logo
WIADOMOŚCI

Akcja promocyjna Żywiec Zdrój

Mateusz Zawiślak  PR 17.07.2017, przeczytano 222 razy
ilustracjastrzałka

Zmagania uczestników programu „EKSPEDYCJA – ODKRYWCY DRUGIEJ NATURY” można śledzić od 13 lipca, przez 8 kolejnych tygodni w każdy czwartek o godz. 22.00 na antenie Discovery Channel. 18 kandydatów wyłonionych w castingu zmierzy się w polskich górach z trudnymi zadaniami i własnymi słabościami. Następnie sześciu z nich wyjedzie na kraniec świata, aby przeżyć przygodę życia na egzotycznej wyspie. Partnerem programu jest Żywiec Zdrój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-promocyjna-zywiec-zdroj,33133,artykul.html

Wędrówka na szczyt z zapakowanymi po brzegi plecakami, samodzielne budowanie szałasów w samym sercu lasu i spędzenie w nich nocy - to między innymi czeka uczestników Ekspedycji w Bieszczadach. Członkowie załogi pod okiem specjalistów: Navala - byłego żołnierza GROM-u oraz psycholog - Ingi Nowak-Duszy, przejdą szkolenie ze sztuki przetrwania. Eksperci będą również oceniać, w jaki sposób uczestnicy współpracują w grupie i jak wykonują powierzone im zadania. Sześciu najbardziej wytrwałych wyruszy na Ekspedycję do tajemniczego miejsca. W tym roku, będzie to egzotyczny zakątek świata, który na razie pozostaje niespodzianką.

„Ekspedycja” realizowana jest przez Żywiec Zdrój od 6 lat. Dotychczas losy uczestników wyprawy można było śledzić wyłącznie na kanale Youtube. Ze względu na niesłabnącą popularność akcji, w tym roku, przyjęła ona formę programu telewizyjnego, który pozwoli dotrzeć do szerszej widowni. Dzięki temu zarówno wierni fani „Ekspedycji”, jak i nowi odbiorcy będą mogli przeżywać emocje razem z uczestnikami programu i wspólnie z nimi odkrywać drugą naturę.

„EKSPEDYCJA – ODKRYWCY DRUGIEJ NATURY” była komunikowana na opakowaniach wszystkich produktów gazowanych z portfolio marki. Autorem koncepcji „Ekspedycji” jest VML, producentem programu jest Discovery Networks, a  producentem wykonawczym OP1.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowe lampy LED marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
piątek 20.04.2018, 128 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone