logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata Brzezińska i Łukasz Łaski awansują w Liquidthread

  PR 06.06.2023, przeczytano 986 razy
ilustracja

Agata Brzezińska awansowała na stanowisko  Senior Integrated Communication Managerki a Łukasz Łaski został Content Solutions Managerem w agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Groupe).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata-brzezinska-i-lukasz-laski-awansuja-w-liquidthread,400299,artykul.html

- Każdy awans to idealny moment nie tylko na celebrację, ale i refleksję. Niezmiernie się cieszę, że Agata i Łukasz rozwijają swoją karierę i znajdują coraz ciekawsze zadania na swojej ścieżce rozwoju, przekuwając swoje doświadczenie w wartość dla naszych Klientów. Agencja to biznes, który bazuje na zespołowych i indywidualnych mocach, to wielka satysfakcja, że potrafimy przyciągać nietuzinkowe talenty na dłużej – mówi Łukasz Borek, General Manager agencji LiquidThread.

Agencja LiquidThread łączy w sobie różne centra kompetencyjne, aby elastycznie reagować na zmieniający się rynek mediowy. Przykładem tego jest zespół Content Solutions, integrujący rozwiązania branded content z autorskimi produktami mediowymi, w którym awansował Łukasz Łaski. Łukasz związany jest z agencją LiquidThread od niemal 5 lat, w której zaczynał od stanowiska Content Partership Consultanta. W swoim portfolio posiada realizacje dla marek takich jak: Totalizator Sportowy, Kujawski, Prudential czy Związek Banków Polskich. Współpracował również przy projektach tj. podcasty dla marek Visa i mBank oraz Pilsner Urquell, które zostały nagrodzone w 2021 i 2022 roku. W nowej roli Łukasz będzie odpowiedzialny za działania z zakresu content partnership oraz digital paid media products. Jest absolwentem dziennikarstwa i politologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Agata Brzezińska od prawie 12 lat jest związana z digital marketingiem. Współpracowała z markami z różnych kategorii takich jak:  beauty, food, fashion, parenting czy motoryzacja. Przygodę z influencer marketingiem  zaczęła w 2017 roku w LiquidThread na stanowisku Influencer Marketing Specjalistki, a po dwóch latach przerwy wróciła do agencji, gdzie pracuje już od trzech lat, pomagając klientom w tworzeniu i realizacji angażujących kampanii z udziałem influencerów. Zajmując stanowisko Senior Integrated Communication Managerki, Agata będzie odpowiedzialna za projekty z zakresu influencer marketingu oraz cykliczne szkolenia wewnętrzne Influencer Compass Classes organizowane w ramach Publicis Groupe. Szkolenia powstały z inicjatywy międzydziałowego zespołu Influencer Compass, który odpowiada za doskonalenie całościowej oferty influencerskiej agencji LiquidThread i pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które pozwalają nadążyć za dynamicznie zmieniającym się medium, jakim są influencerzy.

ilustracjastrzałka

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764