logo
WIADOMOŚCI

Akcja promocyjna Żywiec Zdrój

Mateusz Zawiślak  PR 17.07.2017, przeczytano 200 razy
ilustracjastrzałka
Akcja promocyjna Żywiec Zdrój

Zmagania uczestników programu „EKSPEDYCJA – ODKRYWCY DRUGIEJ NATURY” można śledzić od 13 lipca, przez 8 kolejnych tygodni w każdy czwartek o godz. 22.00 na antenie Discovery Channel. 18 kandydatów wyłonionych w castingu zmierzy się w polskich górach z trudnymi zadaniami i własnymi słabościami. Następnie sześciu z nich wyjedzie na kraniec świata, aby przeżyć przygodę życia na egzotycznej wyspie. Partnerem programu jest Żywiec Zdrój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-promocyjna-zywiec-zdroj,33133,artykul.html

Wędrówka na szczyt z zapakowanymi po brzegi plecakami, samodzielne budowanie szałasów w samym sercu lasu i spędzenie w nich nocy - to między innymi czeka uczestników Ekspedycji w Bieszczadach. Członkowie załogi pod okiem specjalistów: Navala - byłego żołnierza GROM-u oraz psycholog - Ingi Nowak-Duszy, przejdą szkolenie ze sztuki przetrwania. Eksperci będą również oceniać, w jaki sposób uczestnicy współpracują w grupie i jak wykonują powierzone im zadania. Sześciu najbardziej wytrwałych wyruszy na Ekspedycję do tajemniczego miejsca. W tym roku, będzie to egzotyczny zakątek świata, który na razie pozostaje niespodzianką.

„Ekspedycja” realizowana jest przez Żywiec Zdrój od 6 lat. Dotychczas losy uczestników wyprawy można było śledzić wyłącznie na kanale Youtube. Ze względu na niesłabnącą popularność akcji, w tym roku, przyjęła ona formę programu telewizyjnego, który pozwoli dotrzeć do szerszej widowni. Dzięki temu zarówno wierni fani „Ekspedycji”, jak i nowi odbiorcy będą mogli przeżywać emocje razem z uczestnikami programu i wspólnie z nimi odkrywać drugą naturę.

„EKSPEDYCJA – ODKRYWCY DRUGIEJ NATURY” była komunikowana na opakowaniach wszystkich produktów gazowanych z portfolio marki. Autorem koncepcji „Ekspedycji” jest VML, producentem programu jest Discovery Networks, a  producentem wykonawczym OP1.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone