logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bartosz Grędysa w jury Connections Amsterdam by Le Book

  PR 22.04.2022, przeczytano 559 razy
ilustracja

Bartosz Grędysa, creative group head w VMLY&R, został jurorem tegorocznej edycji holenderskiego konkursu kreatywnego, który odbywa się w trakcie targów Connections Amsterdam by Le Book.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bartosz-gredysa-w-jury-connections-amsterdam-by-le-book,395598,artykul.html

Connections to stworzone przez Le Book targi przeznaczone dla wszystkich osób kreatywnych. Podczas każdej z edycji odbywa się konkurs Creative Awards, w którym nagradzane są prace, ludzie i organizacje, które wprowadzają innowacje i stawiają nowe wyzwania w branży kreatywnej.

Targi Connections odbywają się w Londynie, Paryżu, Mediolanie, Berlinie, Amsterdamie, Sztokholmie, Nowym Jorku, San Francisco i Ameryce Łacińskiej. Wydarzenia z tego cyklu są organizowane od 2005 roku, a udział w nich biorą najbardziej utytułowani przedstawiciele czołowych marek, agencji kreatywnych, agencji reklamowych i mediów.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze okładki 2021 roku wybrane
Poznaliśmy laureatów VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową. Wręczenie nagród miało miejsce 23 czerwca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej w Poznaniu, w 3-piętrowej Galerii na Dziedzińcu Starego Browaru.
W środę, 22 czerwca w Fabryce Norblina odbył się Finał 9. edycji Papaya Young Creators. Podczas finału ogłoszono zwycięzców i zwyciężczynie konkursu dla młodych talentów filmowych. Jury tegorocznej edycji przyznało 10 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nagrody specjalne. Poznajcie laureatów i laureatki tegorocznych kategorii: Music Stories, Branded...
Dwie nagrody Golden Arrow 2022 dla Opus B
W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.
„Pierwsza Pomoc Ludzkości” z pierwszymi pięcioma nominacjami w konkursie Cannes Lions
Kampania "Pierwsza Pomoc Ludzkości", zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża trafiła na pierwsze z opublikowanych shortlist ruszającego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions.
Extrahut zwycięzcą konkursu Exaw.pro za projekt Busylamp
ExtraHut, studio product design z grupy kapitałowej TenderHut wygrało tegoroczną edycję konkursu promującego projektantów UI/UX oraz Service Design EXAW.PRO. Zwycięski projekt jest realizowany przez studio dla BusyLamp, dostawcy oprogramowania dla branży prawnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764