logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING

  PR 22.03.2019, przeczytano 196 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio poprowadzą osoby na co dzień pracujące w polu sztuki: kuratorki i kuratorzy, artystki i aktywiści, producenci wystaw i specjalistki od rynku sztuki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artysta-%E2%80%93-zawodowiec%2C-nowa-edycja-projektu-fundacji-sztuki-polskiej-ing,381771,artykul.html

- Podczas tegorocznej edycji przyjrzymy się bliżej temu, co dzieje się poza granicami Polski: jak działa międzynarodowy rynek sztuki, czy i dokąd warto jeździć na rezydencje, i co dają młodym artystkom i artystom studia na zagranicznych uczelniach artystycznych. Podbój świata wymaga nie tylko talentu i pewności siebie, ale również różnorodnych umiejętności: podpowiemy, jak najlepiej wykorzystać social media do swoich celów, jak działać kolektywnie i być odpowiedzialnym społecznie, a podczas warsztatów nauczymy jak krótko, prosto i celnie mówić i pisać o swojej twórczości – powiedziała Kamila Bondar, prezeska Fundacji Sztuki Polskiej ING.

W tym roku projekt Artysta – Zawodowiec odwiedzi uczelnie artystyczne w 10 polskich miastach:

  • 18-19.03 – Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu
  • 25-26.03 – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie
  • 26-27.03 – Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
  • 3-4.04 – Wydział Artystyczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • 8-9.04 – Wydział Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • 9-10.04 – Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
  • 15-16.04 – Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
  • 16-17.04 – Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi
  • 24-25.04 – Akademia Sztuki w Szczecinie
  • 25-26.04 – Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu

Zajęcia poprowadzą m.in.: Marianna Dobkowska (CSW Zamek Ujazdowski), Monika Rendzner (Fundacja Galerii Foksal), Sebastian Cichocki i Natalia Sielewicz (Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie), Agnieszka Pindera (Muzeum Sztuki w Łodzi), Ewa Łączyńska-Widz (BWA Tarnów), oraz artystki i artyści: Iza Tarasewicz, Natalia Załuska, Marcin Polak.

  • Szczegółowy program zajęć znajduje się TUTAJ
  • Aby wziąć udział w projekcie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy TUTAJ

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764