logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dość. Nadszedł czas wyborów: kampania profrekwencyjna Gazety Wyborczej

  PR 03.10.2019, przeczytano 920 razy
ilustracja

Z początkiem października br. rozpoczęła się nowa kampania "Gazety Wyborczej". W internetowych spotach reklamowych zespół dziennika przedstawia problemy dyskryminowanych grup społecznych i zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych hasłem "Dość. Nadszedł czas wyborów".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dosc.-nadszedl-czas-wyborow%3A-kampania-profrekwencyjna-gazety-wyborczej,384196,artykul.html

Nowa kampania dziennika to cztery krótkie, animowane spoty, poruszające problemy różnych grup społecznych - osób LGBT+, osób z niepełnosprawnościami, kobiet (w tym kobiet w ciąży, które obawiają się o warunki, w jakich będą musiały rodzić) oraz pracowników zarabiających poniżej kompetencji i wyrabiających nadgodziny - na przykładzie ratowników medycznych. O problemach tych wszystkich grup regularnie piszą na swoich łamach "Gazeta Wyborcza" i Wyborcza.pl.

- To może być twój sąsiad. Brat. Albo córka. Dyskryminowani. Lekceważeni. Upokarzani. W "Wyborczej" codziennie stajemy po stronie wykluczonych. Mówimy DOŚĆ i przypominamy o tym, namawiając do wzięcia udziału w wyborach 13 października - wyjaśniają twórcy kampanii z zespołu "Gazety Wyborczej".

Kreacje i plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online "Gazety Wyborczej". Autorką rysunków do animacji jest Joanna Rusinek.

Spoty "Gazety Wyborczej" z hasłem "Dość. Nadszedł czas wyborów" będą emitowane do dnia wyborów, czyli 13 października br., w internecie, m.in. na Facebooku, w sieci Google i na Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Prawo i Sprawiedliwość też ma fajny spot, o piekle. Droga redakcjo może by tak pokazać na pierwszej stronie?
Może trzeba by go również rzetelnie zinterpretować?

avatar użytkownika
,

Nie zajmujemy się politycznymi interpretacjami spotów wyborczych. Spot Agory nie jest materiałem wyborczym konkretnej partii, ale jeśli autorzy spotu PiS, PO czy dowolnego innego ugrupowania zechcą podzielić się z nami notką na jego temat - tak jak zrobiła to Agora - opublikujemy ją na takich samych zasadach na jakich opublikowaliśmy notkę Agory. Jak każdy inny news przewinie się ona przez stronę główną, zgodnie z algorytmem na którym oparte jest nasze oprogramowanie.  

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764