Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Pod hasłem „Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” wystartowała właśnie kampania, w ramach której konsumenci mogą obejrzeć dwa spoty (15- i 6-sekundowy). W żartobliwy sposób jest w nich pokazane uczucie wytchnienia oraz relaksu, które przynosi zjedzenie kultowego i cieszącego się sympatią batona Snickers w wersji lodowej. To nie tylko orzeźwienie oraz poczucie przyjemnego ochłodzenia podczas gorących dni lata, ale także możliwość oderwania się od rzeczywistości i wyluzowania w momencie, kiedy okoliczności nam nie sprzyjają.
Nowa kampania potrwa do końca lipca. Oba spoty są już dostępne na YouTube, a od 3 lipca 15-sekundową reklamę będzie można zobaczyć także w telewizji. Ponadto aktywacji towarzyszy interaktywna gra typu memory, pojawiająca się w towarzystwie banerów reklamowych.
Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację TVC Eg+, Digital Kingdom i Brandcomm. Z kolei agencja MediacomEssence dokonała zakupu mediów.
Aby dodatkowo ułatwić konsumentom sięgnięcie po przyjemne ochłodzenie, przez cały lipiec i sierpień batony lodowe - Snickers, Snickers Creamy, Snickers Crisp, Bounty, Twix, a także Snickers na patyku i rożki M&Ms - będą dostępne nie tylko w sklepach, ale również w barach letnich na terenie plaż (w tym miejskich) w 13 miastach w całej Polsce oraz na popularnych festiwalach w Kołobrzegu.
Źródło: Mars Wrigley Polska