logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Beauty Industry – jak technologia zastępuje niedostępne doświadczenia sklepowe

  PR 19.05.2021, przeczytano 431 razy
ilustracja

Regularne wizyty konsumentów w drogeriach stacjonarnych były przed pandemią naturalną okazją do zapoznawania się z nowościami, szerokim portfolio produktów oraz możliwością doboru wariantu produktu do indywidualnych potrzeb użytkownika (np. odcień podkładu do tonu skóry). W „nowej rzeczywistości”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beauty-industry-%E2%80%93-jak-technologia-zastepuje-niedostepne-doswiadczenia-sklepowe,391533,artykul.html

NOWY MERCHANDISING

obserwujemy wirtualizację szerokiej oferty producentów kosmetyków. Givenchy stworzył wizualizacje make up dla postaci Animal Crossing od Nintendo (wielość kombinacji kolorystycznych dla różnych tonów skóry).

Dior otworzył wirtualny butik urody 3D, który wyglądem przypomina ten na Polach Elizejskich w Paryżu. Użytkownicy jak w „realu”, mogą spacerować po sklepie, dotykać produktów, czytać informacje o nich oraz dokonywać zakupu.

DFS, która jest siecią sklepów wolnocłowych na lotniskach, w dobie spadającego ruchu turystycznego zorganizowała godzinne wydarzenie na WeChat z prezentacją oferty kosmetyków luksusowych (efekty: dzienny rekord sprzedaży Sieci).

Z kolei Pinterest chcąc sprostać oczekiwaniom producentów kosmetyków usprawnia funkcje wyszukiwania pinów i filtrowania contentu po tonie skóry i kolorze włosów.

Źródło: Newsletter Specjalny Publicis Groupe

www.cmoinsider.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizytówki – trochę historii

Praktyczny Poradnik Poligraficzny: Wizytówki – trochę historii

Wizytówka to dla mnie przedmiot magiczny, mimo iż współcześnie nie emanuje tym salonowym blichtrem, który unosi się jeszcze z kart Lalki Prusa, Anny Kareniny Tołstoja czy też Idioty Dostojewskiego. Choć nie pachnie już naftaliną i piżmem, nadal skutecznie opiera się elektronicznej ekspansji...
Lamborghini Drive Club x TikTok
Podczas globalnej premiery Lamborghini Drive Club organizatorzy postawili na innowacyjny kanał komunikacji. Przez dwa dni na torze Silesia Ring marce Lamborghini towarzyszył zespół TikToka, który zapewnił na bieżąco ogólnodostępną relację z testów samochodów o wyjątkowych specyfikacjach. Jak zapewnia dyrektor warszawskiego salonu marki,...
Marketing i PR - jak wpływają na kształtowanie rzeczywistości?
Okres związany z pandemią zmusił wiele firm do szukania optymalizacji kosztów, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje funkcjonalny marketing i public relations (PR). Jednak w wielu organizacjach, mylnie interpretuje się obszary zastosowania dla działań tych dwóch strategicznych obszarów. PR to też dziedzina, która często jest źle rozumiana, ponieważ wiele...
Projektowanie znaczków pocztowych

Praktyczny Poradnik Poligraficzny: Projektowanie znaczków pocztowych

„Projektowanie znaczków różni się nieco od innych typów projektowania i dla niektórych grafików jest to niewygodne zajęcie. Kilku znanych medialnie grafików próbowało tego fachu i zdarzały się im pojedyncze realizacje, ale później do tego nigdy nie wracali. Jest to bowiem praca dość specyficzna”. Aby przybliżyć jej tajniki, w miejsce tradycyjnego felietonu...
Klasyfikacja produktów poligraficznych

Praktyczny Poradnik Poligraficzny: Klasyfikacja produktów poligraficznych

Podejmując się opisu dowolnego fragmentu rzeczywistości, zarówno tej zewnętrznej – postrzeganej zmysłami, jak i wewnętrznej – psychologicznej, wcielamy się niejako w rolę biblijnego Adama. Czyż nie podstawowym jego właśnie zadaniem, było nazwanie i pogrupowanie porozrzucanych po rajskim ogrodzie obiektów zaledwie co powstałego z nicości świata?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764