logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Design karty Impresja Banku Millennium na drugim miejscu w rankingu Złoty Bankier 2022

  PR 10.06.2022, przeczytano 1104 razy
ilustracjastrzałka

Design karty Banku Millennium doceniony w rankingu Złoty Bankier 2022 – karta Impresja zajęła drugie miejsce w głosowaniu internautów na najciekawszy wizerunek kart płatniczych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/design-karty-impresja-banku-millennium-na-drugim-miejscu-w-rankingu-zloty-bankier-2022,396216,artykul.html

To pierwsza edycja rankingu Złoty Bankier 2022link otwiera się w nowym oknie, w której internauci, czytelnicy Bankier.pllink otwiera się w nowym oknie i Pulsu Biznesu ocenili karty bankowe w kategorii „Najlepszy design”.

- Cieszymy się, że internauci wybrali kartę kredytową Impresja, co na pewno podyktowane było nie tylko samym designem, ale i funkcjonalnością jednego z naszych flagowych produktów. Wzór na karcie nawiązuje do logo naszej aplikacji mobilnej. Postawiliśmy na to, co jest dla nas kluczowe – tj. stałość, elegancja, prostota i – co ważne – uniwersalność. Dodatkowo karta jest dostępna w dwóch wersjach kolorystycznych, wszystko po to, by zaspokoić gusta różnych grup klientów - podkreśla Szymon Kuchciaklink otwiera się w nowym oknie, kierujący Wydziałem Kart Płatniczych w Banku Millenniumlink otwiera się w nowym oknie. - Obok nieprzemijającej prostoty wizerunku karty skupiliśmy się na tym, co kryje ona dla użytkowników - wygodzie użytkowania, dostępności i funkcjonalności - automatyczne 5 proc. zwrotu za zakupy u wybranych partnerów, rozkładanie wydatków na Wygodne Raty w tym raty 0 proc., przelewy z rachunku karty czy płatności zbliżeniowe telefonem. Do tego pełne zarządzanie kartą w aplikacji mobilnej banku Millennium. Warto z niej korzystać. Cieszymy się i dziękujemy za to wyróżnienie – dodał przedstawiciel Banku.

W XIII edycji organizowanego przez Bankier.pl i Puls Biznesu konkursu Złoty Bankier 2022 link otwiera się w nowym oknie wyróżniono banki detaliczne w dziewięciu kategoriach. Badanie opierało się m.in. na wizytach tajemniczych klientów w oddziałach czy głosowaniu klientów. W głosowaniu na design karty wzięło udział ponad 7 tys. internautów, a karty do konkursu zgłosiło 11 banków.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764