logo
WIADOMOŚCI

DB Schenker pierwszy oferuje rozwiązania w druku 3D

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2018, przeczytano 179 razy

DB Schenker jako pierwszy operator logistyczny na świecie oferuje swoim klientom kompleksową usługę druku 3D. Za pośrednictwem portalu internetowego eSchenker klienci mogą przesłać projekt 3D, wybrać materiał i kolorystykę, zapoznać się z cenami, zamówić wydruk, a następnie go otrzymać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/db-schenker-pierwszy-oferuje-rozwiazania-w-druku-3d,37216,artykul.html

Obecnie oferta obejmuje drukowanie urządzeń medycznych ze stali nierdzewnej, plastikowych chwytaków jako części robotów, czy spersonalizowanych opakowań.

DB Schenker organizuje proces drukowania i dostawy zleconych zamówień za pomocą własnej platformy, nie posiada natomiast swoich drukarek. Zlecenia realizowane są w modelu biznesowym opartym na współpracy z siecią startupów jak również renomowanych firm.

Od 2015 roku DB Schenker Enterprise Lab w Dortmundzie wraz z Fraunhofer Institute for Material Flow and Logistics prowadzi badania nad możliwościami i rezultatami stosowania druku 3D.

- Druk 3D może być w niektórych przypadkach alternatywą dla transportu towarów. Jako pierwszy na świecie dostawca usług logistycznych dążymy do wykorzystania potencjału tej technologii oferując innowacyjne rozwiązania naszym klientom – mówi Jochen Thewes, CEO of Schenker AG - W ten sposób DB Schenker odpowiada na ich rosnące oczekiwania.

Według operatora logistycznego wzrost popytu na usługi druku 3D zauważalny jest we wszystkich gałęziach produkcji, szczególnie dotyczy części zamiennych i trudno dostępnych elementów. Przewidywany jest znaczący wzrost zapotrzebowania na drukowanie części z metalu. Obecnie do druku 3D wykorzystuje się aluminium, stal nierdzewną i tworzywa sztuczne, w przyszłości także tytan oraz kombinacje różnych materiałów.

Źródło: DB Schenker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone