logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta i metody badawcze na Marketing & Technology Expo

  PR 17.11.2014, przeczytano 1273 razy

W dniach 18-19 listopada 2014 roku odbędzie się w Warszawie IV edycja Kongresu Dyrektorów Marketingu oraz Marketing & Technology Expo. Wśród zaproszonych gości oraz wystawców będzie również agencja badawcza ABR SESTA, która zaprezentuje najnowsze metody badawcze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-i-metody-badawcze-na-marketing-and-technology-expo,23232,artykul.html

ABS SESTA przygotowała specjalne stoisko, znajdujące się w strefie bezpłatnej rejestracji, na którym uczestnicy Kongresu będą mieli możliwość zapoznania się z nowoczesnymi metodami badawczymi takimi jak neuromarketing (EEG i Eyetracking), NPVO - obserwacja nieuczestnicząca wideo oraz crowdcourcing. Jednocześnie prezes ABR SESTA Sebastian Starzyński wygłosi prelekcję na temat nowych technologii pt. „Przekroczyliśmy Rubikon - jak technologie umożliwią rewolucję społeczno-biznesową”.

Świat pod względem technologicznym zmienia się coraz szybciej, ilość i szybkość przetwarzanych danych rośnie wykładniczo, jednak do tej pory nie obserwowaliśmy tak dynamicznych zmian w obszarze prowadzenia biznesu i organizacji społeczeństwa. Nowe technologie umożliwią rewolucje w tych obszarach, a jakie to technologie i jaki mają potencjał będzie można usłyszeć podczas prezentacji, mówi prezes ABR SESTA Sebastian  Starzyński.

Na stoisku dostępny będzie sprzęt, który jest niezbędny do prowadzenia badań neuromarketingowych m.in. eyetracker stacjonarny oraz EEG. Zainteresowane osoby będą mogły wziąć udział w przykładowym badaniu oraz zobaczyć, jak reagował ich mózg i wzrok na różne obrazy i hasła. Jednocześnie będzie można uzyskać informację, w jakich obszarach wykorzystywane są wskazane technologie ze względu na ich większą precyzję i wiarygodność danych, a gdzie nie powinno się ich używać i jakie błędy można popełnić.

Drugą atrakcją będzie zaprezentowanie systemu do NPVO, czyli obserwacji nieuczestniczącej wideo, podczas której można będzie obejrzeć filmy nagrane w sklepach na potrzeby badań. Przedstawiciele agencji pokażą, jak realizuje się badanie oraz zaprezentują możliwości ich zastosowania w takich obszarach, jak optymalizacja komunikacji marketingowej w punktach handlowych i usługowych.

Ponadto uczestnicy uzyskają informacje od ekspertów ABR SESTA na temat rozwoju nowych trendów technologicznych, w tym Internetu rzeczy, Big Data, gamifikacji, sposobów komunikacji w przyszłości oraz badań marketingowych

Źródło: ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764