W czerwcu br. agencja Deloitte Digital przygotowała dwie kampanie dla Black Red White: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”.
Kampanie obejmują spoty telewizyjne, radiowe, billboardy i citylighty. Mają one charakter wizerunkowo-promocyjny. W ramach akcji promocyjnej klienci salonów meblowych Black Red White będą mogli kupić meble i dodatki taniej o wartość podatku VAT. To kolejna odsłona wprowadzonej w maju br. platformy komunikacyjnej „Dziękujemy, że tworzysz Dom” autorstwa Deloitte Digital.
- Jak zawsze zaczęliśmy od badań. Poprosiliśmy respondentów, aby opowiedzieli nam o doświadczeniu w meblowaniu swoich mieszkań i domów. Urządzanie i dekoracja wnętrz jest bardzo angażujące, więc usłyszeliśmy mnóstwo inspirujących historii. I tak powstał spot „Wizyta taty”. Opowiadamy w nim o spotkaniu dwóch pokoleń i dwóch różnych spojrzeń na kwestie urządzania domu – mówi Mateusz Książek, Dyrektor Kreatywny Deloitte Digital.
- „Dziękujemy, że tworzysz Dom” to platforma oparta na wartościach rodzinnych, które budują się i rozwijają właśnie w domowym zaciszu. We współpracy z Deloitte Digital stworzyliśmy platformę, dzięki której możemy nie tylko przedstawiać klientom ofertę, ale również ciekawe – i co ważne – prawdziwe historie” – wyjaśnia Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu z Black Red White.
Za produkcję filmów i spotów radiowych odpowiada Film Produkcja. Za postprodukcję obrazu i dźwięku - studia Głośno i Miło.
Źródło: Deloitte Digital