logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Beauty Industry – jak technologia zastępuje niedostępne doświadczenia sklepowe

  PR 19.05.2021, przeczytano 797 razy
ilustracja

Regularne wizyty konsumentów w drogeriach stacjonarnych były przed pandemią naturalną okazją do zapoznawania się z nowościami, szerokim portfolio produktów oraz możliwością doboru wariantu produktu do indywidualnych potrzeb użytkownika (np. odcień podkładu do tonu skóry). W „nowej rzeczywistości”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beauty-industry-%E2%80%93-jak-technologia-zastepuje-niedostepne-doswiadczenia-sklepowe,391533,artykul.html

NOWY MERCHANDISING

obserwujemy wirtualizację szerokiej oferty producentów kosmetyków. Givenchy stworzył wizualizacje make up dla postaci Animal Crossing od Nintendo (wielość kombinacji kolorystycznych dla różnych tonów skóry).

Dior otworzył wirtualny butik urody 3D, który wyglądem przypomina ten na Polach Elizejskich w Paryżu. Użytkownicy jak w „realu”, mogą spacerować po sklepie, dotykać produktów, czytać informacje o nich oraz dokonywać zakupu.

DFS, która jest siecią sklepów wolnocłowych na lotniskach, w dobie spadającego ruchu turystycznego zorganizowała godzinne wydarzenie na WeChat z prezentacją oferty kosmetyków luksusowych (efekty: dzienny rekord sprzedaży Sieci).

Z kolei Pinterest chcąc sprostać oczekiwaniom producentów kosmetyków usprawnia funkcje wyszukiwania pinów i filtrowania contentu po tonie skóry i kolorze włosów.

Źródło: Newsletter Specjalny Publicis Groupe

www.cmoinsider.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764