logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja promocyjna Żywiec Zdrój

  PR 17.07.2017, przeczytano 684 razy
ilustracjastrzałka

Zmagania uczestników programu „EKSPEDYCJA – ODKRYWCY DRUGIEJ NATURY” można śledzić od 13 lipca, przez 8 kolejnych tygodni w każdy czwartek o godz. 22.00 na antenie Discovery Channel. 18 kandydatów wyłonionych w castingu zmierzy się w polskich górach z trudnymi zadaniami i własnymi słabościami. Następnie sześciu z nich wyjedzie na kraniec świata, aby przeżyć przygodę życia na egzotycznej wyspie. Partnerem programu jest Żywiec Zdrój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-promocyjna-zywiec-zdroj,33133,artykul.html

Wędrówka na szczyt z zapakowanymi po brzegi plecakami, samodzielne budowanie szałasów w samym sercu lasu i spędzenie w nich nocy - to między innymi czeka uczestników Ekspedycji w Bieszczadach. Członkowie załogi pod okiem specjalistów: Navala - byłego żołnierza GROM-u oraz psycholog - Ingi Nowak-Duszy, przejdą szkolenie ze sztuki przetrwania. Eksperci będą również oceniać, w jaki sposób uczestnicy współpracują w grupie i jak wykonują powierzone im zadania. Sześciu najbardziej wytrwałych wyruszy na Ekspedycję do tajemniczego miejsca. W tym roku, będzie to egzotyczny zakątek świata, który na razie pozostaje niespodzianką.

„Ekspedycja” realizowana jest przez Żywiec Zdrój od 6 lat. Dotychczas losy uczestników wyprawy można było śledzić wyłącznie na kanale Youtube. Ze względu na niesłabnącą popularność akcji, w tym roku, przyjęła ona formę programu telewizyjnego, który pozwoli dotrzeć do szerszej widowni. Dzięki temu zarówno wierni fani „Ekspedycji”, jak i nowi odbiorcy będą mogli przeżywać emocje razem z uczestnikami programu i wspólnie z nimi odkrywać drugą naturę.

„EKSPEDYCJA – ODKRYWCY DRUGIEJ NATURY” była komunikowana na opakowaniach wszystkich produktów gazowanych z portfolio marki. Autorem koncepcji „Ekspedycji” jest VML, producentem programu jest Discovery Networks, a  producentem wykonawczym OP1.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764