logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa wyróżnienia dla Deloitte Digital za customer experience

  PR 18.02.2016, przeczytano 769 razy

Kennedy Research uznał Deloitte Digital za globalnego lidera w zakresie tworzenia strategii cyfrowych i projektowania doświadczenia klientów („Digital Customer Strategy & Experience Consulting”). Z kolei Gartner w swoim corocznym raporcie „Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services” przyznał Deloitte Digital miano światowego lidera w dziedzinie usług z zakresu zarządzania relacjami z klientem oraz Customer Experience. Od października ubiegłego roku Deloitte Digital działa także w Polsce i Europie Środkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-wyroznienia-dla-deloitte-digital-za-customer-experience,27522,artykul.html

Według raportu „Digital Customer Strategy & Experience Consulting” Deloitte Digital zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Kennedy Vanguard pod względem zakresu kompetencji doradczych. Zdaniem ekspertów Kennedy Research osiągnięcie przez Deloitte Digital pozycji lidera było bezpośrednim skutkiem trafnej decyzji o mocnym wejściu na ten rynek na wczesnym etapie jego rozwoju, trafnych prognoz dotyczących rozwoju rynku usług doradczych, gotowości do podejmowania ryzyka, a także znaczących inwestycji, Deloitte w bardzo krótkim czasie stworzył największą, a zarazem jedną z najlepszych, agencji oferujących klientom takie usługi.

Digital – cyfryzacja to nie tylko postęp technologiczny i nowe narzędzia w sprzedaży, marketingu czy obsłudze klienta. To katalizator zmian biznesowych i społecznych, w których centrum jest zawsze człowiek i jego potrzeby. Odpowiedź na te potrzeby wymaga zaangażowania wielu kompetencji i umiejętnego łączenia biznesu z kreacją, designem, marketingiem i technologią- mówi Zbigniew Szczerbetka, lider Deloitte Digital w Europie Środkowej – Deloitte Digital to nasza odpowiedź na potrzeby przyszłości. Nie mam wątpliwości, obserwując trendy, że potencjał naszej oferty jest znaczący. Nadal będziemy inwestować, zarówno rozwijając nowe kompetencje i wzmacniając zespoły, nowe partnerstwa, nie wykluczamy też kolejnych akwizycji - dodaje.

Jak podkreślono w raporcie, Deloitte Digital jest jedną z firm, które łącząc kompetencje strategiczne, technologiczne i kreatywne są przygotowane na to, aby odnieść największe korzyści z panującego obecnie trendu, „experience is the new marketing” (doświadczenie klienta to nowy marketing). Jak zauważają analitycy Kennedy, co prawda nie wszyscy konkurenci Deloitte idą w ślady firmy i rozwijają osobne agencje interaktywno-konsultingowe, jednak wszyscy starają się naśladować sukces Deloitte Digital na rynku.

Z kolei firma analityczna Gartner czwarty rok z rzędu uznała Deloitte Digital za lidera w doradztwie w zakresie zarządzania relacjami z klientem (CRM) oraz wdrażaniu usług związanych z Customer Experience (CX). Magic Quadrant jest autorską metodą badawczą Gartnera. Z jej pomocą analizowany jest konkretny rynek, jego kierunek i dojrzałość. Magic Quadrant ocenia firmy pod kątem dwóch głównych kryteriów: „ogólnej całościowej wizji” oraz „zdolności działania”. Zdaniem analityków firmy Gartner Deloitte Digital jako globalny lider w obszarze CRM i CX ma jasną wizję kierunku, w którym podąża rynek oraz aktywnie buduje swoje kompetencje, by wzmacniać swoją przewagę konkurencyjną.

Deloitte Digital, uznany przez Advertising Age - globalny magazyn o marketingu i mediach, za drugą największą agencję interaktywną na świecie, jesienią ubiegłego roku rozpoczął działalność w Polsce i Europie Środkowej.

Źródło: Deloitte Consulting S.A.

www.deloitte.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764