logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Szkoda lata na myślenie o rachunkach” - kampania ING

  PR 14.06.2019, przeczytano 505 razy
ilustracjastrzałka

16 czerwca rusza nowa kampania reklamowa ING, która promuje aplikację Moje ING i powiadomienia o zbliżających się rachunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_szkoda-lata-na-myslenie-o-rachunkach_---kampania-ing,382909,artykul.html

ING Bank Śląski w najnowszym spocie zachęca, żeby oddać się letnim aktywnościom zamiast zajmować się przyziemnymi obowiązkami jak pamiętanie o opłaceniu rachunków. Przypomni o nich aplikacja Moje ING ze spersonalizowanym powiadomieniami na telefon. „Szkoda lata na myślenie o rachunkach” - podsumowuje w puencie Marek Kondrat.

- Kiedy budujemy ofertę i jej komunikację, kierujemy się potrzebami klientów. Z naszych obserwacji wynika, że oczekują oni indywidualizacji i personalizacji. W pracach nad tym wspiera nas technologia i pogłębiona analityka. Wykorzystując je, wdrożyliśmy powiadomienia przypominające o płatnościach, np. za prąd czy gaz. Mamy nadzieję, że klienci docenią użyteczność tego rozwiązania - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski wysyła powiadomienia bazując na aktywności swoich klientów. Wykrywa regularne płatności i przez aplikację Moje ING przypomina, na kilka dni wcześniej, o zbliżającym się rachunku. Klient znajdzie go w Moim ING, w zakładce „Zaplanowane”. Dodatkowo, aby jeszcze bardziej uprościć jego opłacenie, w tym miejscu bank proponuje dopasowaną automatyzację, taką jak stałe zlecenie lub polecenie zapłaty.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Szkoda lata na myślenie o rachunkach”
  • Start kampanii: 16 czerwca
  • Narzędzia: TV, internet, radio, social media, OOH
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764