logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blogerzy kuchenni podejmują „Smakowite Wyzwanie” Zottarelli

  PR 15.05.2017, przeczytano 1613 razy
ilustracjastrzałka

Zott wspólnie z blogerami organizuje „Smakowite Wyzwanie” Zottarelli. Działania reklamowe przygotowały spółki: Ad Butik, Carat Polska oraz Isobar Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blogerzy-kuchenni-podejmuja-_smakowite-wyzwanie_-zottarelli,32464,artykul.html

Trzech polskich blogerów kulinarnych (Damian Kordas, Kinga Paruzel i Beata Lipov) dołączyło do „Smakowitego Wyzwania” Zottarelli, żeby zaprezentować fanom swoją kreatywność i wszechstronność oraz pokazać możliwości jakie daje Zottarella. W pierwszym etapie wyzwania blogerzy odwiedzają szefa kuchni Zott - Pawła Kibarta -  z którym wspólnie gotują potrawy z Zottarelli oraz z produktów, które Paweł posiada w swojej lodówce.

Następnie bohaterowie wyzwania odwiedzają domy trzech fanów, którzy udostępniają im zawartość swoich lodówek. W kuchni fana, przy jego pomocy, blogerzy przygotowują danie wyłącznie ze składników znalezionych w lodówce oraz z Zottarelli. W ten sposób potwierdzają swoją kreatywność i talent do gotowania oraz odkrywają możliwości jakie w sferze kulinarnej oferuje Zottarella.

By dołączyć do „Smakowitego Wyzwania” Zottarelli chętni powinni wgrać ciekawe zdjęcie wnętrza swojej lodówki (z widocznymi produktami spożywczymi oraz wybraną Zottarellą) oraz krótko opisać swoje najciekawsze wyzwanie z Zottarellą. Zgłoszeń można dokonywać już od 8 maja bieżącego roku na stronie: www.zottarella.com/pl/smakowite-wyzwanie/smakowitewyzwanie oraz śledzić pod  hasztagiem #smakowitewyzwanie na Instagramie oraz Facebooku.

„Smakowite Wyzwanie” Zottarelli wspierane jest kampanią w internecie m.in. display, social media (instagram, facebook), YouTube. Materiały wideo z blogerami będą promowane na ich kanałach własnych oraz w kanałach marki Zottarella.

Za adaptację koncepcji odpowiada Isobar Polska, działania mediowe prowadzi dom mediowy Carat Polska. Kreacje i produkcję spotów realizuje Ad Butik.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
Jaś Skorobohaty... Plejada gwiazd w charytatywnej produkcji roku
Kalejdoskop polskich talentów, zaangażowany tata i szczytny cel: wsparcie psychologiczne podopiecznych Fundacji Happy Kids. Na platformę Audioteka trafiła pierwsza część charytatywnego audiobooka, nagrana na podstawie „Jasia Skorobohatego. Na ratunek tacie”. 
Newline Interactive - najczęściej kupowane monitory interaktywne
Monitory interaktywne Newline Interactive z każdym rokiem cieszą się coraz większą popularnością na świecie. Analiza danych z lat 2022, 2023 i 2024 (QI-QIII) wskazuje na konsekwentny wzrost sprzedaży. Po Q3 2024, Newline plasuje się na drugim miejscu wśród dostawców interaktywnych wyświetlaczy na świecie. W Europie z wynikiem 10,35% Newline jest w pierwszej...
Puszcza Białowieska bohaterką kampanii Funduszu Żubra na Spotify
„Pierwszy Las – Rozmowy o Puszczy Białowieskiej” to prowadzony przez Dybę Lach i Filipa Springera podcast, którego sponsorem jest Fundusz Żubra. Na Spotify trwa właśnie przygotowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph miesięczna kampania promująca ten projekt. Jej głównym elementem jest spot audio, wspierany przez kreacje displayowe, dostępne zarówno na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764