logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Nawałka bohaterem kampanii piwa Warka

  PR 23.03.2018, przeczytano 782 razy
ilustracjastrzałka

Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Adam Nawałka nawiązał współpracę z Warką. Trener weźmie udział w kampanii obejmującej m.in. spoty telewizyjne i internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-nawalka-bohaterem-kampanii-piwa-warka,35906,artykul.html

To będzie wyjątkowy rok dla piłkarskich kibiców w Polsce. Już w czerwcu nasi zawodnicy znów dostarczą nam mnóstwo emocji mierząc się w Rosji z najlepszymi reprezentacjami na świecie. Częścią tego piłkarskiego święta jak zawsze będzie Warka, od lat towarzysząca kibicom w najważniejszych dla nich momentach.

Elementem tegorocznej kampanii marki będzie współpraca z trenerem Adamem Nawałką, który doprowadził naszą drużynę do ćwierćfinału mistrzostw kontynentu i pierwszej dziesiątki rankingu reprezentacji narodowych. Selekcjoner zagra główną rolę w nowych spotach telewizyjnych, z których pierwszy wyświetlany będzie już od 19 marca. Odwiedzi planetę Warka i osobiście będzie się przyglądał przygotowaniom kibiców do najważniejszej piłkarskiej imprezy roku.

– Rozpoczynający się w 14 czerwca turniej będzie prawdziwym świętem futbolu. Do tak ważnego wydarzenia trzeba się odpowiednio przygotować, a nikt nie zna się na tym lepiej niż trener Adam Nawałka. Wraz z selekcjonerem Warka opracowała już taktykę na najbliższe miesiące i przygotowała dla kibiców mnóstwo atrakcji, dzięki którym fani piłki nożnej poczują klimat wielkiego piłkarskiego widowiska – mówi Ewelina Kawnik, Kierownik Markietingu Marki Warka.

Obecność Adama Nawałki w nowej kampanii to kolejny element podkreślający piłkarski charakter Warki. Od 2015 roku marka jest sponsorem rozgrywek UEFA Europa League a przed EURO 2012, jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski, zorganizowała akcję „Do Hymnu”, w ramach której Mazurka Dąbrowskiego dla reprezentacji zaśpiewało ponad 72 tys. osób.

Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i XBRAND. Planowaniem i zakupem mediów w ogólnopolskiej kampanii TV i VOD zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764