logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata Brzezińska i Łukasz Łaski awansują w Liquidthread

  PR 06.06.2023, przeczytano 564 razy
ilustracja

Agata Brzezińska awansowała na stanowisko  Senior Integrated Communication Managerki a Łukasz Łaski został Content Solutions Managerem w agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Groupe).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata-brzezinska-i-lukasz-laski-awansuja-w-liquidthread,400299,artykul.html

- Każdy awans to idealny moment nie tylko na celebrację, ale i refleksję. Niezmiernie się cieszę, że Agata i Łukasz rozwijają swoją karierę i znajdują coraz ciekawsze zadania na swojej ścieżce rozwoju, przekuwając swoje doświadczenie w wartość dla naszych Klientów. Agencja to biznes, który bazuje na zespołowych i indywidualnych mocach, to wielka satysfakcja, że potrafimy przyciągać nietuzinkowe talenty na dłużej – mówi Łukasz Borek, General Manager agencji LiquidThread.

Agencja LiquidThread łączy w sobie różne centra kompetencyjne, aby elastycznie reagować na zmieniający się rynek mediowy. Przykładem tego jest zespół Content Solutions, integrujący rozwiązania branded content z autorskimi produktami mediowymi, w którym awansował Łukasz Łaski. Łukasz związany jest z agencją LiquidThread od niemal 5 lat, w której zaczynał od stanowiska Content Partership Consultanta. W swoim portfolio posiada realizacje dla marek takich jak: Totalizator Sportowy, Kujawski, Prudential czy Związek Banków Polskich. Współpracował również przy projektach tj. podcasty dla marek Visa i mBank oraz Pilsner Urquell, które zostały nagrodzone w 2021 i 2022 roku. W nowej roli Łukasz będzie odpowiedzialny za działania z zakresu content partnership oraz digital paid media products. Jest absolwentem dziennikarstwa i politologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Agata Brzezińska od prawie 12 lat jest związana z digital marketingiem. Współpracowała z markami z różnych kategorii takich jak:  beauty, food, fashion, parenting czy motoryzacja. Przygodę z influencer marketingiem  zaczęła w 2017 roku w LiquidThread na stanowisku Influencer Marketing Specjalistki, a po dwóch latach przerwy wróciła do agencji, gdzie pracuje już od trzech lat, pomagając klientom w tworzeniu i realizacji angażujących kampanii z udziałem influencerów. Zajmując stanowisko Senior Integrated Communication Managerki, Agata będzie odpowiedzialna za projekty z zakresu influencer marketingu oraz cykliczne szkolenia wewnętrzne Influencer Compass Classes organizowane w ramach Publicis Groupe. Szkolenia powstały z inicjatywy międzydziałowego zespołu Influencer Compass, który odpowiada za doskonalenie całościowej oferty influencerskiej agencji LiquidThread i pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które pozwalają nadążyć za dynamicznie zmieniającym się medium, jakim są influencerzy.

ilustracjastrzałka

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764