logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Branża komunikacji marketingowej na rzecz Ukrainy

  PR 04.03.2022, przeczytano 368 razy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przy wsparciu agencji członkowskich oraz partnerów, w gronie których jest m.in. IAB Polska, tworzy portal z ofertami pracy w branży dla mieszkańców i uchodźców z Ukrainy. Znajdą się na nim ogłoszenia agencji, podmiotów z sektora, ale także innych, powiązanych z komunikacją marketingową branż. Strona będzie agregowała ogłoszenia z polskiego i zagranicznych rynków. Portal ruszy w bieżącym tygodniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-komunikacji-marketingowej-na-rzecz-ukrainy,394997,artykul.html

Branża komunikacji marketingowej, chcąc nieść realną pomoc mieszkańcom Ukrainy, tworzy swoisty market place z ofertami pracy. Inicjatywę jednogłośnie wsparły agencje członkowskie SAR, które już dziś mogą przyjąć kilkuset zdalnych i stacjonarnych pracowników. Strona kierowana jest do osób zdecydowanych pozostać w Ukrainie i tych, którzy opuścili kraj. Platforma połączy szukających pracy z firmami ją oferującymi – oprócz ofert, będzie można zamieścić na niej w łatwy sposób swoje CV. Dodatkowym wsparciem będą oferowane Ukraińcom przez środowisko szkolenia onboardingowe oraz merytoryczne.

Wśród ogłoszeń znajdą się przede wszystkim te z obszaru szeroko rozumianego marketingu, zarówno dla tych osób, które władają kilkoma językami, ale także dla tych, którzy mówią wyłącznie po ukraińsku. Zatrudnienia będzie można szukać m.in. w obszarach strategii, designu, mediów, produkcji, ecommerce, programmatic, SEM/SEO, eventów, PR i wielu innych.

Istotnym elementem projektu jest współpraca międzynarodowa, która pomoże rozpropagować ideę i rozszerzyć obszar poszukiwań zatrudnienia poza granicami Polski. W tym celu SAR porozumiał się z przedstawicielami Cannes Lions oraz Effie na całym świecie. Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR, nawiązał również kontakt z All-Ukrainian Advertising Coalition – odpowiednikiem organizacji branżowej w Ukrainie. W odpowiedzi Maksym Lazebnyk, CEO organizacji, zadeklarował współpracę i wsparcie w dotarciu z portalem do społeczności ukraińskiej.

- Solidaryzujemy się z Ukrainą! Chcemy pomóc naszym sąsiadom żyć na tyle normalnie, na ile jest to możliwe w obliczu wojny i emigracji. Praca jest tym, czego będą potrzebować, aby móc egzystować w obcych krajach. Tworzymy platformę z ofertami pracy w sektorze komunikacji marketingowej, ale jesteśmy otwarci na wszelkie inicjatywy pomocowe innych podmiotów i organizacji. Strona ruszy za parę dni, ale już teraz gorąco zachęcam do szykowania ofert, aby w momencie otwarcia platforma mogła pełnić swoją rolę. – zachęca Paweł Tyszkiewicz.

Wsparcie inicjatywy SAR zadeklarowały organizacje branżowe oraz inne podmioty, które w ramach swojej działalności wspierają akcję merytorycznie. Są wśród nich:

  • Związek Firm Public Relations
  • Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
  • IAA Polska
  • Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
  • pl – produkcja strony internetowej

Platforma będzie dostępna w 3 wersjach językowych: ukraińskiej, polskiej oraz angielskiej i będzie zawierać również informacje o oficjalnych inicjatywach pomocowych na rzecz Ukrainy.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764