logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Starmach nową ambasadorką marki Kenwood

  PR 14.03.2022, przeczytano 846 razy
ilustracjastrzałka

Profesjonalizm, pozytywna energia i autentyczność – te słowa najlepiej opisują nową ambasadorkę Kenwood w Polsce, Annę Starmach. Dzięki długoterminowej współpracy z autorką popularnych książek kucharskich oraz jurorką polskiego Masterchefa i  Masterchefa Junior, pod hasłem „Gotowanie nigdy nie było prostsze!”, marka promować będzie wszystkie modele wielofunkcyjnych robotów planetarnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-starmach-nowa-ambasadorka-marki-kenwood,395090,artykul.html

- Zaproszenie do współpracy od marki Kenwood bardzo mnie ucieszyło. Cenię ich sprzęty AGD za najwyższą jakość oraz rozwiązania, które niezwykle ułatwiają przygotowywanie posiłków, skracając tym samym czas spędzany w kuchni, co w dzisiejszym świecie ceni sobie każdy z nas – wyjaśnia Anna Starmach.

Współpraca, która rozpoczęła się 1 marca 2022 r. obejmie content marketing, kampanię prasową i telewizyjną, eventy z udziałem Starmach, akcje promocyjne, billboardy sponsorskie oraz materiały POS z wizerunkiem jurorki. Działania wspierać będzie szeroka komunikacja w mediach społecznościowych. Anna Starmach będzie tworzyła także przepisy na portal kulinarny dla miłośników gotowania.

- Anna Starmach to utalentowana profesjonalistka, a przy tym naturalna i serdeczna wobec innych osoba. Bardzo się cieszymy, że właśnie ona reprezentuje naszą markę, umacniając tym samym wizerunek Kenwood’a jako marki Premium pomagającej użytkownikowi zostać szefem swojej własnej kuchni - mówi Krzysztof Sobula, Dyrektor Marketingu De’Longhi Polska.

Kenwood to marka będąca częścią grupy De’Longhi, która powstała 75 lat temu w Anglii, specjalizująca się w produkcji małego sprzętu AGD, a w szczególności robotów planetarnych. Na polskim rynku obecna jest od ponad 10 lat.

Źródło: De’Longhi Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764