logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte Digital ponownie dla Black Red White

  PR 13.06.2017, przeczytano 732 razy
ilustracjastrzałka

W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-digital-ponownie-dla-black-red-white,32799,artykul.html

Kampanie obejmują spoty telewizyjne, radiowe, billboardy i citylighty. Mają one charakter wizerunkowo-promocyjny. W ramach akcji promocyjnej klienci salonów meblowych Black Red White będą mogli kupić meble i dodatki taniej o wartość podatku VAT. To kolejna odsłona wprowadzonej w maju br. platformy komunikacyjnej „Dziękujemy, że tworzysz Dom” autorstwa Deloitte Digital.

- Jak zawsze zaczęliśmy od badań. Poprosiliśmy respondentów, aby opowiedzieli nam o doświadczeniu w meblowaniu swoich mieszkań i domów. Urządzanie i dekoracja wnętrz jest bardzo angażujące, więc usłyszeliśmy mnóstwo inspirujących historii. I tak powstał spot „Wizyta taty”. Opowiadamy w nim o spotkaniu dwóch pokoleń i dwóch różnych spojrzeń na kwestie urządzania domu – mówi Mateusz Książek, Dyrektor Kreatywny Deloitte Digital.

- „Dziękujemy, że tworzysz Dom” to platforma oparta na wartościach rodzinnych, które budują się i rozwijają właśnie w domowym zaciszu. We współpracy z Deloitte Digital stworzyliśmy platformę, dzięki której możemy nie tylko przedstawiać klientom ofertę, ale również ciekawe – i co ważne – prawdziwe historie” – wyjaśnia Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu z Black Red White.

Za produkcję filmów i spotów radiowych odpowiada Film Produkcja. Za postprodukcję obrazu i dźwięku - studia Głośno i Miło.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloittedigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764