logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Starmach nową ambasadorką marki Kenwood

  PR 14.03.2022, przeczytano 656 razy
ilustracjastrzałka

Profesjonalizm, pozytywna energia i autentyczność – te słowa najlepiej opisują nową ambasadorkę Kenwood w Polsce, Annę Starmach. Dzięki długoterminowej współpracy z autorką popularnych książek kucharskich oraz jurorką polskiego Masterchefa i  Masterchefa Junior, pod hasłem „Gotowanie nigdy nie było prostsze!”, marka promować będzie wszystkie modele wielofunkcyjnych robotów planetarnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/anna-starmach-nowa-ambasadorka-marki-kenwood,395090,artykul.html

- Zaproszenie do współpracy od marki Kenwood bardzo mnie ucieszyło. Cenię ich sprzęty AGD za najwyższą jakość oraz rozwiązania, które niezwykle ułatwiają przygotowywanie posiłków, skracając tym samym czas spędzany w kuchni, co w dzisiejszym świecie ceni sobie każdy z nas – wyjaśnia Anna Starmach.

Współpraca, która rozpoczęła się 1 marca 2022 r. obejmie content marketing, kampanię prasową i telewizyjną, eventy z udziałem Starmach, akcje promocyjne, billboardy sponsorskie oraz materiały POS z wizerunkiem jurorki. Działania wspierać będzie szeroka komunikacja w mediach społecznościowych. Anna Starmach będzie tworzyła także przepisy na portal kulinarny dla miłośników gotowania.

- Anna Starmach to utalentowana profesjonalistka, a przy tym naturalna i serdeczna wobec innych osoba. Bardzo się cieszymy, że właśnie ona reprezentuje naszą markę, umacniając tym samym wizerunek Kenwood’a jako marki Premium pomagającej użytkownikowi zostać szefem swojej własnej kuchni - mówi Krzysztof Sobula, Dyrektor Marketingu De’Longhi Polska.

Kenwood to marka będąca częścią grupy De’Longhi, która powstała 75 lat temu w Anglii, specjalizująca się w produkcji małego sprzętu AGD, a w szczególności robotów planetarnych. Na polskim rynku obecna jest od ponad 10 lat.

Źródło: De’Longhi Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nabór w konkursie Śląska Rzecz
Do końca marca br., trwa nabór projektów promujących lokalny tj. śląski design w ramach 18. edycji konkursu Śląska Rzecz. Do udziału mogą zgłosić się firmy, projektanci, a także instytucje publiczne z województwa śląskiego i opolskiego. 
Odpowiednie biuro może podnieść produktywność, poprawić komfort i zwiększyć potencjał firmy. JLL, doradca na rynku nieruchomości w Polsce, w globalnej kampanii Business Fit, podkreśla zmianę roli przestrzeni do pracy oraz konieczność jej dostosowania do aktualnych i przyszłych potrzeb.
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na Ty”
Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.
Portal Joomp nie zatrzymuje się z promocją strony. W ostatnim czasie strona Joomp, została wzbogacona o zakładkę Joomp Cafe. W tej zakładce można między innymi śledzić nowinki z branży artykułów promocyjnych i druku oraz zmian, które pojawiają się w tym sektorze. Kolejną ciekawym działem są ogłoszenia. W tym miejscu agencje reklamowe publikują ogłoszenia...
Nowa odsłona kampanii Black
Initiative promuje nowy wariant smakowy Black Spritz
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764