logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki

  PR 30.06.2022, przeczytano 429 razy
ilustracjastrzałka

Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wrzuc-na-luz.-zjedz-baton-lodowy-snickers-ice-cream_-%E2%80%93-nowa-kampania-marki,396435,artykul.html

Pod hasłem „Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” wystartowała właśnie kampania, w ramach której konsumenci mogą obejrzeć dwa spoty (15- i 6-sekundowy). W żartobliwy sposób jest w nich pokazane uczucie wytchnienia oraz relaksu, które przynosi zjedzenie kultowego i cieszącego się sympatią batona Snickers w wersji lodowej. To nie tylko orzeźwienie oraz poczucie przyjemnego ochłodzenia podczas gorących dni lata, ale także możliwość oderwania się od rzeczywistości i wyluzowania w momencie, kiedy okoliczności nam nie sprzyjają.

Nowa kampania potrwa do końca lipca. Oba spoty są już dostępne na YouTube, a od 3 lipca 15-sekundową reklamę będzie można zobaczyć także w telewizji. Ponadto aktywacji towarzyszy interaktywna gra typu memory, pojawiająca się w towarzystwie banerów reklamowych.

Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację TVC Eg+, Digital Kingdom i Brandcomm. Z kolei agencja MediacomEssence dokonała zakupu mediów.

Aby dodatkowo ułatwić konsumentom sięgnięcie po przyjemne ochłodzenie, przez cały lipiec i sierpień batony lodowe - Snickers, Snickers Creamy, Snickers Crisp, Bounty, Twix, a także Snickers na patyku i rożki M&Ms - będą dostępne nie tylko w sklepach, ale również w barach letnich na terenie plaż (w tym miejskich) w 13 miastach w całej Polsce oraz na popularnych festiwalach w Kołobrzegu.

Źródło: Mars Wrigley Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764