W maju br. Good One PR rozpoczęła stałą współpracę z Dörken Delta. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa firmy w zakresie public relations na polskim rynku. Współpraca długofalowa to wynik współdziałania podjętego w lutym br.
Dörken Delta specjalizuje się w obszarze membran dachowych i elewacyjnych, a także kompleksowych akcesoriów. To przedsiębiorstwo rodzinne ze 125-letnią tradycją. Obecnie działa na skalę międzynarodową, posiadając oddziały w 11 krajach oraz licznych przedstawicieli handlowych. Na polskim rynku Dörken obecny jest od 1992 roku. Jest najchętniej wybieranym partnerem wśród sprzedawców detalicznych, handlowców, architektów i wykonawców w zakresie izolacji, naprężeń, pokładów i szalunków. Wyróżnikami Dörken Delta są innowacyjność, jakość i troska o środowisko.
W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za realizację działań z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie, prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo wizerunkowe.
Po stronie agencji dla klienta pracuje Michał Zębik, PR Account Manager oraz Grzegorz Koper, PR Assistant. Po trzech miesiącach współpracy projektowej, w maju br. firma Dörken Delta powierzyła agencji stałą obsługę public relations na polskim rynku. Klient sam zgłosił się do agencji, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Źródło: Good One PR