logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki

  PR 30.06.2022, przeczytano 1356 razy
ilustracjastrzałka

Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wrzuc-na-luz.-zjedz-baton-lodowy-snickers-ice-cream_-%E2%80%93-nowa-kampania-marki,396435,artykul.html

Pod hasłem „Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” wystartowała właśnie kampania, w ramach której konsumenci mogą obejrzeć dwa spoty (15- i 6-sekundowy). W żartobliwy sposób jest w nich pokazane uczucie wytchnienia oraz relaksu, które przynosi zjedzenie kultowego i cieszącego się sympatią batona Snickers w wersji lodowej. To nie tylko orzeźwienie oraz poczucie przyjemnego ochłodzenia podczas gorących dni lata, ale także możliwość oderwania się od rzeczywistości i wyluzowania w momencie, kiedy okoliczności nam nie sprzyjają.

Nowa kampania potrwa do końca lipca. Oba spoty są już dostępne na YouTube, a od 3 lipca 15-sekundową reklamę będzie można zobaczyć także w telewizji. Ponadto aktywacji towarzyszy interaktywna gra typu memory, pojawiająca się w towarzystwie banerów reklamowych.

Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację TVC Eg+, Digital Kingdom i Brandcomm. Z kolei agencja MediacomEssence dokonała zakupu mediów.

Aby dodatkowo ułatwić konsumentom sięgnięcie po przyjemne ochłodzenie, przez cały lipiec i sierpień batony lodowe - Snickers, Snickers Creamy, Snickers Crisp, Bounty, Twix, a także Snickers na patyku i rożki M&Ms - będą dostępne nie tylko w sklepach, ale również w barach letnich na terenie plaż (w tym miejskich) w 13 miastach w całej Polsce oraz na popularnych festiwalach w Kołobrzegu.

Źródło: Mars Wrigley Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764