logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Ranigast od Opus B

  PR 13.02.2018, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna kampania telewizyjna marki Ranigast Max. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja Reklamowa Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-ranigast-od-opus-b,35448,artykul.html

Humorystyczny, lekki przekaz, wyrazista filmowa stylistka i nietuzinkowi bohaterowie to główne cechy komunikacji Ranigast Max, za pomocą których marka buduje w świadomości konsumentów pozytywny wizerunek oparty na skuteczności i niezawodności leku.

– Obecna kampania to kolejna odsłona „regionalnego” serialu reklamowego, który w sposób bardzo obrazowy i plastyczny ilustruje działanie leku w starciu z różnorodnymi lokalnymi dietami i sympatycznymi łasuchami – tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.

Kampanię dla marki przygotowała (oraz nadzorowała grę na kobzie) agencja reklamowa Opus B. Spoty wyprodukował Watchout, za postprodukcję odpowiada Xantus. Choreografią dań i reżyserią ogólną zajęli się Kuba Michalczuk oraz operator Maciek Ryter. Niezapomniane scenografie stworzył Marcin Płaszczyk.

Kampania wystartowała 12 lutego. Za zakup mediów odpowiada Dentsu Aegis Network Polska.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764