Ruszyła najnowsza wizerunkowa kampania reklamowa Allegro. Film, który od 17 sierpnia można zobaczyć w telewizji, jest pierwszą produkcją zrealizowaną w ramach nowej platformy strategicznej i kreatywnej. Autorem platformy jest agencja reklamowa Bardzo zajmująca się ATL-ową obsługą Allegro od 14 miesięcy.
W nowej platformie widza zaskoczy całkowicie nowa jakość języka komunikacji Allegro czyli emocjonalny, pobudzający do myślenia, nienachalny, daleki od produktowego podejścia przekaz. Służy temu również mniej typowe potraktowanie mediów – w telewizji zobaczymy bowiem niezbyt często stosowany w Polsce format 60 sekund. Dłuższą wersję filmu będzie można obejrzeć w internecie, na kanale YouTube Allegro.
„Ostateczny kształt kampanii to w olbrzymiej mierze zasługa naszego klienta, który miał jasną wizję tego, co chce osiągnąć, wierzył, że osiągnie to z nami i po prostu zbriefował nas na rewolucję. O czym więcej mogą marzyć twórcy reklamy?” - mówi dyrektor kreatywny agencji Bardzo, Hubert Stadnicki.
Produkcję filmu powierzono CUT/CUT Production House, a realizację Erikowi Van Wyk – znanemu na świecie reżyserowi reklamowemu, dotychczas nie współpracującemu z żadną polską agencją reklamową. Hubert Stadnicki podkreśla: “Erik Van Wyk, reżyser o międzynarodowej renomie, posiada niespotykaną umiejętność łączenia emocji z techniczną precyzją realizacji. To był idealny wybór dla tak atrakcyjnej i nowoczesnej marki jak Allegro.”
Na decyzję reżysera o przyjęciu tego zlecenia miał wpływ przede wszystkim sam projekt: „Cieszę się, że to właśnie mnie agencja Bardzo zaproponowała za pośrednictwem CUT/CUT Production House wyreżyserowanie filmu. Gdy przeczytałem skrypty, od razu wiedziałem, że razem mamy szansę stworzyć coś niezwykłego – film, który nie atakuje widza, jak większość spotów w bloku reklamowym, lecz zaprasza do obejrzenia, porusza emocje, przemawia łagodnym językiem i, mam nadzieję, na długo zapada w pamięć.”
Źródło: DDB Warszawa