logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy w „Ojcu Mateuszu” oraz w „Ranczo”

  PR 16.03.2012, przeczytano 728 razy

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię związaną z lokowaniem produktu. Ofertę Banku będzie można zobaczyć w cieszących się dużą popularnością polskich serialach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-w-ojcu-mateuszu-oraz-w-ranczo,15001,artykul.html

– Oglądanie telewizji, a w szczególności seriali, takich jak „Ojciec Mateusz” i „Ranczo” jest jedną z ulubionych form spędzania czasu wolnego przez naszą grupę docelową – osoby starsze i mieszkańców małych miast. Zaangażowanie w product placement traktujemy zarówno jako szansę na pokazanie marki Banku Pocztowego, jak i realizację programu edukacji finansowej. Wykluczenie finansowe jest ważnym problemem społecznym. Dotyczy przede wszystkim mieszkańców małych miejscowości oraz osób starszych, a więc naszych istotnych grup docelowych. Dlatego edukacja finansowa jest naszą najważniejszą misją społeczną. Prowadzimy w tym zakresie różne działania: aktywnie współpracujemy z Uniwersytetami III Wieku, prowadzimy ogólnopolską kampanię pod hasłem „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!". Uznaliśmy, iż obecność w popularnych serialach jest również dobrym pomysłem na dotarcie do odbiorców z informacją, iż korzystanie z usług bankowych jest dostępne dla każdego – na każdej poczcie – mówi Marcin Szymkowiak, Dyrektor Departamentu Promocji Banku Pocztowego.

Obecność Banku Pocztowego w „Ojcu Mateuszu” jest kontynuacją współpracy, rozpoczętej w poprzednich sezonach.

– To już trzeci sezon „Ojca Mateusza”, w który się angażujemy. Cieszymy się, że w tym roku możemy być obecni także w serialu „Ranczo”, który może pochwalić się największą widownią wśród polskich seriali. Pierwszy odcinek bieżącej serii obejrzało 7,3 mln osób – dodaje Marcin Szymkowiak.

Elementy, które zostaną pokazane w serialach to m.in.: Pocztowe Konto Nestor i Pocztowe Konto Standard, Pocztowa Karta Kredytowa oraz bankowość elektroniczna – Pocztowy24.

W przypadku „Ojca Mateusza” Bank będzie obecny w odcinkach „Rocznica”, „Naciągacze” oraz „Przytułek”, które zostaną wyemitowane 15 i 22 marca oraz 24 maja. W „Ranczo” emisja odcinków z bankowym placementem nastąpi 1 i 29 kwietnia oraz 6 i 13 maja. Oba seriale są emitowane w TVP 1.

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764