logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” – wystartowała nowa kampania reklamowa marki

  PR 23.03.2021, przeczytano 684 razy
ilustracja

W marcu marka Herbapol zaprezentowała pierwszą odsłonę swojej nowej platformy komunikacyjnej. W ramach kampanii „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” zrealizowano cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych, w których rodziny Wiśniewskich, Malinowskich, Leśniewskich oraz Ziółkowskich spędzają wspólne chwile z produktami marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_herbapol.-i-dzien-smakuje-lepiej%21_-%E2%80%93-wystartowala-nowa-kampania-reklamowa-marki,390746,artykul.html

Herbapol od wielu lat cieszy się niesłabnącą sympatią oraz uznaniem konsumentów, dla których marka jest synonimem nie tylko intensywnego smaku i aromatu płynącego z natury, ale także wysokiej jakości produktów dostępnych w przystępnej cenie.

- DNA marki Herbapol to inspirowanie się naturą, bogaty smak oraz historia i tradycja, które sprawiają, że konsumenci od kilku pokoleń wybierają nasze produkty. To niewątpliwie mocne strony marki, wyróżniające nas na tle konkurencji. Nowa platforma komunikacyjna przypomina odbiorcom o tym, co stanowi o wyjątkowości produktów marki - smaku, wybieraniu polskich, lokalnych odmian owoców oraz przyjemności płynącej ze spożywania wyrobów z logo Herbapol. Jednocześnie zwracamy uwagę konsumentów na to, że w tak dużym portfolio jakie oferujemy, każdy członek rodziny znajdzie produkt, który może mu towarzyszyć niezależnie od pory dnia. – mówi Maria Gulczyńska, zastępca dyrektor marketingu w firmie „Herbapol-Lublin” S.A. – Herbapol. I dzień smakuje lepiej! to odświeżenie i unowocześnienie naszego wizerunku oparte na koncepcie zaproszenia widza do domów czterech rodzin o typowo polskich nazwiskach, które nawiązują do kategorii produktów pokazanych w poszczególnych spotach. W ten sposób pokazujemy, że produkty marki Herbapol to element codzienności wielu z nas, który doceniają i dorośli, i dzieci.

Jako pierwszy w ramach kampanii jest emitowany spot ukazujący rodzinę Wiśniewskich, którzy uwielbiają dżemy Herbapol i zamkniętą w nich wiśnię nadwiślankę, polskie truskawki oraz jabłka z mazowieckich sadów. Perypetie kolejnych rodzin – wielbicieli herbatek owocowych, syropów owocowych i herbatek ziołowych – ukażą się wkrótce, zarówno w TV jak i na platformach VoD.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Change Serviceplan. Realizację spotów firma powierzyła domowi produkcyjnemu Watchout Studio. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom mediowy MediaCom.

Źródło: „Herbapol-Lublin” S.A.

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764