logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Whitepress pod patronatem Signs.pl

   17.02.2018, przeczytano 1114 razy
ilustracjastrzałka

WhitePress - platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  - uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm. Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: Wiedza oparta na praktyce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-whitepress-pod-patronatem-signs.pl,35487,artykul.html

Polskie marki coraz chętniej inwestują w content marketing i influencer marketing. Część kampanii jest jednak prowadzona bez odpowiedniej strategii. Ideą, która przyświeca twórcom Akademii WhitePress jest zapewnienie wsparcia firmom chcącym osiągać jak najlepsze efekty i stosować dobre praktyki współpracy z influencerami. Projekt ma także zainspirować podmioty z mniejszym budżetem do rozszerzenia swoich dotychczasowych działań z obszaru marketingu.

Celem Akademii WhitePress jest przekazywanie praktycznej wiedzy, dlatego Akademię WhitePress będą prowadzić specjaliści z WhitePress, we współpracy z partnerami z branży.  Eksperci będą brać udział w webinariach i wspierać pomysłodawców projektu w tworzeniu materiałów poradnikowych.

Chcemy prezentować nowe trendy, pokazywać przydatne narzędzia, udostępniać materiały takie jak poradniki, wzory umów i raportów; badać rynek, a także przedstawiać szczegółowe case study. Rozmawiając z uczestnikami naszych poprzednich szkoleń oraz wydarzeń, na których byliśmy prelegentami, zauważyliśmy, że marketerzy szukają informacji na temat pomiaru działań z twórcami internetowymi. Pytają też o narzędzia ułatwiające prowadzenie kampanii. Chcemy podzielić się z nimi naszym doświadczeniem - mówi Patrycja Górecka-Butora, szef działu influencer marketing w WhitePress.

Głównym punktem Akademii są szkolenia otwarte z influencer marketingu oraz SEO i content marketingu (https://www.whitepress.pl/szkolenie/influencer/warszawa2), organizowane w największych polskich miastach. Najbliższe odbędą się 12-14 marca w Warszawie. WhitePress będzie także prowadzić szkolenia zamknięte z zakresu content marketingu i influencer marketingu, dostosowane do wymagań i branży firm oraz szkolenia ułatwiające korzystanie z platformy WhitePress. Projekt zakłada również cykliczną publikację bezpłatnych materiałów. Organizatorzy, razem z ekspertami z branży i influencerami, będą prowadzić webinaria i vloga.  W ramach Akademii WhitePress marketerzy będą mogli uzyskać odpowiedzi na swoje pytania. Każdy webinar zakończy się sekcją Q&A. Pomysłodawcy projektu oferują też pomoc na grupie tematycznej na Facebooku Influencer Polska - praktycznie o influencer marketingu: https://www.facebook.com/groups/influencermarketing/



Źródło: WhitePress

Dodatkowe informacje:

Partnerami projektu są: Netsprint, Influencer.pl, OFFON Agency, SentiOne, Signs.pl, Sukces Pisany Szminką, Jestem Interaktywna, click community, Takaoto, Brief, Marketer+, NowyMarketing, ViralSeed, Social Press, Mediakraft TV, Biznesowanie.pl, Brand24, portalmedialny.pl, AdMonkey oraz Marketing i Biznes.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764