logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Black Red White z nową odsłoną platformy „Dziękujemy, że tworzysz Dom”

  PR 26.02.2018, przeczytano 499 razy
ilustracjastrzałka

„A kuku!” to najnowsza odsłona kampanii reklamowej w ramach platformy „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która wystartowała w maju ubiegłego roku. Akcja najnowszego spotu telewizyjnego toczy się w sypialni, której centrum zajmuje nowoczesna i wielofunkcyjna szafa. Bohaterowie spotu to rodzina, która wspólnie spędza sobotni poranek. Prozę dnia codziennego ubarwia postać małego chłopca, który bawi się z rodzicami w chowanego, a w pakownej i wielofunkcyjnej szafie odnajduje najlepsze miejsce na swoją kryjówkę. Ta pełna ciepła, rodzinna historia może znaleźć swoje odzwierciedlenie w każdym domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/black-red-white-z-nowa-odslona-platformy-_dziekujemy%2C-ze-tworzysz-dom_,35582,artykul.html

Nowy spot dedykowany jest komunikacji szerokiego asortymentu szaf dostępnych w ofercie Black Red White. Jego bohaterem jest nowoczesna szafa Nadir, posiadająca wiele funkcji ułatwiających organizację nawet najbardziej obszernej garderoby. Sprawnie funkcjonujące mechanizmy, takie jak płynnie i cicho zamykające się drzwi przesuwne, wysokiej jakości prowadnice, drążki LED z czujnikiem ruchu czy cała gama elementów wyposażenia wewnętrznego, pozwalają w łatwy i praktyczny sposób przechowywać ubrania i akcesoria. Ponieważ szafy Nadir dostępne są aż w 12 wariantach szerokości do wyboru, z powodzeniem pomieszczą nie tylko garderobę, ale również pomysły dzieci, zapewniając wystarczającą ilość miejsca na kryjówkę, podczas wspólnej zabawy. Wyróżnia je nie tylko wiele funkcjonalnych rozwiązań, ale również wysoka jakość wykonania i niebanalny, nowoczesny styl.

W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne (30’ i 15’) i radiowe. Wspierają ją również działania zaplanowane w mediach społecznościowych, prasie, OOH oraz eventy w wybranych salonach marki.

Za kampanię reklamową odpowiada agencja Deloitte Digital, planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media, a działania PR koordynuje H+K Strategies.

Źródło: H+K Strategies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764