logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar liderem rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”

  PR 05.12.2018, przeczytano 419 razy
ilustracjastrzałka

Firma badawcza Forrester Research ogłosiła Isobar liderem najnowszego rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”. W raporcie wymieniono osiem najważniejszych agencji – Isobar, Gorilla Group, Wunderman Commerce, Live Area, BORN Group, Astound Commerce, diconium oraz Optaros. Isobar uzyskał najwyższy wynik w kategorii aktualnej oferty, zdobywając wysokie noty m.in. w zakresie doradztwa, kompetencji graficznych oraz hostingu. W ocenie Forrester Research „usługi agencji wyróżnia połączenie biznesu oraz kreatywności”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-liderem-rankingu-_the-forrester-wave%3A-commerce-specialist-service-providers%2C-q4-2018_,380415,artykul.html

Analizując agencje oferujące wsparcie dla commerce’u, Forrester Research ocenia aktualną ofertę, strategię oraz udział w rynku wybranych podmiotów, po czym wybiera osiem najlepszych spośród nich. Ranking tworzony jest, aby ułatwić firmom dobór odpowiedniego partnera biznesowego. Według Forrester Wave: Isobar jest dobrym wyborem dla firm, które poszukują partnera strategicznego o zasięgu globalnym, posiadającego zdolności wspierania inicjatyw wykraczających poza biznes, szczególnie zaś w zakresie strategii, UX i usług technologicznych.

- Najwyższa lokata w raporcie podkreśla nasze zaangażowanie we wsparcie biznesu. W 2018 roku skupiliśmy się na rozszerzaniu kompetencji w tym segmencie i jesteśmy wdzięczni za docenienie naszego wysiłku. Wierzymy, że globalny zasięg i możliwości technologiczne, w połączeniu z kreatywnością i innowacyjnością, pomagają nam w zapewnieniu markom niezrównanych możliwości rozwoju. - Shawn Mishra, Senior VP, Global Managing Partner z Isobar Commerce Practice

- Forrester Research to jedna z najbardziej szanowanych firm badawczych w branży, dlatego bardzo się cieszę, że w jej najnowszym raporcie mianowano Isobar liderem. Połączenie doświadczeń marki i biznesu stało się jednym z najważniejszych zadań dzisiejszej gospodarki cyfrowej. Celem Isobar jest wsparcie transformacji oraz stymulacja rozwoju biznesu naszych klientów. - Jean Lin, globalna CEO agencji Isobar

Jak zauważa Krzysztof Mocek, Chief Activations Officer z Dentsu Aegis Network Polska oraz managing director polskiego oddziału Isobar, pozycja agencji w raporcie Forrestera jest dowodem na jej doskonałą kondycję zarówno lokalnie, jak i na arenie międzynarodowej:

- Doceniono nasze globalne doświadczenie w kreowaniu tożsamości marek na podstawie wiedzy na temat ludzkich zachowań.  Jestem niesamowicie dumny z tego wyniku. - Krzysztof Mocek, Managing Director Isobar Polska

Isobar to globalna agencja wspierająca cyfrową transformację biznesu. Oferuje rozwiązania bazujące na digital marketingu oraz ekosystemy i produkty, zwiększające obecność firm w Sieci oraz lojalność konsumentów wobec marek. Agencja posiada tytuły: Global Alliance Solution Partnera dla Adobe, Salesforce Platinum Cloud Alliance Partnera oraz Sitecore Platinum Implementation Partnera. W 2018 roku zdobyła także tytuł regionalnego i globalnego partnera handlowego Magento. Raport jest dostępny pod linkiem.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764