Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową w zakresie full service marki Lendon.pl należącej do CreamFinance Poland.
Firma CreamFinance jest jednym z pionierów i liderów rynku lendtech w Polsce. Magazyn Inc. umieścił Creamfinance wśród najbardziej inspirujących firm 2017 roku. Financial Times w 2020 roku umieścił spółkę na liście najbardziej ekscytujących startupów w Polsce. Obecnie firma może pochwalić się ponad 1 mln zarejestrowanych klientów w Polsce i oddziałami w 6 krajach na świecie. CreamFinance wykorzystuje zaawansowane techniki scoringowe i funkcje uczenia maszynowego, by jak najlepiej oceniać ryzyko i najszybciej wypłacać pieniądze klientom.
Z początkiem października rozpoczęła się kampania wizerunkowo-sprzedażowa, która potrwa do końca roku. Kampania obejmuje działania w TV oraz na nośnikach digital display i koncentruje się przede wszystkim na budowaniu świadomości marki wykorzystując sponsoringi w stacjach grup Polsat oraz TVN.
Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja K2 Creator.
– Wybraliśmy Arena Media z uwagi na dobrze przemyślaną i dopasowaną strategię mediową oraz bardzo doświadczony zespół. Mamy mocne przekonanie, że oddajemy nasz budżet w dobre ręce – powiedział Artur Kowalski Dyrektor Marketingu i Sprzedaży z CreamFinance Poland.
Źródło: Havas Media Group