logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki

  PR 30.06.2022, przeczytano 808 razy
ilustracjastrzałka

Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wrzuc-na-luz.-zjedz-baton-lodowy-snickers-ice-cream_-%E2%80%93-nowa-kampania-marki,396435,artykul.html

Pod hasłem „Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” wystartowała właśnie kampania, w ramach której konsumenci mogą obejrzeć dwa spoty (15- i 6-sekundowy). W żartobliwy sposób jest w nich pokazane uczucie wytchnienia oraz relaksu, które przynosi zjedzenie kultowego i cieszącego się sympatią batona Snickers w wersji lodowej. To nie tylko orzeźwienie oraz poczucie przyjemnego ochłodzenia podczas gorących dni lata, ale także możliwość oderwania się od rzeczywistości i wyluzowania w momencie, kiedy okoliczności nam nie sprzyjają.

Nowa kampania potrwa do końca lipca. Oba spoty są już dostępne na YouTube, a od 3 lipca 15-sekundową reklamę będzie można zobaczyć także w telewizji. Ponadto aktywacji towarzyszy interaktywna gra typu memory, pojawiająca się w towarzystwie banerów reklamowych.

Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację TVC Eg+, Digital Kingdom i Brandcomm. Z kolei agencja MediacomEssence dokonała zakupu mediów.

Aby dodatkowo ułatwić konsumentom sięgnięcie po przyjemne ochłodzenie, przez cały lipiec i sierpień batony lodowe - Snickers, Snickers Creamy, Snickers Crisp, Bounty, Twix, a także Snickers na patyku i rożki M&Ms - będą dostępne nie tylko w sklepach, ale również w barach letnich na terenie plaż (w tym miejskich) w 13 miastach w całej Polsce oraz na popularnych festiwalach w Kołobrzegu.

Źródło: Mars Wrigley Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764