logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Branża komunikacji marketingowej na rzecz Ukrainy

  PR 04.03.2022, przeczytano 351 razy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przy wsparciu agencji członkowskich oraz partnerów, w gronie których jest m.in. IAB Polska, tworzy portal z ofertami pracy w branży dla mieszkańców i uchodźców z Ukrainy. Znajdą się na nim ogłoszenia agencji, podmiotów z sektora, ale także innych, powiązanych z komunikacją marketingową branż. Strona będzie agregowała ogłoszenia z polskiego i zagranicznych rynków. Portal ruszy w bieżącym tygodniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-komunikacji-marketingowej-na-rzecz-ukrainy,394997,artykul.html

Branża komunikacji marketingowej, chcąc nieść realną pomoc mieszkańcom Ukrainy, tworzy swoisty market place z ofertami pracy. Inicjatywę jednogłośnie wsparły agencje członkowskie SAR, które już dziś mogą przyjąć kilkuset zdalnych i stacjonarnych pracowników. Strona kierowana jest do osób zdecydowanych pozostać w Ukrainie i tych, którzy opuścili kraj. Platforma połączy szukających pracy z firmami ją oferującymi – oprócz ofert, będzie można zamieścić na niej w łatwy sposób swoje CV. Dodatkowym wsparciem będą oferowane Ukraińcom przez środowisko szkolenia onboardingowe oraz merytoryczne.

Wśród ogłoszeń znajdą się przede wszystkim te z obszaru szeroko rozumianego marketingu, zarówno dla tych osób, które władają kilkoma językami, ale także dla tych, którzy mówią wyłącznie po ukraińsku. Zatrudnienia będzie można szukać m.in. w obszarach strategii, designu, mediów, produkcji, ecommerce, programmatic, SEM/SEO, eventów, PR i wielu innych.

Istotnym elementem projektu jest współpraca międzynarodowa, która pomoże rozpropagować ideę i rozszerzyć obszar poszukiwań zatrudnienia poza granicami Polski. W tym celu SAR porozumiał się z przedstawicielami Cannes Lions oraz Effie na całym świecie. Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR, nawiązał również kontakt z All-Ukrainian Advertising Coalition – odpowiednikiem organizacji branżowej w Ukrainie. W odpowiedzi Maksym Lazebnyk, CEO organizacji, zadeklarował współpracę i wsparcie w dotarciu z portalem do społeczności ukraińskiej.

- Solidaryzujemy się z Ukrainą! Chcemy pomóc naszym sąsiadom żyć na tyle normalnie, na ile jest to możliwe w obliczu wojny i emigracji. Praca jest tym, czego będą potrzebować, aby móc egzystować w obcych krajach. Tworzymy platformę z ofertami pracy w sektorze komunikacji marketingowej, ale jesteśmy otwarci na wszelkie inicjatywy pomocowe innych podmiotów i organizacji. Strona ruszy za parę dni, ale już teraz gorąco zachęcam do szykowania ofert, aby w momencie otwarcia platforma mogła pełnić swoją rolę. – zachęca Paweł Tyszkiewicz.

Wsparcie inicjatywy SAR zadeklarowały organizacje branżowe oraz inne podmioty, które w ramach swojej działalności wspierają akcję merytorycznie. Są wśród nich:

  • Związek Firm Public Relations
  • Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
  • IAA Polska
  • Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
  • pl – produkcja strony internetowej

Platforma będzie dostępna w 3 wersjach językowych: ukraińskiej, polskiej oraz angielskiej i będzie zawierać również informacje o oficjalnych inicjatywach pomocowych na rzecz Ukrainy.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764