logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Szkoda lata na myślenie o rachunkach” - kampania ING

  PR 14.06.2019, przeczytano 178 razy
ilustracjastrzałka

16 czerwca rusza nowa kampania reklamowa ING, która promuje aplikację Moje ING i powiadomienia o zbliżających się rachunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_szkoda-lata-na-myslenie-o-rachunkach_---kampania-ing,382909,artykul.html

ING Bank Śląski w najnowszym spocie zachęca, żeby oddać się letnim aktywnościom zamiast zajmować się przyziemnymi obowiązkami jak pamiętanie o opłaceniu rachunków. Przypomni o nich aplikacja Moje ING ze spersonalizowanym powiadomieniami na telefon. „Szkoda lata na myślenie o rachunkach” - podsumowuje w puencie Marek Kondrat.

- Kiedy budujemy ofertę i jej komunikację, kierujemy się potrzebami klientów. Z naszych obserwacji wynika, że oczekują oni indywidualizacji i personalizacji. W pracach nad tym wspiera nas technologia i pogłębiona analityka. Wykorzystując je, wdrożyliśmy powiadomienia przypominające o płatnościach, np. za prąd czy gaz. Mamy nadzieję, że klienci docenią użyteczność tego rozwiązania - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski wysyła powiadomienia bazując na aktywności swoich klientów. Wykrywa regularne płatności i przez aplikację Moje ING przypomina, na kilka dni wcześniej, o zbliżającym się rachunku. Klient znajdzie go w Moim ING, w zakładce „Zaplanowane”. Dodatkowo, aby jeszcze bardziej uprościć jego opłacenie, w tym miejscu bank proponuje dopasowaną automatyzację, taką jak stałe zlecenie lub polecenie zapłaty.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Szkoda lata na myślenie o rachunkach”
  • Start kampanii: 16 czerwca
  • Narzędzia: TV, internet, radio, social media, OOH
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019 roku.
Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764