logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta i metody badawcze na Marketing & Technology Expo

  PR 17.11.2014, przeczytano 1242 razy

W dniach 18-19 listopada 2014 roku odbędzie się w Warszawie IV edycja Kongresu Dyrektorów Marketingu oraz Marketing & Technology Expo. Wśród zaproszonych gości oraz wystawców będzie również agencja badawcza ABR SESTA, która zaprezentuje najnowsze metody badawcze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-i-metody-badawcze-na-marketing-and-technology-expo,23232,artykul.html

ABS SESTA przygotowała specjalne stoisko, znajdujące się w strefie bezpłatnej rejestracji, na którym uczestnicy Kongresu będą mieli możliwość zapoznania się z nowoczesnymi metodami badawczymi takimi jak neuromarketing (EEG i Eyetracking), NPVO - obserwacja nieuczestnicząca wideo oraz crowdcourcing. Jednocześnie prezes ABR SESTA Sebastian Starzyński wygłosi prelekcję na temat nowych technologii pt. „Przekroczyliśmy Rubikon - jak technologie umożliwią rewolucję społeczno-biznesową”.

Świat pod względem technologicznym zmienia się coraz szybciej, ilość i szybkość przetwarzanych danych rośnie wykładniczo, jednak do tej pory nie obserwowaliśmy tak dynamicznych zmian w obszarze prowadzenia biznesu i organizacji społeczeństwa. Nowe technologie umożliwią rewolucje w tych obszarach, a jakie to technologie i jaki mają potencjał będzie można usłyszeć podczas prezentacji, mówi prezes ABR SESTA Sebastian  Starzyński.

Na stoisku dostępny będzie sprzęt, który jest niezbędny do prowadzenia badań neuromarketingowych m.in. eyetracker stacjonarny oraz EEG. Zainteresowane osoby będą mogły wziąć udział w przykładowym badaniu oraz zobaczyć, jak reagował ich mózg i wzrok na różne obrazy i hasła. Jednocześnie będzie można uzyskać informację, w jakich obszarach wykorzystywane są wskazane technologie ze względu na ich większą precyzję i wiarygodność danych, a gdzie nie powinno się ich używać i jakie błędy można popełnić.

Drugą atrakcją będzie zaprezentowanie systemu do NPVO, czyli obserwacji nieuczestniczącej wideo, podczas której można będzie obejrzeć filmy nagrane w sklepach na potrzeby badań. Przedstawiciele agencji pokażą, jak realizuje się badanie oraz zaprezentują możliwości ich zastosowania w takich obszarach, jak optymalizacja komunikacji marketingowej w punktach handlowych i usługowych.

Ponadto uczestnicy uzyskają informacje od ekspertów ABR SESTA na temat rozwoju nowych trendów technologicznych, w tym Internetu rzeczy, Big Data, gamifikacji, sposobów komunikacji w przyszłości oraz badań marketingowych

Źródło: ABR SESTA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty
Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.
Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży
Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną...
Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR wynika...
Roland DG ogłasza wprowadzenie nowych ploterów tnących do winylu GR2-640/540 64” i 54”
Seria CAMM-1 jest w stanie szybko i równo wyciąć prawie każdy kształt z szerokiej gamy arkuszy i folii, od cienkich samochodowych folii okiennych i folii termotransferowych do grubych arkuszy odblaskowych i szablonów do piaskowania. Zastosowania obejmują szyldy, samochodowe folie okienne, oklejanie pojazdów, odzież sportową i wiele innych.
Wyjazdowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2021/2022
PUMA prezentuje stroje wyjazdowe Borussii Dortmund na sezon 2021/2022. W ramach specjalnej niespodzianki PUMA i Fundacja BVB "leuchte auf" pokazały nową koszulkę wyjazdową dzieciom z Nordstadtligi w Dortmundzie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764