logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta i metody badawcze na Marketing & Technology Expo

  PR 17.11.2014, przeczytano 1457 razy

W dniach 18-19 listopada 2014 roku odbędzie się w Warszawie IV edycja Kongresu Dyrektorów Marketingu oraz Marketing & Technology Expo. Wśród zaproszonych gości oraz wystawców będzie również agencja badawcza ABR SESTA, która zaprezentuje najnowsze metody badawcze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-i-metody-badawcze-na-marketing-and-technology-expo,23232,artykul.html

ABS SESTA przygotowała specjalne stoisko, znajdujące się w strefie bezpłatnej rejestracji, na którym uczestnicy Kongresu będą mieli możliwość zapoznania się z nowoczesnymi metodami badawczymi takimi jak neuromarketing (EEG i Eyetracking), NPVO - obserwacja nieuczestnicząca wideo oraz crowdcourcing. Jednocześnie prezes ABR SESTA Sebastian Starzyński wygłosi prelekcję na temat nowych technologii pt. „Przekroczyliśmy Rubikon - jak technologie umożliwią rewolucję społeczno-biznesową”.

Świat pod względem technologicznym zmienia się coraz szybciej, ilość i szybkość przetwarzanych danych rośnie wykładniczo, jednak do tej pory nie obserwowaliśmy tak dynamicznych zmian w obszarze prowadzenia biznesu i organizacji społeczeństwa. Nowe technologie umożliwią rewolucje w tych obszarach, a jakie to technologie i jaki mają potencjał będzie można usłyszeć podczas prezentacji, mówi prezes ABR SESTA Sebastian  Starzyński.

Na stoisku dostępny będzie sprzęt, który jest niezbędny do prowadzenia badań neuromarketingowych m.in. eyetracker stacjonarny oraz EEG. Zainteresowane osoby będą mogły wziąć udział w przykładowym badaniu oraz zobaczyć, jak reagował ich mózg i wzrok na różne obrazy i hasła. Jednocześnie będzie można uzyskać informację, w jakich obszarach wykorzystywane są wskazane technologie ze względu na ich większą precyzję i wiarygodność danych, a gdzie nie powinno się ich używać i jakie błędy można popełnić.

Drugą atrakcją będzie zaprezentowanie systemu do NPVO, czyli obserwacji nieuczestniczącej wideo, podczas której można będzie obejrzeć filmy nagrane w sklepach na potrzeby badań. Przedstawiciele agencji pokażą, jak realizuje się badanie oraz zaprezentują możliwości ich zastosowania w takich obszarach, jak optymalizacja komunikacji marketingowej w punktach handlowych i usługowych.

Ponadto uczestnicy uzyskają informacje od ekspertów ABR SESTA na temat rozwoju nowych trendów technologicznych, w tym Internetu rzeczy, Big Data, gamifikacji, sposobów komunikacji w przyszłości oraz badań marketingowych

Źródło: ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764