logo
WIADOMOŚCI

DB Schenker pierwszy oferuje rozwiązania w druku 3D

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2018, przeczytano 120 razy

DB Schenker jako pierwszy operator logistyczny na świecie oferuje swoim klientom kompleksową usługę druku 3D. Za pośrednictwem portalu internetowego eSchenker klienci mogą przesłać projekt 3D, wybrać materiał i kolorystykę, zapoznać się z cenami, zamówić wydruk, a następnie go otrzymać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/db-schenker-pierwszy-oferuje-rozwiazania-w-druku-3d,37216,artykul.html

Obecnie oferta obejmuje drukowanie urządzeń medycznych ze stali nierdzewnej, plastikowych chwytaków jako części robotów, czy spersonalizowanych opakowań.

DB Schenker organizuje proces drukowania i dostawy zleconych zamówień za pomocą własnej platformy, nie posiada natomiast swoich drukarek. Zlecenia realizowane są w modelu biznesowym opartym na współpracy z siecią startupów jak również renomowanych firm.

Od 2015 roku DB Schenker Enterprise Lab w Dortmundzie wraz z Fraunhofer Institute for Material Flow and Logistics prowadzi badania nad możliwościami i rezultatami stosowania druku 3D.

- Druk 3D może być w niektórych przypadkach alternatywą dla transportu towarów. Jako pierwszy na świecie dostawca usług logistycznych dążymy do wykorzystania potencjału tej technologii oferując innowacyjne rozwiązania naszym klientom – mówi Jochen Thewes, CEO of Schenker AG - W ten sposób DB Schenker odpowiada na ich rosnące oczekiwania.

Według operatora logistycznego wzrost popytu na usługi druku 3D zauważalny jest we wszystkich gałęziach produkcji, szczególnie dotyczy części zamiennych i trudno dostępnych elementów. Przewidywany jest znaczący wzrost zapotrzebowania na drukowanie części z metalu. Obecnie do druku 3D wykorzystuje się aluminium, stal nierdzewną i tworzywa sztuczne, w przyszłości także tytan oraz kombinacje różnych materiałów.

Źródło: DB Schenker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ministerstwo Finansów rozposało przetarg na przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach Programu PUESC (Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych).
Jasiek Mela wspiera kampanię Renault #pomagajrzeczowo
Jasiek Mela, polski podróżnik i zdobywca wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej, wspiera akcję #pomagajrzeczowo, której celem jest pomoc sportowcom z niepełnosprawnościami. Internetowa platforma stworzona w ramach programu Renault Handisport Team umożliwia kontakt między...
Agencja reklamowa Abanana rozpoczęła prowadzenie działań wizerunkowych dla  P.P.H. Temar Sp. z o.o. Sp. k. na Facebooku.
Smaki lata w kampanii Lay's
Dzisiaj rusza najnowsza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. W tym sezonie Lay’s pojawi się wszędzie tam, gdzie trwa wakacyjna zabawa. Konsumenci będą mogli delektować się smakiem chipsów Lay’s podczas wielu samplingów w trakcie projekcji filmów w kinach letnich w całej Polsce oraz przy okazji zabawy w ramach...
#Placesthatmatter: Projekt fotograficzny Whirlpool dotarł do Polski
Zbiór fotografii prezentowanych podczas wystawy tworzy spójną opowieść, która ma na celu podkreślić wagę zakładów produkcyjnych regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), wykorzystując do tego historie oraz punkt widzenia ludzi, którzy z pasją i poświęceniem każdego dnia przyczyniają się do rozwoju firmy oraz społeczności, w...
 
wtorek 17.07.2018, 104 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone