logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Szkoda lata na myślenie o rachunkach” - kampania ING

  PR 14.06.2019, przeczytano 218 razy
ilustracjastrzałka

16 czerwca rusza nowa kampania reklamowa ING, która promuje aplikację Moje ING i powiadomienia o zbliżających się rachunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_szkoda-lata-na-myslenie-o-rachunkach_---kampania-ing,382909,artykul.html

ING Bank Śląski w najnowszym spocie zachęca, żeby oddać się letnim aktywnościom zamiast zajmować się przyziemnymi obowiązkami jak pamiętanie o opłaceniu rachunków. Przypomni o nich aplikacja Moje ING ze spersonalizowanym powiadomieniami na telefon. „Szkoda lata na myślenie o rachunkach” - podsumowuje w puencie Marek Kondrat.

- Kiedy budujemy ofertę i jej komunikację, kierujemy się potrzebami klientów. Z naszych obserwacji wynika, że oczekują oni indywidualizacji i personalizacji. W pracach nad tym wspiera nas technologia i pogłębiona analityka. Wykorzystując je, wdrożyliśmy powiadomienia przypominające o płatnościach, np. za prąd czy gaz. Mamy nadzieję, że klienci docenią użyteczność tego rozwiązania - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski wysyła powiadomienia bazując na aktywności swoich klientów. Wykrywa regularne płatności i przez aplikację Moje ING przypomina, na kilka dni wcześniej, o zbliżającym się rachunku. Klient znajdzie go w Moim ING, w zakładce „Zaplanowane”. Dodatkowo, aby jeszcze bardziej uprościć jego opłacenie, w tym miejscu bank proponuje dopasowaną automatyzację, taką jak stałe zlecenie lub polecenie zapłaty.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Szkoda lata na myślenie o rachunkach”
  • Start kampanii: 16 czerwca
  • Narzędzia: TV, internet, radio, social media, OOH
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

CU reklamuje motocykle Suzuki w ofercie „Travel Pack”
Trzy modele motocykli Suzuki będą jesienią sprzedawane wraz z pakietem akcesoriów podwyższających komfort podróżowania. Komunikację tej limitowanej oferty przygotowała agencja CU Communication Unlimited.
João Faria jako Account Director dołącza do Pathfinder 23
Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) wzmacnia zespół o kolejne seniorskie osoby. Do globalnego zespołu Client Service, na stanowisko Account Director, dołącza João Faria.
Ricoh Pro C7200x na 23. Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie
Podczas tegorocznej 23. edycji Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie Ricoh zaprezentuje możliwości cyfrowego systemu produkcyjnego Pro C7200x. Będą na nim realizowane prace m.in. na papierach ECCO BOOK z oferty Antalis Poland. Pokazy będą odbywać się  24 i 25 października w Sali spotkań S02.
Najnowszy smartfon marki Honor na muralu
W Warszawie przy ulicy Jaworzyńskiej 8 można podziwiać mural zapowiadający premierę nowego modelu z serii X – HONOR 9X. Najnowsze urządzenie jest następcą bestsellerowego smartfona HONOR 8X.
Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z Piekarnią Cukiernią Grzybki, której tradycja na polskim rynku sięga ponad 90 lat. Przyjęta strategia marketingowa dotyczy wzrostu świadomości marki w poszczególnych lokalizacjach oraz przełożenia działań on-line na wzrost ruchu w stacjonarnych punktach sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764