logo
WIADOMOŚCI

Akcja promocyjna Żywiec Zdrój

Mateusz Zawiślak  PR 17.07.2017, przeczytano 237 razy
ilustracjastrzałka

Zmagania uczestników programu „EKSPEDYCJA – ODKRYWCY DRUGIEJ NATURY” można śledzić od 13 lipca, przez 8 kolejnych tygodni w każdy czwartek o godz. 22.00 na antenie Discovery Channel. 18 kandydatów wyłonionych w castingu zmierzy się w polskich górach z trudnymi zadaniami i własnymi słabościami. Następnie sześciu z nich wyjedzie na kraniec świata, aby przeżyć przygodę życia na egzotycznej wyspie. Partnerem programu jest Żywiec Zdrój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-promocyjna-zywiec-zdroj,33133,artykul.html

Wędrówka na szczyt z zapakowanymi po brzegi plecakami, samodzielne budowanie szałasów w samym sercu lasu i spędzenie w nich nocy - to między innymi czeka uczestników Ekspedycji w Bieszczadach. Członkowie załogi pod okiem specjalistów: Navala - byłego żołnierza GROM-u oraz psycholog - Ingi Nowak-Duszy, przejdą szkolenie ze sztuki przetrwania. Eksperci będą również oceniać, w jaki sposób uczestnicy współpracują w grupie i jak wykonują powierzone im zadania. Sześciu najbardziej wytrwałych wyruszy na Ekspedycję do tajemniczego miejsca. W tym roku, będzie to egzotyczny zakątek świata, który na razie pozostaje niespodzianką.

„Ekspedycja” realizowana jest przez Żywiec Zdrój od 6 lat. Dotychczas losy uczestników wyprawy można było śledzić wyłącznie na kanale Youtube. Ze względu na niesłabnącą popularność akcji, w tym roku, przyjęła ona formę programu telewizyjnego, który pozwoli dotrzeć do szerszej widowni. Dzięki temu zarówno wierni fani „Ekspedycji”, jak i nowi odbiorcy będą mogli przeżywać emocje razem z uczestnikami programu i wspólnie z nimi odkrywać drugą naturę.

„EKSPEDYCJA – ODKRYWCY DRUGIEJ NATURY” była komunikowana na opakowaniach wszystkich produktów gazowanych z portfolio marki. Autorem koncepcji „Ekspedycji” jest VML, producentem programu jest Discovery Networks, a  producentem wykonawczym OP1.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
poniedziałek 25.06.2018, 172 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone