logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bracia Golcowie w kampanit BZ WBK (Red8)

  PR 06.02.2016, przeczytano 1337 razy
ilustracjastrzałka

Bracia Golcowie będą bohaterami najnowszej kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK, promującej szeroką ofertę kredytową tego banku. Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię telewizyjną, zgodną z muzycznym formatem reklamowym przyjętym przez ten bank - wcześniej w jego reklamach wystąpili również  Łukasz Mróz - Mrozu i chór Sound’N’Grace.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bracia-golcowie-w-kampanit-bz-wbk-%28red8%29,27377,artykul.html

Kampania mediowa potrwa do końca marca, będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie.  Grupa Red8 odpowiadała także za przygotowanie Key Visuals na potrzeby kampanii w oddziałach (witryny, materiały POS).

W przygotowanej przez Red8 Advertising kampanii Bracia Golec śpiewają i grają piosenki oparte na muzyce do  dwóch popularnych przebojów Golec uOrkiestra: „Kto się ceni” i „Szarpany”. Kampania ma za zadanie promować szeroką ofertę kredytową Banku Zachodniego WBK, jak również łatwość wzięcia kredytu gotówkowego. Agencja Red8 przygotowała dwa spoty reklamowe, które będą emitowane równolegle:

- Spot pt. „Gotówka” opowiada o tym, jak łatwo dostępny jest kredyt gotówkowy w Banku Zachodnim WBK - można go wziąć bez żadnych zaświadczeń, wystarczy dowód osobisty.

- Spot pt. „Wachlarz” - opisuje pełną ofertę kredytową banku (od limitu kredytowego, przez kartę kredytową, kredyt gotówkowy, po kredyt hipoteczny) - nacisk położony jest na fakt, że Bank Zachodni WBK pomaga sfinansować bardzo różne potrzeby konsumentów: od tych najdrobniejszych - jak nieplanowane zakupy,  do największych - jak zakup mieszkania, czy domu.

- Współpraca z Golec uOrkiestra nie tylko wpisuje się w muzyczny format, który Bank Zachodni WBK przyjął w swojej komunikacji reklamowej, ale też osobowość tych wykonawców i popularność ich utworów doskonale nadają się do realizacji celów założonych w obecnej kampanii. W kontekście kredytów gotówkowych mówimy tu bowiem o bardzo szerokiej grupie odbiorców, a wręcz o odbiorcy masowym - mówi Piotr Potorski, Dyrektor Strategiczny w Grupie Red8.

Kampania potrwa od do końca marca i będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie, a także w oddziałach banku (materiały POS przygotowała również Grupa Red8).

Reżyserią spotów zajął się Łukasz Kośmicki, za produkcję odpowiada Propeller Film, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Red8 współpracuje z BZ WBK od 2013 roku, po wygranym przetargu. Agencja przygotowywała m.in. szereg odsłon kampanii BZ WBK z Kevinem Spacey w roli głównej. W ostatnim czasie Red8 stworzyła dla banku nowatorski format dedykowany klientom banku z rynku Małych i Średnich Przedsiębiorstw - dziesięcioodcinkowy program „Firmowe Ewolucje”, w którym widzowie śledzili ewolucje firm na przestrzeni kilku miesięcy oraz zmiany dokonywane po rekomendacjach ekspertów. Program, którego prowadzącym był Maciej Orłoś, oglądać emitowany był przez 10 tygodni na antenie TVP 1 (w środy o godz. 22:25).

Źródło: Red8 Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764