czy domu niemal na ostatnim miejscu listy priorytetów. Wychodząc temu naprzeciw, idea „Wnętrze się odwdzięcza” skupia się na ukazaniu benefitów płynących z inwestowania w urządzenie wnętrza i produkty, które podnoszą codzienny komfort życia oraz sprawiają, że mieszkanie czy dom to miejsca wygody i prawdziwego odpoczynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czym-tobie-sie-odwdzieczy_-%E2%80%93-nowa-kampania-ikea,383847,artykul.html

Spot otwierający nowy rok katalogowy IKEA 2020 to historia pokazująca, że nawet drobne produkty wyposażenia domu mogą znacząco wpłynąć na jakość naszego życia. Siła przyzwyczajeń i nawyków oraz codzienny pęd powodują, że często nie zwracamy uwagi, na małe, codzienne niedogodności domowego życia i akceptujemy je bez sprzeciwu, a w rezultacie nic nie zmieniamy. Główni bohaterowie to para zastanawiająca się nad zakupem nowej pościeli do sypialni i zadająca sobie popularne pytanie „po co mi to?”. Spot w zabawny sposób wykorzystuje przerysowaną postać nocnego krwiopijcy, który może nas odwiedzić podczas kolejnej nieprzespanej nocy, skutkującej tym, że „krew się w nas burzy”. Kampania odpowiada na tę niedogodność, pokazując benefity inwestowania we wnętrza. Odpowiednio dobrany produkt jest w stanie przegonić nękające nas straszydła.

- W nowej kampanii IKEA pragnie przekonać Polaków, że warto inwestować w urządzanie wnętrz, wprowadzając nawet najdrobniejsze zmiany. Warto stawiać sobie pytanie, «po co mi to?», by poszukiwać odpowiednich produktów i tego czym się nam mogą odwdzięczyć. Może dobrze przespaną nocą czy lepszym porankiem, a może po prostu poprawą jakości codziennego domowego życia. Kampania jest początkiem całorocznej komunikacji: IKEA. Czym Tobie się odwdzięczy? – mówi Karolina Skalik, Communication Leader w IKEA Retail w Polsce.

Kluczową częścią komunikacji jest spot reklamowy, który dostępny jest online. Część produktowa wspierana jest przez oddzielny dedykowany materiał. Kampania ruszyła 23 sierpnia, a działania wizerunkowe 1 września. Obejmą one kanały tradycyjne (TVC, OOH), digital (w tym także współpracę z influencerami) oraz sklepy marki na terenie Polski.

Za kreację, strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada VMLY&R Poland. Agencja przygotowała także we współpracy Facebook Creative Shop kampanię w mediach społecznościowych. Za produkcję video contentu odpowiada MAKATA. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a za komunikację PR odpowiada Garden of Words. Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

  • Klient: IKEA Retail
  • Agencja: VMLY&R
  • Dom mediowy: MEC/Wavemaker
  • Reżyser: Marcin Dubiniec
  • Dop: Maciej Sobieraj/ Match&Spark
  • Produkcja: VMLY&R + MAKATA
  • Scenografia: Katarzyna Jaros Puzio/IKEA i Wojtek Zbroja/OdNiechcecia
  • Postprodukcja: Lunapark Motion Arts Collective
  • Lektor: Marcin Kuc

Źródło: IKEA

www.ikea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie 16. edycji targów Remadays Warsaw 2020
14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu...
Polacy coraz chętniej personalizują i zmieniają wygląd swoich aut
Prawie 9 na 10 kierowców przywiązuje wagę do wyglądu i estetyki swojego samochodu – wynika z sondażu SW Research „Czy pasja do motoryzacji ma płeć?” na zlecenie 3M. Mężczyźni bardziej dbają o stan lakieru, a kobiety poświęcają większą uwagę temu, aby samochód miał atrakcyjny kolor, i chętniej personalizują jego wnętrze. Coraz popularniejszą...
Porozmawiajmy! 17. edycji Okk! design
Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.
Rośnie rola treści wideo w grafice komputerowej
Dynamiczny rozwój nowych technologii sprawił, że graficy komputerowi zyskali nowe narzędzia, które ułatwiają i usprawniają ich pracę. Powstają systemy sztucznej inteligencji automatyzujące wykonywanie rutynowych zadań, aplikacje ułatwiające tworzenie profesjonalnych grafik przez amatorów oraz narzędzia przystosowane do projektowania w wirtualnej...
Agencja Brandingowa Tango na Międzynarodowych Targach w Dubaju
W tym tygodniu Tango podbijało Dubaj. Jako agencja brandingowa specjalizujemy się w projektach dla branży spożywczej, dlatego nie mogło nas zabraknąć na największych na świecie Targach Żywności Gulfood 2020 w Dubaju.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764