logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Badacze sztucznej inteligencji – Kevin Warwick i Aleksandra Przegalińska gośćmi Forum IAB 2018

  PR 11.05.2018, przeczytano 900 razy

Prelekcje poświęcone interakcji człowiek-maszyna i sztucznej inteligencji otworzą pierwszy dzień 12. edycji FORUM IAB. Do agendy wydarzenia dołączyły wystąpienia badaczy sztucznej inteligencji – Kevin Warwick, emerytowany profesor uniwersytetów Reading i Coventry oraz Aleksandra Przegalińska, prowadząca badania w Massachusetts Institute of Technology.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badacze-sztucznej-inteligencji-%E2%80%93-kevin-warwick-i-aleksandra-przegalinska-goscmi-forum-iab-2018,36450,artykul.html

Profesor Kevin Warwick zajmuje się badaniami nad sztuczną inteligencją, systemami biomedycznymi, robotyką i cyborgami, jest dyplomowanym inżynierem i członkiem IET. Na FORUM IAB wystąpi z prelekcją What is it like to be a Cyborg? Na podstawie wyników eksperymentów pokaże, jak wykorzystać technologię implantów i elektrod do stworzenia cyborgów: biologicznych mózgów dla robotów, których celem jest „ulepszanie” ludzkich możliwości oraz łagodzenie objawów chorób neurologicznych. Przedstawi również przykłady obszarów, w których połączenie mózgu biologicznego z technologią komputerową już przynosi efekty.

Doktor Aleksandra Przegalińska aktualnie prowadzi badania nad sztuczną inteligencją w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Interesuje się rozwojem nowych technologii, zwłaszcza technologii zielonej i zrównoważonej, humanoidalnej sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych. Pierwszego dnia FORUM IAB wystąpi z prelekcją Human – Machine Interaction – jak najlepiej rozmawiać z maszynami? Opowie o robotach, botach społecznych i humanoidalnych. Przedstawi również wyniki swoich najnowszych badań dotyczących interakcji człowiek-bot.

Podczas sesji plenarnej wystąpią także: Tadeusz Żórawski z PHD Poland z prezentacją pt. SmartHuman – jak wykorzystujemy (i jak będziemy wykorzystywać) dobrodziejstwa ery cyfrowej, Krzysztof Sobieszek  z Publicis Media Poland, który opowie o transformacji marketingu w pigułce oraz Wojtek Walczak z Melting Pot, który zdradzi gościom przepis na komunikację z uzależnionymi od digitalu. Podczas prelekcji (R)ewolucja rynku reklamy. Nie tylko online Marta Sułkiewicz z Gemiusa zaprezentuje najciekawsze wnioski z przeprowadzonego badania, a Tomek Rzepniewski i Grzegorz Smyka z Wavemaker pochylą się nad zagadnieniem wpływu technologii blockchain i kryptowalut na rynek reklamy.

Wśród 130 prelegentów Forum znajdą się najlepsi polscy eksperci marketingu – przedstawiciele agencji (m. in. z MediaCOM, Group M, Publicis Media, Starcom, Wavemaker, GoldenSubmarine, Netsprint, Deloitte Digital, Havas Media Group), marketerów (Allegro, OLX, Amica, Procter & Gamble), instytutów badawczych (IR Center, Gemius, Mobile Institute, Nielsen) czy wydawców (Agora, naTemat, AszDziennk).

FORUM IAB 2018: Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia

12 edycja FORUM IAB odbędzie się w Warszawie w dniach 6-7 czerwca w Multikinie Złote Tarasy. Blisko 130 ekspertów podczas 90 prelekcji zaprezentuje trendy i wyzwania komunikacji marketingowej w obliczu postępującej digitalizacji i automatyzacji. W tym roku uwaga prelegentów i gości będzie skupiona na powrocie do wartości i na konsumencie, zrozumieniu jego potrzeb, oczekiwań i doświadczeń, których znajomość i poprawna interpretacja stanowi podstawę sukcesu marketerów i agencji. Pieczę nad programem objęła Rada Programowa Forum IAB, składająca się z 38 ekspertów branży marketingowej.

Wydarzeniem towarzyszącym Forum IAB będzie DIMAQ Day – warsztaty poświęcone kompetencjom marketingowym, skierowane do profesjonalistów szeroko pojętej branży online.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatu otrzymują punkty certyfikacyjne.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764